pakiety SaldeoSMART

Ulepszamy dostępne pakiety SaldeoSMART

Udostępnij:
0
(0)

Jak doskonale wiedzą wszyscy nasi klienci, celem SaldeoSMART jest maksymalne uproszczenie ich codziennej pracy. To dlatego od lat obserwujemy, zadajemy pytania i poznajemy potrzeby naszych użytkowników. A teraz, opierając się na tych obserwacjach, wprowadzamy ulepszone pakiety, które jeszcze lepiej odpowiadają oczekiwaniom naszych klientów. Czym kierowaliśmy się w procesie tworzenia nowej oferty? Wyjaśniamy poniżej.

13 lat na rynku

Jesteśmy niezwykle dumni i wdzięczni za zaufanie, jakim obdarzyło nas blisko 5000 biur rachunkowych i firm w całej Polsce. Nic nie sprawia nam większej radości niż słowa zadowolonych użytkowników, których codzienna praca jest prostsza i przyjemniejsza dzięki SaldeoSMART. Oczywiście nigdy nie jesteśmy na końcu drogi, zawsze są miejsca, które możemy ulepszyć i usprawnić.

Wiele się zmieniło od czasu, gdy w 2009 roku jako startup rozpoczęliśmy budowanie SaldeoSMART. Obecnie jesteśmy blisko 80-osobowym zespołem, który każdego dnia ciężko pracuje, aby świadczyć jak najwyższej jakości usługi dla naszych użytkowników. Nie tylko dostarczamy zaawansowane rozwiązania technologiczne, ale również doradzamy, edukujemy i pomagamy naszym klientom zrozumieć i wdrożyć nowe rozwiązania do swojego biznesu. Jesteśmy dla naszych klientów zaufanym partnerem. 

Stale rozwijamy też oprogramowanie. Skupiając się na dostarczaniu nowych funkcjonalności, mniejszą wagę przykładaliśmy jednak do tej pory do sposobu ich uwzględniania w modelu cennikowym. Efektem tego było tworzenie nowych pakietów dla każdego dużego modułu oraz różnice pomiędzy sposobami ich licencjonowania. W rezultacie cennik SaldeoSMART stał się trudny do zrozumienia i zawiły dla klientów i naszych partnerów biznesowych. Coraz częściej spotykaliśmy się też z pytaniami klientów o funkcjonalności, których potrzebowali, a które nie zostały uwzględnione w ich pakiecie. Zdecydowaliśmy się więc na zmiany, które ułatwią życie naszych klientów.

Co wyznaczyło kierunek zmian?

  • Chcieliśmy, aby pakiety lepiej odpowiadały temu, jak różne grupy użytkowników korzystają z SaldeoSMART. Analizując dane, rozmawiając z klientami i obserwując rynek, stworzyliśmy pakiety, które można łatwiej dopasować do swoich potrzeb.
  • Ujednoliciliśmy sposoby liczenia cen pomiędzy pakietami, aby były bardziej zrozumiałe dla naszych klientów i wspierały proces wyboru. 
  • Oparliśmy cenę na podstawowym wskaźniku – liczbie firm. Dla biur rachunkowych ta liczba oznacza konta klienta, dla firmy jeden podmiot w ramach grupy.
  • Rozszerzyliśmy sposób wykorzystania kredytów SaldeoSMART również o pobieranie faktur z KSeF.
  • Stworzyliśmy 4 proste i zrozumiałe pakiety dla biur rachunkowych i firm, które rosną wraz z rozwojem całej organizacji naszego klienta.

Nowe pakiety w detalach

Biura rachunkowe

Dla biur rachunkowych przygotowaliśmy 2 pakiety startowe do wyboru:

  • Asystent biura to pakiet dla tych, których celem jest usprawnienie współpracy ze swoim klientem. Dostarcza program do wystawiania faktur i wysyłki ich do KSeF, dostęp do archiwum faktur kosztowych i innych dokumentów firmy, moduł prowadzenia e-teczek pracowniczych, wysyłkę rozliczeń finansowych czy proste narzędzia do zarządzania pracą pracowników biura.
  • Asystent księgowego to pakiet dla biur chcących maksymalnie zautomatyzować swoją pracę poprzez OCR (odczytywanie) faktur i wyciągów bankowych, pełną integrację z Krajowym Systemem e-Faktur w zakresie wysyłania i pobierania faktur klienta oraz proste narzędzia do zarządzania pracą pracowników biura.

Wyższe pakiety dla biur rachunkowych działają na zasadzie rozszerzenia. Zawierają wszystkie funkcje niższego pakietu i dodają nowe możliwości.

  • Specjalista zawiera funkcje pakietu Asystent biura i Asystent księgowego oraz uzupełnia je o automatyzację rozliczania transakcji bankowych z fakturami sprzedaży i zakupu, pełną funkcjonalność zarządzania pracą biura oraz raporty analityczne.
  • Ekspert zawiera wszystkie funkcje 3 niższych pakietów oraz dodaje moduł do tworzenia własnych obiegów faktur i dokumentów w systemie. Umożliwia to obsługę najbardziej wymagających klientów biur rachunkowych. Wraz z zaawansowanymi narzędziami do zarządzania pracą pracowników biura i wymianą komunikacji z klientem pozwala na sprawne prowadzenie profesjonalnego biura lub sieci biur rachunkowych.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym cennikiem SaldeoSMART dla biur rachunkowych.

Firmy

Pakiety startowe dla firm:

  • bezpłatny Twój asystent to pakiet “na start” dla mikro i małych przedsiębiorstw. Dla firm, które szukają prostego i sprawdzonego narzędzia do fakturowania (pozwala na wystawienie 5 faktur w miesiącu) i archiwizacji faktur (20 dokumentów miesięcznie) – pozwala na wystawienie i OCR 5 faktur miesięcznie. Jest zgodny z wymogami prawa i zintegrowany z Krajowym Systemem e-Faktur, a w dodatku pozwala kontrolować należności i rozliczenia z kontrahentami.  
  • Asystent firmy to pakiet dla firm, które chcą wprowadzić porządek i automatyzację pracy z dokumentami. Chcących maksymalnie zautomatyzować swoją pracę poprzez OCR (odczytywanie) faktur zakupu (20 kredytów w miesiącu), wysyłkę faktur do KSeF, generowanie przelewów oraz prowadzenie teczek pracowniczych.

Wyższe pakiety dla firm zawierają wszystkie funkcje niższego pakietu i są rozszerzone o kolejne możliwości.

  • Specjalista zawiera funkcje pakietu Twój asystent i Asystent firmy oraz uzupełnia je o automatyzację procesów i łatwiejsze zarządzanie firmą. Posiada automaty do rozliczeń transakcji bankowych oraz integrację z programem księgowym.
  • Ekspert zawiera wszystkie funkcje niższych pakietów, a dodatkowo posiada moduł do tworzenia własnych obiegów faktur i dokumentów w systemie, a także zaawansowane funkcjonalności służące do pełnego zarządzania firmą, w tym rozliczanie wydatków i zaliczek.  

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym cennikiem SaldeoSMART dla firm

Co dalej?

Najbliższe lata to czas dużych inwestycji SaldeoSMART w rozwój integracji z KSeF, obieg dokumentów, moduł wystawiania faktur oraz nowy interfejs graficzny. Mamy nadzieję, że rozwój SaldeoSMART pomoże Ci w wyborze właściwego dla Ciebie pakietu i pozwoli w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje nasze rozwiązanie. 

Zachęcamy do kontaktu z nami i służymy pomocą. 

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Poprzedni
Sprawniejsze wyszukiwanie dokumentów – sprawdź wersję 2.78
Następny
Od kiedy obowiązkowy KSeF?

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *