Wsparcie księgowego

Zyskaj więcej czasu na analizę przepisów i doradztwo, księguj na czas i śpij spokojnie

  • Szybka praca z fakturami 
  • Porządek i bezpieczeństwo dokumentów kadrowych 
  • Łączenie zadań z dokumentami i przypomnienia
SPRAWDŹ CENNIK DLA FIRM

Łatwe księgowanie faktur

Łatwe księgowanie faktur

W SaldeoSMART znajdziesz wszystkie niezbędne funkcje wspierające pracę  księgowych. To nie tylko pełne archiwum faktur, ale także narzędzie do wystawiania faktur, integracji z KSeF, kategoryzacji i wymiarowania, integracji z programem księgowym, czy obiegu akceptacji faktur. 

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Sprawne rozliczenia i zarządzanie dokumentacją kadrową

Sprawne rozliczenia i zarządzanie dokumentacją kadrową

SaldeoSMART zawiera również funkcje potrzebne do zarządzania kadrami – od listy pracowników firmy, przez przypomnienia o terminach ważności ich badań okresowych, umów czy szkoleń, aż po elektroniczne teczki pracownicze. Dzięki SaldeoSMART umożliwisz również dostęp do własnej e-teczki każdemu pracownikowi firmy.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Wsparcie codziennych zadań

Wsparcie codziennych zadań

SaldeoSMART to platforma wspierająca pracę w firmie. Stwórz własną listę zadań, łącz zadania z konkretnymi dokumentami i zyskaj pomocnika, który przypomni Ci o terminach zadań.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Pozostałe funkcje modułu

Informacje o firmie

Podstawowe dane o firmie, rozbudowana kartoteka wraz z historia zmian

Prowadzenie rozliczeń kasowych

Program do wystawiania dokumentów KP i KW

Twoje dokumenty

Dodawanie własnych typów dokumentów i konfiguracja dla nich indywidualnych obiegów

Dane z wyciągów bankowych

Odczytuj dane z wyciągów i eksportuj transakcje do programów księgowych

Dostęp do wyników finansowych

Informacje  o podatkach i ZUS do zapłaty oraz historia rozliczeń miesięcznych

 

Aplikacja mobilna

Skorzystaj z dedykowanej aplikacji mobilnej na iOS i Android

Cennik

Twój asystent
0 netto/mies.
1 firma
5
kredytów
5
faktur
20
dokumentów
  • Program do wystawiania faktur (w ramach 5 faktur/mies.)
  • Wysyłka faktur do KSeF (w ramach 5 faktur/mies.)
  • OCR faktur zakupu (w ramach 5 kredytów/mies.)
  • E-archiwum dokumentów (w ramach 20 dokumentów /mies.)
  • Generowanie przelewów
Asystent firmy
228 netto/rok
1 firma
20
kredytów
  • Program do wystawiania faktur
    (bez limitu)
  • Wysyłka faktur do KSeF (bez limitu)
  • OCR faktur zakupu (w ramach 20 kredytów/mies.)
  • Generowanie przelewów
  • Teczki pracownicze
Ekspert
579 netto/mies.
1 firma
+ 40 zł za każdą kolejną firmę /mies.
kredytów
użytkowników obiegowych
+ 40 zł za każdego kolejnego użytkownika
  • Zawiera funkcje pakietu Asystent firmy oraz Specjalista
  • Elektroniczny obieg faktur i dokumentów
  • Zaliczki pracownicze
  • Podgląd własnej teczki pracowniczej
  • Zarządzanie firmą (zaawansowane)