- Program do wystawiania faktur dla klientów
- BEZPŁATNE wysyłanie faktur sprzedaży do KSeF
-
OCR faktur zakupu
(w ramach 20 kredytów/mies.) - Przesyłanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
- Integracja z programem księgowym
Wygodnie wystawianie i zarządzanie fakturami
E-teczki i zarządzanie wydatkami pracowników w jednym miejscu
Centrum Dowodzenia Krajowym Systemem e-Faktur w SaldeoSMART
Pozostałe funkcje modułu
Kontrola płatności faktur
Zyskaj sprawną kontrolę nad należnościami i zobowiązaniami
Wysyłka faktur do KSeF
Wystawiaj e-faktur zgodnie z nowymi wytycznymi Ministerstwa Finansów i przesyłaj do KSeF jednym kliknięciem
Wystawianie dokumentów KP, KW
Sprawnie twórz dokumenty KP (przyjęcie do kasy) i KW (kasa wyda) oraz raporty kasowe
Proste dodawanie faktur
Dodawaj faktury na kilka sposobów: za pomocą skanera, przez e-mail, z dysku, korzystając z aplikacji mobilnej
Przypomnienie o terminach płatności podatków i ZUS
Powiadomienia o zbliżającym się terminie płatności pozwolą uniknąć przekroczenia terminu lub/i dodatkowego wpisywania tego terminu w kalendarz
Komunikacja z biurem rachunkowym
Wewnętrzny komunikator umożliwiający sprawną komunikację oraz wysyłanie pytań do księgowego
Raporty analityczne
Łatwy dostęp do informacji o wynikach finansowych firmy i podatkach
Cennik
Wielkość biura:
Asystent biura
149
zł
netto/mies.
Cena zawiera:
klientów
20
kredytów
Nielimitowana ilość kont użytkowników
Asystent księgowego
259
zł
netto/mies.
Cena zawiera:
klientów
kredytów
Nielimitowana ilość kont użytkowników
- OCR faktur zakupu
- Automaty księgujące
- OCR wyciągów bankowych
- Program do wystawiania faktur dla klientów (dla 3 klientów)
- BEZPŁATNE wysyłanie faktur sprzedaży do KSeF
- Integracja z programem księgowym
Najbardziej korzystny
Specjalista biura
379
zł
netto/mies.
Cena zawiera:
klientów
kredytów
Nielimitowana ilość kont użytkowników
- Zawiera funkcje z pakietu Asystent biura oraz Asystent księgowego
- Rozbudowane zarządzanie zadaniami pracowników biura
- Tworzenie zadań cyklicznych
- Zaawansowane raporty i zestawienia
- Narzędzia do komunikacji z klientami
Ekspert biura
739
zł
netto/mies.
Cena zawiera:
klientów
kredytów
użytkowników obiegowych
+ 16 zł za każdego kolejnego użytkownika
- Zawiera funkcje pakietu: Asystent biura, Asystent księgowego oraz Specjalista
- Elektroniczny obieg faktur i dokumentów dla użytkowników obiegowych
- Wieloetapowe ścieżki akceptacji dla użytkowników obiegowych
- Zaawansowane statystyki i analizy pracy
- Rozliczanie zaliczek