SMART narzędzia

Poznaj podstawowe narzędzia, które sprawiają, że SaldeoSMART jest tak proste i wygodne

  • SaldeoSMART integruje się z ponad 40 programami księgowymi
  • Integracja możliwa z każdym systemem IT dostępnym na rynku dzięki połączeniu API REST lub WebService
  • Automatyczne przekazywania skanów z komputera do programu
SPRAWDŹ INTEGRACJE

Integrujemy się z wieloma systemami ułatwiającymi i automatyzującymi pracę

Integrujemy się z wieloma systemami ułatwiającymi i automatyzującymi pracę

SaldeoSMART integruje się z wieloma systemami księgowymi. W tym momencie integracja dotyczy ponad 40 programów, które ułatwiają i automatyzują pracę w biurze i firmie.  Integracje zostały stworzone przez nas lub przy współpracy z innymi firmami.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

SaldeoPULPIT

SaldeoPULPIT

Aplikacja webowa dla użytkowników SaldeoSMART służąca do

automatycznego przekazywania skanów z komputera do programu. Nie musisz logować się do SaldeoSMART i ręcznie dodawać plików! SaldeoPULPIT zrobi to za Ciebie.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

SaldeoAGENT

SaldeoAGENT

Aplikacja SaldeoAGENT umożliwia uruchomienie wielu procesów SaldeoPULPIT dla środowiska terminalowego. SaldeoAGENT pełni rolę swoistego routera, który komunikuje się z uruchomionymi jednocześnie SaldeoPULPIT  i nadaje każdemu osobny numer portu.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Pozostałe funkcje modułu

Interfejs w innych językach

Nasz system obecnie jest dostępny w językach: angielskim, niemieckim oraz ukraińskim

Integracja API

Jeśli nie ma Twojej integracji na naszej liście, możesz we własnym zakresie spróbować zintegrować się za pomocą API

Cennik

Wielkość biura:
Asystent biura
139 netto/mies.
10 klientów
+6 zł za każdego kolejnego klienta /mies.
20
kredytów
  • Program do wystawiania faktur dla klientów
  • Wysyłka faktur do KSeF
  • OCR faktur zakupu
    (w ramach 20 kredytów/mies.)
  • Przesyłanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
  • Integracja z programem księgowym
Asystent księgowego
239 netto/mies.
10 klientów
+6 zł za każdego kolejnego klienta /mies.
kredytów
  • OCR faktur zakupu
  • Automaty księgujące
  • OCR wyciągów bankowych
  • Program do wystawiania faktur dla klientów (dla 3 klientów)
  • Integracja z programem księgowym
Ekspert
699 netto/mies.
10 klientów
+6 zł za każdego kolejnego klienta /mies.
kredytów
użytkowników obiegowych
+ 15 zł za każdego kolejnego użytkownika
  • Zawiera funkcje pakietu: Asystent biura, Asystent księgowego oraz Specjalista
  • Elektroniczny obieg faktur i dokumentów
  • Wieloetapowe ścieżki akceptacji w obiegu
  • Zaawansowane statystyki i analizy pracy
  • Kontrola czasu pracy z klientami