SaldeoPULPIT
Aplikacja webowa dla użytkowników SaldeoSMART służąca do
automatycznego przekazywania skanów z komputera do programu.
Nie musisz logować się do SaldeoSMART i ręcznie dodawać plików!
SaldeoPULPIT zrobi to za Ciebie.
Instalacja
Pobranie
Po zapisaniu na dysku komputera instalatora aplikacji, należy go uruchomić, klikając na ikonę prawym przyciskiem myszy, a następnie wybrać „Uruchom jako administrator”.
Licencja
Aby zainstalować aplikację SaldeoPULPIT na komputerze, należy zapoznać się z treścią licencji i zaakceptować ją klikając „Zgadzam się”.
Miejsce instalacji
Domyślnie aplikacja jest instalowana na dysku C w folderze „Program Files”. Można wskazać inne miejsce, klikając „Przeglądaj” i wybierając inny folder docelowy.
Koniec instalacji
Po zakończeniu pracy kreatora pojawia się okno informujące, że aplikacja SaldeoPULPIT została zainstalowana. Kliknięcie „Zakończ” pozwala na rozpoczęcie uruchamiania aplikacji na komputerze.
Aplikacja jest zawsze uruchamiana automatycznie przy włączeniu komputera.
Pierwsze uruchomienie
Logowanie
Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na ikonę SaldeoPULPIT przechodzi się do logowania.
W oknie logowania należy wpisać nazwę użytkownika (login) oraz swoje hasło w SaldeoSMART.
Po wpisaniu loginu i hasła, należy kliknąć „Zaloguj”.
Konfigurowanie ustawień
Na pasku zadań pojawi się ikona aplikacji SaldeoPULPIT w kolorze czerwonym z informacją o braku ustawień.
W polu „Ścieżka” należy wybrać folder, który będzie monitorowany przez SaldeoPULPIT. Do tego folderu należy zapisywać skany dokumentów, przeznaczonych do odczytywania w SaldeoSMART.
Ważne!
– Na potrzeby aplikacji SaldeoPULPIT stwórz folder przeznaczony wyłącznie do przekazywania skanów do SaldeoSMART.
– Wybrany folder musi być pusty. Każdy Użytkownik SaldeoSMART musi mieć swój indywidualny folder.
Koniec konfiguracji
Po poprawnym skonfigurowaniu ustawień, na pasku zadań pojawi się niebieska ikona SaldeoPULPIT z informacją, że aplikacja została uruchomiona poprawnie.
Aktualizacje
- Jeśli jest dostępna aktualizacja SaldeoPULPIT, przy ikonie na pasku zadań pojawi się komunikat o dostępności nowej wersji.
- Podczas instalowania aktualizacji aplikacja SaldeoPULPIT musi być wyłączona.
- Aby móc zaktualizować aplikację, należy rozwinąć menu (klikając w ikonę na pasku zadań) i wyłączyć aplikację, a następnie zamknąć komunikat.
- Aplikacja automatycznie się zaktualizuje i ponownie uruchomi.