Automatyzacja księgowości

Przyspiesz swoją pracę i wyeliminuj czynności proste i powtarzalne. Poczuj jak SaldeoSMART pracuje za Ciebie

  • Twoje dokumenty dostępne w mgnieniu oka
  • Optymalizacja procesów zachodzących w Twojej firmie
  • Uwolnienie od żmudnej i powtarzalnej pracy
SPRAWDŹ CENNIK DLA BIUR

Zautomatyzuj pracę z dokumentami dzięki OCR

Zautomatyzuj pracę z dokumentami dzięki OCR

Dzięki OCR w SaldeoSMART skutecznie i szybko odczytasz faktury oraz ograniczysz koszty związane z przetwarzaniem dokumentów firmy. Zyskaj do nich szybki i łatwy dostęp w formie elektronicznej 24h/dobę i zapomnij o ich ręcznym wprowadzaniu do programów księgowych. Zaoszczędzony w ten sposób czas możesz przeznaczyć na naprawdę ważne rzeczy.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Połącz się automatycznie z wybranym programem księgowym

Połącz się automatycznie z wybranym programem księgowym

SaldeoSMART udostępnia szeroki wachlarz integracji z programami księgowymi i systemami ERP. Umożliwia  eksport danych do programu księgowego. W łatwy sposób zsynchronizujesz m.in. kontrahentów, kategorie i formy płatności. Dzięki temu zautomatyzujesz i przyspieszysz swoją pracę.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Zautomatyzuj obsługę wyciągów bankowych z pomocą OCR SaldeoSMART

Zautomatyzuj obsługę wyciągów bankowych z pomocą OCR SaldeoSMART

Dzięki tej funkcji wyeliminujesz ryzyko błędu podczas ręcznego przepisywania danych z wyciągów bankowych oraz potwierdzeń przelewów. Wprowadzanie transakcji do programu księgowego stanie się szybkie, a obsługa dokumentów w pełni zautomatyzowana. Zapewnij sobie blisko 100% skuteczności odczytu bez konieczności weryfikacji danych.

WIĘCEJ O AUTOMATYZACJI

Pozostałe funkcje modułu

Automaty księgujące oparte na danych nagłówkowych faktur

Korzystaj z blisko 100% skuteczności odczytu danych z faktur

OCR innych typów dokumentów

Digitalizuj ważne dokumenty. Zapewnij sobie łatwe i poprawne odczytanie zawartych na nich informacji oraz ich szybszą wymianę

Indywidualne analizatory księgowe

Dzięki automatycznej wysyłce nie musisz już ręcznie uzupełniać rozliczeń

Podstawowe analizatory księgowego (ZUS DRA, KEDU, JPK)

Szybki import danych z programu księgowego i generowanie podatku VAT i składek ZUS

Odczytywanie kodów kreskowych

Jeszcze szybciej przenieś dane z faktury do systemu dzięki funkcjonalności odczytywania kodów kreskowych

Cennik

Wielkość biura:
Asystent biura
139 netto/mies.
10 klientów
+6 zł za każdego kolejnego klienta /mies.
20
kredytów
  • Program do wystawiania faktur dla klientów
  • Wysyłka faktur do KSeF
  • OCR faktur zakupu
    (w ramach 20 kredytów/mies.)
  • Przesyłanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
  • Integracja z programem księgowym
Asystent księgowego
239 netto/mies.
10 klientów
+6 zł za każdego kolejnego klienta /mies.
kredytów
  • OCR faktur zakupu
  • Automaty księgujące
  • OCR wyciągów bankowych
  • Program do wystawiania faktur dla klientów (dla 3 klientów)
  • Integracja z programem księgowym
Ekspert
699 netto/mies.
10 klientów
+6 zł za każdego kolejnego klienta /mies.
kredytów
użytkowników obiegowych
+ 15 zł za każdego kolejnego użytkownika
  • Zawiera funkcje pakietu: Asystent biura, Asystent księgowego oraz Specjalista
  • Elektroniczny obieg faktur i dokumentów
  • Wieloetapowe ścieżki akceptacji w obiegu
  • Zaawansowane statystyki i analizy pracy
  • Kontrola czasu pracy z klientami