Dla firmy

SaldeoSMART dla Firmy

Nadaj właściwy kierunek swoim dokumentom, rozdzielaj zadania
i zarządzaj pracownikami

Poznaj funkcje pakietów:

Odczytywanie dokumentów

  • Odczytywanie faktur
  • Generowanie przelewów
  • Archiwum dostępne 24/7
  • Zaawansowana wyszukiwarka
  • Darmowe konta Klientów
  • Generowanie raportów
Dowiedz się więcej

Obieg dokumentów

  • Indywidualny obieg
  • Historia edycji dokumentów
  • Opiniowanie dokumentów
  • Zarządzanie nadawanymi uprawnieniami
  • Archiwum dostępne 24/7
  • Zaawansowana wyszukiwarka
Dowiedz się więcej

Moja firma

  • Wystawianie faktur
  • Odczytywanie faktur
  • Archiwum dostępne 24/7
  • Rozliczenia z kontrahentami
  • Dokumenty kadrowe
  • Moduł kasowy
Dowiedz się więcej

Panel pracownika

  • Zarządzanie zaliczkami
  • Kontrolowanie wydatków
  • Generowanie raportów
  • Akceptacja zaliczek
Dowiedz się więcej

Panel kontrahenta

  • Wystawianie faktur
  • Odczytywanie faktur
  • Archiwum dostępne 24/7
  • Generowanie przelewów
  • Kontrola należności
Dowiedz się więcej

Korzyści

Oszczędność czasu
Nowoczesne narzędzia
on-line
Zmniejszenie kosztów
Podniesienie komfortu
pracy
Bezpieczeństwo dokumentów
Przyspieszenie procesów
Kontrola należności z kontrahentami
Elektroniczne archiwum
dostępne 24/7
Ograniczenie pracy z dokumentami papierowymi

Biuro i księgowość zawsze pod ręką

Zarządzaj swoją firmą gdziekolwiek jesteś dzięki aplikacji mobilnej SaldeoSMART.

Sprawdź naszą aplikację

Sprawdź ceny pakietów

Odczytywanie Dokumentów

Sprawdź szczegóły
już od 290 zł netto / mc

Obieg Dokumentów

Sprawdź szczegóły
już od 520 zł netto / mc
już od 229 zł netto / rok

Moja Firma PLUS

Sprawdź szczegóły
już od 159 zł netto / mc

Panel Pracownika

Sprawdź szczegóły
już od 58 zł netto / mc

Panel Kontrahenta

Sprawdź szczegóły
Za darmo!

Chcesz zoptymalizować swoje procesy księgowe?

Pozostaw swoje dane, odpowiemy w ciągu 72h i pomożemy wybrać najlepsze rozwiązanie

    Uzupełniając dane potwierdzam, że zapoznałem/łam się z Klauzulą Informacyjną BrainSHARE IT Sp. z o.o.. Oświadczam, że wyrażam zgodę na kontakt drogą mailową i telefoniczną w celu przedstawienia oferty oraz informacji związanej z produktami oferowanymi przez BrainSHARE IT Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Zgodę można odwołać w dowolnym momencie poprzez wysłanie wiadomości email na adres: marekting@saldeosmart.pl

    Chcesz być na bieżąco z nowinami w branży księgowej?

    Przejdź do bloga SaldeoSMART
    Kto w firmie skorzysta z SaldeoSMART?

    SaldeoSMART to nowoczesna aplikacja do pracy z dokumentami – dzięki czemu usprawnia codzienne obowiązki pracowników księgowości i administracji. Pomaga w zarządzaniu pracownikami, zadaniami oraz dokumentami. Używając aplikacji oszczędzasz czas i zasoby swojej firmy.

    W jakich firmach sprawdzi się oprogramowanie SaldeoSMART?

    SaldeoSMART to rozwiązanie, które sprawdza się wszędzie tam, gdzie potrzebne jest zapanowanie nad dokumentacją firmową. Wspiera procesy księgowe i automatyzuje czynności dzięki mechanizmom AI i machine learning. Z SaldeoSMART korzysta 125 000 klientów, wśród których znajdują się przedsiębiorstwa o różnej skali działalności.

    Czego potrzebuję żeby wdrożyć SaldeoSMART w firmie?

    Korzystanie z SaldeoSMART nie wymaga inwestycji w sprzęt. Nowoczesna aplikacja jest dostępna przez przeglądarkę internetową oraz przez aplikację mobilną. SaldeoSMART działa w wygodnej i bezpiecznej chmurze, która gwarantuje stały dostęp do danych firmowych. 

    Jak mogę kupić SaldeoSMART?

    SaldeoSMART posiada szeroki wachlarz dostępnych funkcji, który możesz dopasować do swojej działalności. Aby kupić system, skontaktuj się z naszym działem handlowym lub Certyfikowanym Partnerem SaldeoSMART.

    Czy w SaldeoSMART wystawię faktury?

    Tak, SaldeoSMART umożliwia wystawianie wielu rodzajów faktur (m.in. VAT, zaliczek, korekt, walutowych), a także wysyłania ich mailem bezpośrednio do kontrahentów. Wystawione w systemie faktury posiadają funkcję szybkich płatności (przelewy online), a także wysyłania przypomnień o płatności i wezwania do zapłaty.