Wielofunkcyjna platforma dla Biura Rachunkowego i Klientów
Zatrudnij SaldeoSMART do pracy przez całą dobę!
SaldeoSMART to nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności.
Dzięki SaldeoSMART zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego.
ZAPROSZENIE ! III edycja Konferencji SaldeoSMART dla klientów
Trendy w księgowości okiem SaldeoSMART
Warsztaty z wybranych funkcji SaldeoSMART, konsultacje, podsumowanie nowości, plany rozwojowe i sporo przydatnej wiedzy dla księgowych. Serdecznie zapraszamy na to wyjątkowe wydarzenie.
RAPORT SALDEOSMART Reklama biura rachunkowego
Poznaj tajniki planowania skutecznej kampanii reklamowej
Pobierz raport, w którym omawiamy tematy strategii reklamy, budowania i utrzymywania relacji z klientami, a także zagadnień z psychologii działań reklamowych.
Sprawdź, jakie kanały komunikacji wybrać oraz na co zwracać uwagę, planując obecność swojej firmy w Internecie.
Poznaj Pakiety SaldeoSMART dostępne dla biur rachunkowych
Odczytywanie dokumentów
Obieg dokumentów
Komunikacja z Klientem
Aplikacja odczytuje skanowane dokumenty i automatycznie uzupełnia informacje z faktury. Pozwala to na wyeksportowanie ich do pliku i import w programie księgowym, jakiego używasz w swoim biurze.
NOWOŚĆ - teraz dostępne również odczytywanie wyciągów bankowych z formatu PDF oraz odczytywanie pozycji towarowych z faktur.
Opcja dla wymagających. Stwórz indywidualny obieg dokumentów we współpracy ze swoim Klientem.
Nadaj właściwy kierunek dokumentom Twoich Klientów i zyskaj przewagę konkurencyjną na rynku.
Elektroniczny obieg dokumentów w biurze rachunkowym to rozwiązanie także dla Twojego biura.
Platforma do komunikacji Biura Rachunkowego i jego Klientów z programem do wystawiania faktur, funkcją automatycznego przesyłania rozliczeń księgowych oraz opcją prowadzenia KASY (KP, KW, Raporty Kasowe).
To rozwiązanie dla Biura Rachunkowego, które chce ułatwić swoją pracę i zyskać pozycję lidera na rynku usług księgowych.
Korzystanie z aplikacji SaldeoSMART to przyszłość w księgowości.
Dzięki temu rozwiązaniu:
ograniczysz koszty związane z przetwarzaniem dokumentów (nawet do 50%), oszczędzisz czas, który wcześniej zajmowało ręczne wprowadzanie dokumentów do programu,
zwiększysz efektywność pracy pracowników, obsłużysz więcej klientów w tym samym czasie (w biurze rachunkowym),
wszystkie dokumenty firmy / klienta biura będą dostępne w formie elektronicznej 24h / dobę, wyszukanie potrzebnego dokumentu będzie niezwykle szybkie.
Referencje naszych Klientów:
„Program SaldeoSMART firmy BrainSHARE spełnia nasze oczekiwania. Pozwala znacznie zmniejszyć obciążenia z ręczną obsługą papierowych faktur.”
Urszula Ziędalska, Sebastian Ziędalski
ZIĘDALSCY Spółka z o.o., Wrocław
Czy wiesz, że...
Rozpoznawanie faktur poprzez system OCR
pozwala obniżyć nawet o 50% koszty
wprowadzania dokumentów.
Copyright © 2019 BrainSHARE IT sp. z o.o. All rights reserved