Jak SaldeoSMART pomoże
w Twoim biurze rachunkowym?

Poznaj funkcje modułów:

Automatyzacja
księgowości

Przyspiesz swoją pracę, wyeliminuj czynności
proste i powtarzalne.
Poczuj jak SaldeoSMART pracuje za Ciebie.

Dowiedz się więcej
Wsparcie
managera biura

Zarządzaj biurem sprawnie i efektywnie, rozdzielaj i kontroluj pracę zespołu.

Dowiedz się więcej
Wsparcie
księgowego

Zyskaj więcej czasu na analizę przepisów i doradztwo, księguj na czas i śpij spokojnie.

Dowiedz się więcej
Wsparcie
klienta

Zadbaj o swojego klienta: program do faktur, manager płatności, e-archiwum i wiele więcej dostępne w panelu dla klienta.

Dowiedz się więcej
SMART
narzędzia

Poznaj podstawowe narzędzia, które sprawiają, że SaldeoSMART jest tak proste i wygodne.

Dowiedz się więcej
SMART
wiedza

W czym jeszcze możemy Ci pomóc? Rozwijaj biznes z naszymi ekspertami.

Dowiedz się więcej

Zyskasz czas na analizę
i merytorykę w księgowości

Odczytywanie faktur

Poznaj możliwości najskuteczniejszego systemu
do odczytywania danych z dokumentów, zintegrowanego z ponad 40 programami księgowymi i ERP.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

E-obieg dokumentów

Przejdź na zdalne zarządzanie dokumentami z najszybciej wdrażanym obiegiem dokumentów. Zyskaj pełną kontrolę nad procesami.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Poczuj moc automatyzacji

Pozwól mechanizmom związanym z podpowiadaniem kategorii, wymiarów, opisów zdarzeń wykonać pracę za Ciebie.
Usprawnij proces wprowadzania transakcji do programu księgowego, który dzięki tej funkcji stanie się szybki, a obsługa dokumentów w pełni zautomatyzowana.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Wyeliminujesz proste
i powtarzalne czynności

Dokumenty księgowe

Korzystaj z wygody pracy z elektronicznymi dokumentami księgowymi. Zobacz jak łatwo mieć
do nich dostęp i jak wiele czynności możesz zautomatyzować.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Zarządzaj pracą

Zorganizuj pracę swoją i swoich współpracowników. Zadania cykliczne czy raportowanie czasu pracy będą jeszcze prostsze.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Fakturowanie

Wystawiaj faktury i daj taką możliwość swoim klientom. Korzystaj z szybkich e-płatności i automatycznie rozliczaj wpłaty od kontrahentów.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Twój klient zyska dostęp
do zaawansowanych funkcjonalności

Pracuj mobilnie z aplikacją mobilną

Nasza aplikacja mobilna daje wiele możliwości mobilnego zarządzania dokumentami oraz pracą: wystawianie faktur, elektroniczne archiwum, kontrola płatności, przesyłanie faktur do automatycznego odczytu i wiele więcej – są w zasięgu Twojej ręki.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

E-teczki

Dokumenty pracowników w wygodnym i bezpiecznym archiwum. Zyskaj uporządkowane e-teczki i przypomnienia o terminach ważności badań czy szkoleń.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Krajowy System e-Faktur

Używaj systemu zgodnego z przepisami. SaldeoSMART jest zintegrowane z KSeF. Wysyłaj i pobieraj faktury z systemu rządowego, a także nadaj odpowiednie uprawnienia swoim pracownikom. Pracuj wygodnie i bezpiecznie.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Integracje

Comarch
Insert
Symfonia
Enova365
Raks SQL
wapro
R2 księga
ramzes
taxpro

Integrujemy się z największą ilością systemów finansowo-księgowych oraz ERP na polskim rynku.

Zobacz wszystkie integracje

Biuro i księgowość zawsze pod ręką

Zarządzaj swoją firmą gdziekolwiek jesteś dzięki aplikacji mobilnej SaldeoSMART.

Sprawdź naszą aplikację

Cennik

Wielkość biura:
Asystent biura
139 netto/mies.
10 klientów
+6 zł za każdego kolejnego klienta /mies.
20
kredytów
  • Program do wystawiania faktur dla klientów
  • Wysyłka faktur do KSeF
  • OCR faktur zakupu
    (w ramach 20 kredytów/mies.)
  • Przesyłanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
  • Integracja z programem księgowym
Asystent księgowego
239 netto/mies.
10 klientów
+6 zł za każdego kolejnego klienta /mies.
kredytów
  • OCR faktur zakupu
  • Automaty księgujące
  • OCR wyciągów bankowych
  • Program do wystawiania faktur dla klientów (dla 3 klientów)
  • Integracja z programem księgowym
Ekspert
699 netto/mies.
10 klientów
+6 zł za każdego kolejnego klienta /mies.
kredytów
użytkowników obiegowych
+ 15 zł za każdego kolejnego użytkownika
  • Zawiera funkcje pakietu: Asystent biura, Asystent księgowego oraz Specjalista
  • Elektroniczny obieg faktur i dokumentów
  • Wieloetapowe ścieżki akceptacji w obiegu
  • Zaawansowane statystyki i analizy pracy
  • Kontrola czasu pracy z klientami

Chcesz poznać funkcjonalności SaldeoSMART?

Chcesz poznać funkcjonalności SaldeoSMART?

Pozostaw swoje dane, odpowiemy w ciągu 24h i pomożemy wybrać najlepsze rozwiązanie

Kontakt

Kontakt

    Uzupełniając dane potwierdzam, że zapoznałem/łam się z Klauzulą Informacyjną BrainSHARE IT Sp. z o.o.. Oświadczam, że wyrażam zgodę na kontakt drogą mailową i telefoniczną w celu przedstawienia oferty oraz informacji związanej z produktami oferowanymi przez BrainSHARE IT Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Zgodę można odwołać w dowolnym momencie poprzez wysłanie wiadomości email na adres: marekting@saldeosmart.pl

    Najczęściej zadawane pytania

    Jaki program dla Biura Księgowego?

    Każde Biuro Księgowe powinno mieć możliwość obsługi klientów on-line. To sprawi, że kontakt z klientem będzie szybki i prosty ale również zaoszczędzi mnóstwo czasu księgowym. Aplikacja powinna być przede wszystkim elastyczna, łatwa w obsłudze i szybka do wdrożenia.

    Jakie cechy ma dobre Biuro Rachunkowe?

    Dobre Biuro Rachunkowe powinno przede wszystkim posiadać specjalistów księgowości i doradców klientów. Tego oczekują współczesne przedsiębiorstwa. Ilość wprowadzanych zmian i komplikacji w prawie sprawia, że wielu właścicieli firm gubi się w gąszczu księgowych zależności. Biuro Rachunkowe musi również być dostępne dla klientów, mieć odpowiedni program do księgowości i możliwość szybkiego generowania zestawień i raportów.

    Jak rozwinąć Biuro Rachunkowe?

    Najbardziej efektywnym sposobem rozwinięcia Biura Księgowego jest zdobycie większej ilości klientów. Jak to zrobić? Wystarczy wprowadzić obsługę klienta on-line, wtedy cały rynek krajowy stoi przed biurem otworem.