Kanał komunikacji pomiędzy biurem rachunkowym, a klientem
Zyskaj możliwość wysyłania zadań oraz zadawania pytań w jednym miejscu. Wygodnie i szybko przesyłaj klientom miesięczne rozliczenia i informacje o wynikach finansowych firmy.
Zakładanie zadań cyklicznych
Ta funkcja usystematyzuje Twoją pracę. Twórz schematy, ustawiaj cykliczność oraz nadawaj priorytety zadaniom co pomoże Ci w uporządkowaniu powtarzalnych obowiązków.
Nadawanie priorytetów na liście zadań
Zyskaj pomoc w organizacji pracy. Możesz weryfikować, który klient wymaga większych nakładów czasowych i na tej podstawie ustalać hierarchię zadań.
Pozostałe funkcje
Raporty czasu pracy
Efektywnie zarządzaj pracą w biurze i firmie z wykorzystaniem funkcji raportów.
Łączenie zadań z dokumentami
Możesz zapewnić szybszą analizę danego zadania łącząc go z przydzielonym do niego dokumentem.
Zestawienie zadań
Otrzymaj szybki dostęp do podgląd stanu realizacji zadań w jednym miejscu.
Tablica kanban
Korzystaj z nowoczesnego podejścia do listy zadań, aby łatwo zwizualizować zakres działań i obłożenie pracowników.
Aplikacja mobilna
Organizuj swoją pracę gdziekolwiek jesteś!
- Dodawaj zadania
- Otrzymuj powiadomienia
- Monitoruj pracę swojego zespołu
Chcesz zoptymalizować swoje procesy księgowe?
Pozostaw swoje dane, odpowiemy w ciągu 24h i pomożemy wybrać najlepsze rozwiązanie
Znajdź partnera SaldeoSMART w swoim regionie
Sprawdź sieć sprzedażyBiuro rachunkowe może zoptymalizować i zautomatyzować swoje procesy jak np. automatyczne odczytywanie dokumentów księgowych, automatyzacja księgowania, weryfikacji płatności, kontakt z klientami i pracownikami biura rachunkowego. Wszystko zależy od aplikacji dla księgowości i zawartych tam funkcji.
Bardzo przydatnym narzędziem są aplikacje on-line, które wspomagają w organizacji zadań pracowników biura jak i również zapytań od klientów. Monitoring postępu prac, czasu pracy oraz generowanie raportów to bardzo przydatne funkcje, które sprawią, że praca on-line będzie przebiegać bez zarzutu.
Bardzo ważne w temacie rentowności biura księgowego jest monitorowanie czasu pracy z danym klientem. Może się zdarzyć, że bardzo dużo czasu i energii poświęcamy firmie, która generuje niewielki dochód. Stały monitoring efektywności pracy z klientem jest kluczem do sukcesu każdego biura rachunkowego.