Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie – podsumowanie konferencji

Udostępnij:
0
(0)

Za nami udział w 2-dniowej konferencji EOIF GigaCon Summit na Stadionie Narodowym w Warszawie. Konferencje poruszała zagadnienia związane z obiegiem informacji oraz obiegiem dokumentów w firmach i umożliwiła spotkanie się z kilkudziesięcioma firmami specjalizującymi się w tej tematyce.

Podsumowanie EOIF

W trakcie 2 dni konferencji na stoisko SaldeoSMART mieliśmy okazję porozmawiać z wieloma firmami, a na prezentacji SaldeoSMART w drugim dniu wydarzenia obecnych było ponad 100 osób. „Dużą zaletą EOIF Summit jest zawężenie tematyki do zagadnień związanych z obiegiem informacji, a co za tym także idzie Uczestnicy, dla których ten temat jest ważny” – podsumowuje udział w konferencji Edyta Wojtas, prelegentka z ramienia SaldeoSMART. „Spotkaliśmy się z wieloma firmami, które poszukują rozwiązań w zakresie optymalizacji obiegu dokumentów. Konferencja Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie GigaCon to doskonałe miejsce, aby poznać wiodące rozwiązania i nawiązać współpracę” – dodaje.

Kluczowe zagadnienia związane z obiegiem dokumentów

Jakie tematy dominowały podczas rozmów? Oprócz wiodących, czyli workflow, obiegu informacji i archiwizacji danych, były to także wiodące ostatnio nowości, czyli zmiany prawne i wprowadzenie Jednolitego Pliku Kontrolnego, co w świetle integracji z programami księgowymi ma szczególnie ważną rolę oraz wpływ na współpracę między systemami w firmie.

Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie to nie tylko prelekcje i część targowa, to przede wszystkim miejsce spotkań i prezentacji nowości w branży.

 

Zapraszamy do zapoznania się z galerią zdjęć z wydarzenia EOIF GigaCon Summit.

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Poprzedni
5 korzyści z e-procurement dla nabywcy
Następny
Pozycje z faktur – jak je wykorzystać w analizie danych?

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *