Wsparcie księgowego

Zyskaj więcej czasu na analizę przepisów i doradztwo, księguj na czas i śpij spokojnie

  • Łatwa praca z dokumentami
  • Kategoryzacja i wymiarowanie dokumentów
  • Szybki przepływ informacji
SPRAWDŹ CENNIK DLA BIUR

Wygodnie gromadź informacje od klientów

Wygodnie gromadź informacje od klientów

Dzięki możliwości przesyłanie dokumentów elektronicznie (skan, aplikacja mobilna, email) Twój klient otrzymuje wygodną możliwość ich dostarczania,  a Ty zyskujesz cenny czas. Możesz szybko nadać fakturom kategorie i wymiary czy dodać do nich komentarz lub zadanie.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Skutecznie zarządzaj fakturami

Skutecznie zarządzaj fakturami

SaldeoSMART to centrum dowodzenia fakturami. Automatyzacja pracy z fakturami daje nowe możliwości, wykona za Ciebie powtarzalne czynności. Dzięki SaldeoSMART będziesz mógł odciążyć pracowników biura.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Efektywnie planuj pracę biura

Efektywnie planuj pracę biura

Oprzyj swoją pracę na zadaniach w SaldeoSMART. Możesz stworzyć własną listę zadań, łączyć zadania z dokumentami i wykorzystywać tę funkcjonalność jako wygodny kanał komunikacji z klientami.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Pozostałe funkcje modułu

CRM

Dostęp do pełnej kartoteki klientów biura

Kasa

Program do wystawiania dokumentów KP, KW, generowanie raportów kasowych

Bank

Odczytuj dane z wyciągów i eksportuj transakcje do programów księgowych

Elektroniczne dostarczanie dokumentów przez klienta

System umożliwiający skuteczny przepływ informacji

Program zintegrowany z Krajowym Systemem e-Faktur

Wystawiaj e-faktur zgodnie z nowymi wytycznymi Ministerstwa Finansów i przesyłaj do KSeF jednym kliknięciem

Pełne archiwum z zaawansowaną wyszukiwarką

Wygodny i szybki dostęp do dokumentów firmowych

Załączniki do dokumentów

Uzupełnij dane z dokumentów, dodaj załączniki

Aplikacja mobilna

Skorzystaj z dedykowanej aplikacji mobilnej na IOS i Android

Cennik

Wielkość biura:
Asystent biura
139 netto/mies.
10 klientów
+6 zł za każdego kolejnego klienta /mies.
20
kredytów
  • Program do wystawiania faktur dla klientów
  • Wysyłka faktur do KSeF
  • OCR faktur zakupu
    (w ramach 20 kredytów/mies.)
  • Przesyłanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
  • Integracja z programem księgowym
Asystent księgowego
239 netto/mies.
10 klientów
+6 zł za każdego kolejnego klienta /mies.
kredytów
  • OCR faktur zakupu
  • Automaty księgujące
  • OCR wyciągów bankowych
  • Program do wystawiania faktur dla klientów (dla 3 klientów)
  • Integracja z programem księgowym
Ekspert
699 netto/mies.
10 klientów
+6 zł za każdego kolejnego klienta /mies.
kredytów
użytkowników obiegowych
+ 15 zł za każdego kolejnego użytkownika
  • Zawiera funkcje pakietu: Asystent biura, Asystent księgowego oraz Specjalista
  • Elektroniczny obieg faktur i dokumentów
  • Wieloetapowe ścieżki akceptacji w obiegu
  • Zaawansowane statystyki i analizy pracy
  • Kontrola czasu pracy z klientami