- Program do wystawiania faktur dla klientów
- Wysyłka faktur do KSeF
-
OCR faktur zakupu
(w ramach 20 kredytów/mies.) - Przesyłanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
- Integracja z programem księgowym
Usprawnij pracę z dokumentami dzięki e-obiegowi
Zarządzaj biurem rachunkowym w jednym miejscu
Pracuj mobilnie z aplikacją mobilną
Pozostałe funkcje modułu
Sprawnie odszukaj wszystkie dane i ustawienia dla swoich klientów

Zaoferuj swoim klientów rozwiązanie preferowane przez Ministerstwo Finansów

Dostosuj pracę z dokumentami do potrzeb swoich klientów

Sprawdź jakie dokumenty generują najwięcej pracy

Daj swoim klientom możliwość eliminacji papierowych segregatorów w dziale kadr

Zarządzaj i optymalizuj czas pracy swoich pracowników

Dowiedz się, którzy klienci potrzebują zaawansowanej obsługi

Oszczędzaj swój czas i twórz, a następnie wysyłaj poprzez SaldeoSMART raporty finansowe do klientów

Łatwo odnajdziesz się we wszelkich notatkach do dokumentów

Cennik
- OCR faktur zakupu
- Automaty księgujące
- OCR wyciągów bankowych
- Program do wystawiania faktur dla klientów (dla 3 klientów)
- Integracja z programem księgowym
- Zawiera funkcje z pakietu Asystent biura oraz Asystent księgowego
- Rozbudowane zarządzanie zadaniami pracowników biura
- Tworzenie zadań cyklicznych
- Zaawansowane raporty i zestawienia
- Narzędzia do komunikacji z klientami
- Zawiera funkcje pakietu: Asystent biura, Asystent księgowego oraz Specjalista
- Elektroniczny obieg faktur i dokumentów dla użytkowników obiegowych
- Wieloetapowe ścieżki akceptacji dla użytkowników obiegowych
- Zaawansowane statystyki i analizy pracy
- Rozliczanie zaliczek