Wsparcie managera biura

Zarządzaj biurem sprawnie i efektywnie, rozdzielaj i kontroluj pracę zespołu

  • Przejrzyste informacje o klientach
  • Ustawienia obiegu dokumentów
  • Kontrola i zarządzanie pracą zespołu
SPRAWDŹ CENNIK DLA BIUR

Usprawnij pracę z dokumentami dzięki e-obiegowi

Usprawnij pracę z dokumentami dzięki e-obiegowi

E-obieg dokumentów daje Ci możliwość tworzenia indywidualnych ścieżek pracy z dokumentami dla każdego klienta. Łatwo określisz grupy użytkowników, nadasz im uprawnienia i będziesz mógł śledzić wszelkie zmiany na dokumentach. To niezbędna funkcja w każdym profesjonalnym biurze rachunkowym.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Zarządzaj biurem rachunkowym w jednym miejscu

Zarządzaj biurem rachunkowym w jednym miejscu

Codzienne wyzwania związane z obsługą klientów usprawni funkcja zadań dla pracowników. Będziesz mógł stworzyć listę zadań cyklicznych, by nic nie umknęło podczas miesięcznych i rocznych rozliczeń przedsiębiorców. Dodasz również indywidualne zadania dla każdego pracownika i sprawdzisz czas pracy każdego z nich.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Pracuj mobilnie z aplikacją mobilną

Pracuj mobilnie z aplikacją mobilną

Dostęp do SaldeoSMART masz również z telefonu komórkowego. Nasza aplikacja daje wiele możliwości mobilnego zarządzania dokumentami oraz pracą: wystawianie faktur, elektroniczne archiwum, kontrola płatności, przesyłanie faktur do automatycznego odczytu i wiele więcej – są w zasięgu Twojej ręki.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Pozostałe funkcje modułu

Kompletna kartoteka klientów biura

Sprawnie odszukaj wszystkie dane i ustawienia dla swoich klientów

Integracja z Krajowym Systemem e-Faktur

Zaoferuj swoim klientów rozwiązanie preferowane przez Ministerstwo Finansów

Tworzenie indywidualnych obiegów dokumentów

Dostosuj pracę z dokumentami do potrzeb swoich klientów

Śledzenie statystyk pracy z dokumentami

Sprawdź jakie dokumenty generują najwięcej pracy

Elektroniczna obsługa teczek pracowników

Daj swoim klientom możliwość eliminacji papierowych segregatorów w dziale kadr

Tworzenie zadań dla pracowników biura

Zarządzaj i optymalizuj czas pracy swoich pracowników

Raporty czasu pracy z danym klientem

Dowiedz się, którzy klienci potrzebują zaawansowanej obsługi

Szybka wysyłka raportów finansowych do klienta

Oszczędzaj swój czas i twórz, a następnie wysyłaj poprzez SaldeoSMART raporty finansowe do klientów

Dodawanie komentarzy do dokumentów

 Łatwo odnajdziesz się we wszelkich notatkach do dokumentów

Cennik

Wielkość biura:
Asystent biura
139 netto/mies.
10 klientów
+6 zł za każdego kolejnego klienta /mies.
20
kredytów
  • Program do wystawiania faktur dla klientów
  • Wysyłka faktur do KSeF
  • OCR faktur zakupu
    (w ramach 20 kredytów/mies.)
  • Przesyłanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
  • Integracja z programem księgowym
Asystent księgowego
239 netto/mies.
10 klientów
+6 zł za każdego kolejnego klienta /mies.
kredytów
  • OCR faktur zakupu
  • Automaty księgujące
  • OCR wyciągów bankowych
  • Program do wystawiania faktur dla klientów (dla 3 klientów)
  • Integracja z programem księgowym
Ekspert
699 netto/mies.
10 klientów
+6 zł za każdego kolejnego klienta /mies.
kredytów
użytkowników obiegowych
+ 15 zł za każdego kolejnego użytkownika
  • Zawiera funkcje pakietu: Asystent biura, Asystent księgowego oraz Specjalista
  • Elektroniczny obieg faktur i dokumentów
  • Wieloetapowe ścieżki akceptacji w obiegu
  • Zaawansowane statystyki i analizy pracy
  • Kontrola czasu pracy z klientami