Customer Success Manager
Zakres obowiązków:
- koordynacja działań i współpraca w ramach czterech zespołów: Customer Success Team, Customer Support Service, Onboarding Team, Knowledge Center,
- opracowanie i wdrożenie idealnego “cyklu życia klienta”,
- monitorowanie i raportowanie rzeczywistego doświadczenia klientów z perspektywy różnych parametrów,
- wdrażanie rozwiązań mających na celu przyspieszenie wzrostu i rozwój biznesu w kontekście pracy z klientem,
- stałe modelowanie procesów i usprawnianie standardów obsługi klienta,
- realizacja, monitoring i raportowanie budżetu dla działań Customer Experience oraz Customer Success,
- odpowiedzialność za opracowanie i rozwój strategii zwiększania wskaźników CE i CS,
- współpraca z różnymi zespołami w firmie,
- wsparcie zespołów R&D w rozwijaniu produktu poprzez dostarczanie zdobytej od klientów wiedzy, na temat potrzeb, doświadczeń i efektów pracy z SaldeoSMART.
Kompetencje, których szukamy:
- min. 2 lata dotychczasowej pracy w firmie IT dostarczającej usługi/produkty w modelu SaaS,
- praktyczne doświadczenie w stosowaniu głównych koncepcji Customer Experience i Customer Success,
- umiejętność integrowania i optymalizowania działań firmy w zgodzie z powyższymi zasadami,
- doświadczenie w zarządzaniu złożonymi projektami wprowadzającymi usprawnienia w organizacji oraz zespołami z obszaru obsługi klienta,
- łatwość i predyspozycje do prowadzenia analiz i wyciągania wniosków,
- umiejętności posługiwania się pakietem MS Office, (szczególnie Excel),
- komunikatywność, empatia i pewność siebie w kontakcie z klientem oraz zespołem,
- wysoko rozwinięte umiejętności planowania pracy i nadawania zadaniom priorytetów,
- dążenie do osiągania wyznaczonych celów i odpowiedzialność za ich realizację,
- nastawienie na wysoką jakość pracy.
Mile widziane:
- umiejętność tworzenie zapytań do baz danych (PostreSQL),
- podejście z pasją do rozwoju w obszarze Customer Experience i Success,
- elastyczność – gotowość do kreowania nowych rozwiązań w odpowiedzi na zmieniające się okoliczności,
To u nas dostaniesz:
- prosty i szybki proces rekrutacyjny,
- stabilne zatrudnienie z nastawieniem na długotrwałą współpracę,
- formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji,
- samodzielne stanowisko,
- otwartość na Twoje pomysły i wsparcie całego zespołu,
- kartę Multisport oraz opiekę medyczną,
- dofinansowanie posiłków oraz szkoleń,
- zajęcia z języka angielskiego,
- elastyczne godziny pracy,
- możliwość zdobywania certyfikatów z nowoczesnych technologii,
- dostęp do Visma Learnig Zone,
- brak dress code’u, strefa relaksu.
Benefity
Dofinansowanie
posiłków
posiłków
Karta
sportowo-rekreacyjna
sportowo-rekreacyjna
Prywatna
opieka medyczna
opieka medyczna
Stabilne
zatrudnienie UoP/B2B
zatrudnienie UoP/B2B
Możliwość rozwoju
Bezpłatny parking
Śniadania i owoce
Nauka języków obcych
Integracje i wyjazdy
Wydarzenia sportowe
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Każdy z nas przechodził kiedyś przez ten etap.
Nasz proces rekrutacyjny jest prosty i przyjazny dla kandydatów.
Od nas zawsze otrzymasz feedback 🙂
Przesyłasz CV
Nasz ruch!
Skontaktujemy się
z Tobą telefonicznie
Skontaktujemy się
z Tobą telefonicznie
Rozmowa
rekrutacyjna
rekrutacyjna
Dołączasz
do nas!
do nas!
Prześlij CV
Przyjęliśmy Twoją aplikację. Dziękujemy!
Skontaktujemy się z Tobą najszybciej
jak to możliwe.