Customer Success Manager

Kraków
Umowa o pracę / B2B

Zakres obowiązków:

  1. koordynacja działań i współpraca w ramach czterech zespołów: Customer Success Team, Customer Support Service, Onboarding Team, Knowledge Center,
  2. opracowanie i wdrożenie idealnego “cyklu życia klienta”,
  3. monitorowanie i raportowanie rzeczywistego doświadczenia klientów z perspektywy różnych parametrów,
  4. wdrażanie rozwiązań mających na celu przyspieszenie wzrostu i rozwój biznesu w kontekście pracy z klientem,
  5. stałe modelowanie procesów i usprawnianie standardów obsługi klienta,
  6. realizacja, monitoring i raportowanie budżetu dla działań Customer Experience oraz Customer Success,
  7. odpowiedzialność za opracowanie i rozwój strategii zwiększania wskaźników CE i CS,
  8. współpraca z różnymi zespołami w firmie,
  9. wsparcie zespołów R&D w rozwijaniu produktu poprzez dostarczanie zdobytej od klientów wiedzy, na temat potrzeb, doświadczeń i efektów pracy z SaldeoSMART.

Kompetencje, których szukamy:

  1. min. 2 lata dotychczasowej pracy w firmie IT dostarczającej usługi/produkty w modelu SaaS,
  2. praktyczne doświadczenie w stosowaniu głównych koncepcji Customer Experience i Customer Success,
  3. umiejętność integrowania i optymalizowania działań firmy w zgodzie z powyższymi zasadami,
  4. doświadczenie w zarządzaniu złożonymi projektami wprowadzającymi usprawnienia w organizacji oraz zespołami z obszaru obsługi klienta,
  5. łatwość i predyspozycje do prowadzenia analiz i wyciągania wniosków,
  6. umiejętności posługiwania się pakietem MS Office, (szczególnie Excel),
  7. komunikatywność, empatia i pewność siebie w kontakcie z klientem oraz zespołem,
  8. wysoko rozwinięte umiejętności planowania pracy i nadawania zadaniom priorytetów,
  9. dążenie do osiągania wyznaczonych celów i odpowiedzialność za ich realizację,
  10. nastawienie na wysoką jakość pracy.

Mile widziane:

  1. umiejętność tworzenie zapytań do baz danych (PostreSQL),
  2. podejście z pasją do rozwoju w obszarze Customer Experience i Success,
  3. elastyczność – gotowość do kreowania nowych rozwiązań w odpowiedzi na zmieniające się okoliczności,

To u nas dostaniesz:

  • prosty i szybki proces rekrutacyjny,
  • stabilne zatrudnienie z nastawieniem na długotrwałą współpracę,
  • formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji,
  • samodzielne stanowisko,
  • otwartość na Twoje pomysły i wsparcie całego zespołu,
  • kartę Multisport oraz opiekę medyczną,
  • dofinansowanie posiłków oraz szkoleń,
  • zajęcia z języka angielskiego,
  • elastyczne godziny pracy,
  • możliwość zdobywania certyfikatów z nowoczesnych technologii,
  • dostęp do Visma Learnig Zone,
  • brak dress code’u, strefa relaksu.

Benefity

Dofinansowanie
posiłków
Karta
sportowo-rekreacyjna
Prywatna
opieka medyczna
Stabilne
zatrudnienie UoP/B2B
Możliwość rozwoju
Bezpłatny parking
Śniadania i owoce
Nauka języków obcych
Integracje i wyjazdy
Wydarzenia sportowe

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

Każdy z nas przechodził kiedyś przez ten etap.

Nasz proces rekrutacyjny jest prosty i przyjazny dla kandydatów.

Od nas zawsze otrzymasz feedback 🙂

Przesyłasz CV
Nasz ruch!
Skontaktujemy się
z Tobą telefonicznie
Rozmowa
rekrutacyjna
Dołączasz
do nas!

Prześlij CV

    CV*
    Załącznik
    Przyjęliśmy Twoją aplikację. Dziękujemy!

    Skontaktujemy się z Tobą najszybciej
    jak to możliwe.

     - 
    Ukrainian
     - 
    uk
    Xhosa
     - 
    xh
    Polish
     - 
    pl