- Program do wystawiania faktur (w ramach 5 faktur/mies.)
- BEZPŁATNA wysyłka faktur do KSeF (w ramach 5 faktur/mies.)
- OCR faktur zakupu (w ramach 5 kredytów/mies.)
- E-archiwum dokumentów (w ramach 20 dokumentów /mies.)
- Generowanie przelewów walutowych i w PLN
SaldeoSMART dla firmy
Pakiet DARMOWY
Skorzystaj bezpłatnie z podstawowych funkcjonalności SaldeoSMART dla firm
Wykorzystaj SaldeoSMART, aby przygotować się do nowego obowiązku – wygodnie wysyłaj i pobieraj faktury z KSeF.
Sprawdź możliwości OCR, które odczyta dane z faktur za Ciebie i zautomatyzuje Twoją codzienną pracę.
Korzystaj z wygodnej formy prowadzenia dokumentacji firmowej, do której masz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze.
Generuj przelewy elektronicznie i efektywnie kontroluj rozliczenia z kontrahentami.
Pracuj tak jak lubisz – na komputerze lub na smartfonie, poprzez dedykowaną aplikację na IOS i Android.
Integracje
Integrujemy się z największą ilością systemów finansowo-księgowych oraz ERP na polskim rynku.
Zobacz wszystkie integracjeBiuro i księgowość zawsze pod ręką
Zarządzaj swoją firmą gdziekolwiek jesteś dzięki aplikacji mobilnej SaldeoSMART.
Sprawdź naszą aplikacjęCennik
-
Program do wystawiania faktur
(bez limitu) - BEZPŁATNA wysyłka faktur do KSeF (bez limitu)
- OCR faktur zakupu (w ramach 20 kredytów/mies.)
- Generowanie przelewów walutowych i w PLN
- Teczki pracownicze
- Zawiera funkcje pakietu Asystent firmy
- OCR faktur i wyciągów
- Automaty do rozliczania transakcji bankowych
- Zarządzanie firmą (podstawowe)
- Integracja z programem księgowym
- Zawiera funkcje pakietu Asystent firmy oraz Specjalista
- Elektroniczny obieg faktur i dokumentów
- Zaliczki pracownicze
- Podgląd własnej teczki pracowniczej
- Zarządzanie firmą (zaawansowane)
Chcesz poznać funkcjonalności SaldeoSMART?
Chcesz poznać funkcjonalności SaldeoSMART?
Pozostaw swoje dane, odpowiemy w ciągu 24h i pomożemy wybrać najlepsze rozwiązanie
Polecane artykuły
Najczęściej zadawane pytania
SaldeoSMART to nowoczesna aplikacja do pracy z dokumentami – dzięki czemu usprawnia codzienne obowiązki pracowników księgowości i administracji. Pomaga w zarządzaniu pracownikami, zadaniami oraz dokumentami. Używając aplikacji oszczędzasz czas i zasoby swojej firmy.
SaldeoSMART to rozwiązanie, które sprawdza się wszędzie tam, gdzie potrzebne jest zapanowanie nad dokumentacją firmową. Wspiera procesy księgowe i automatyzuje czynności dzięki mechanizmom AI i machine learning. Z SaldeoSMART korzysta 125 000 klientów, wśród których znajdują się przedsiębiorstwa o różnej skali działalności.
Tak, SaldeoSMART umożliwia wystawianie wielu rodzajów faktur (m.in. VAT, zaliczek, korekt, walutowych), a także wysyłania ich mailem bezpośrednio do kontrahentów. Wystawione w systemie faktury posiadają funkcję szybkich płatności (przelewy online), a także wysyłania przypomnień o płatności i wezwania do zapłaty.
SaldeoSMART posiada szeroki wachlarz dostępnych funkcji, który możesz dopasować do swojej działalności. Aby kupić system, skontaktuj się z naszym działem handlowym lub Certyfikowanym Partnerem SaldeoSMART.
Korzystanie z SaldeoSMART nie wymaga inwestycji w sprzęt. Nowoczesna aplikacja jest dostępna przez przeglądarkę internetową oraz przez aplikację mobilną. SaldeoSMART działa w wygodnej i bezpiecznej chmurze, która gwarantuje stały dostęp do danych firmowych.