Dla firmy

Moja Firma

Zautomatyzuj pracę z dokumentami dzięki SaldeoSMART

Najważniejsze funkcje

Faktury

Wystawiaj w Saldeo SMART faktury i wysyłaj bezpośrednio do kontrahenta

Dowiedz się więcej

Odczytywanie faktur

Odczytuj faktury dzięki OCR (optyczne odczytywanie dokumentów)

Dowiedz się więcej

Kontrola rozliczeń

Monitoruj należności kontrahenta i niezapłaconych faktur

Kadry

Elektroniczne teczki dokumentów kadrowych pracowników firmy

Dowiedz się więcej

Kasa

Moduł prowadzenia Firmowej kasy (KP, KW, Raporty Kasowe)

Dowiedz się więcej

Elektroniczne archiwum

Dostęp do dokumentów 24/7 wraz z zaawansowaną wyszukiwarką

Korzyści z posiadania pakietu Moja Firma

  • Prosty i funkcjonalny program do fakturowania
  • Wszystkie dokumenty w jednym miejscu 24/7, od faktur po dokumenty kadrowe
  • Oszczędność czasu dzięki eliminacji ręcznego wprowadzania faktur
  • Bieżąca prezentacja i kontrola wyników Firmy
  • Szybki dostęp do dokumentów dzięki aplikacji mobilnej

Przetestuj za darmo Panel Kontrahenta!

Wypróbuj naszą uproszczoną,
bezpłatną wersję pakietu Moja Firma.

Zgłoś się

CENNIK

Moja Firma

Wersja: on-line

Firma

229 zł netto / rok
Funkcje
  • Wystawianie faktur (VAT, zaliczek, korekt, proform) – bez limitu
  • Pobieranie faktur do JPK_FA
  • Odczytywanie do 20 stron/miesiąc
  • Archiwum dokumentów do 1 GB (ok. 10 tys. stron)
  • Kontrola płatności wystawionych faktur, rachunków
  • Dodawanie załączników do faktur
  • Dodawanie do archiwum typów dokumentów (umowa, pismo, proforma)
  • Szybkie płatności (BlueMedia)
  • Generowanie przelewów
  • Wyszukiwarka faktur, rachunków, dokumentów
  • Lista pracowników
  • Archiwum dokumentów kadrowych
  • Rozliczenie z bieżącym bilansem zysków i strat
  • Wystawianie dokumentów KP, KW
  • Generowanie Raportów Kasowych
  • Raporty analityczne
  • Notyfikacje mailowe i push
  • Komunikacja po API
  • Mikrorachunek
  • Status podatnika VAT
  • Aplikacja mobilna
Skontaktuj się z doradcą

Moja Firma PLUS

Wersja: on-line

Firma i kroporacja

159 zł netto / mc
Zawiera wszystkie funkcje pakietu Moja Firma oraz dodatkowo:
  • Odczytywanie do 100 stron/miesiąc
  • Archiwum dokumentów do 10 GB (ok. 100 tys. stron)
  • Odczytywanie wyciągów bankowych
  • Integracja z programem księgowym
  • Podgląd faktur w programie księgowym
  • Kategoryzacja faktur
  • SaldeoPULPIT (automat do przesyłania skanów bezpośrednio do skanera)
  • SaldeoAGENT (do pracy terminalowej)

Promocja!

Jeśli posiadasz pakiet Odczytywanie Dokumentów lub Obieg Dokumentów w wersji online, pakiet Moja Firma PLUS otrzymasz z rabatem 30% na stałe.

Skontaktuj się z doradcą

Znajdź partnera SaldeoSMART w swoim regionie

Sprawdź sieć sprzedaży
Jakie funkcje posiada pakiet Moja Firma SaldeoSMART?

Do podstawowych funkcji pakietu Moja Firma należą: wystawianie faktur, odczytywanie dokumentów, kontrola rozliczeń oraz prowadzenie elektronicznych teczek dokumentów kadrowych pracowników firmy. Dzięki temu rozwiązaniu możesz również prowadzić firmową kasę oraz wygodne elektroniczne archiwum.

Moja firma czy moja firma plus – co wybrać?

Wszystko zależy od zapotrzebowania Twojej firmy, te dwa pakiety różnią się ilością odczytywanych stron, wielkością e-archiwum. Moja Firma Plus umożliwia dodatkowo odczytywanie wyciągów bankowych, integrację z programem księgowym, kategoryzację faktur oraz korzystanie z SaldeoPULPIT i SaldeoAGENT.

Gdzie znajdę pomoc dotyczącą obsługi programu SaldeoSMART?

Jeśli w codziennym użytkowaniu napotkasz jakiś problem w obsłudze programu, możesz skorzystać z pomocy opublikowanej w Centrum Pomocy SaldeoSMART. To na bieżąco rozwijana baza wiedzy, zawierająca najczęściej zadawane pytania oraz instrukcje korzystania z systemu.