Moja Firma
Zautomatyzuj pracę z dokumentami dzięki SaldeoSMART
Najważniejsze funkcje
Odczytywanie faktur
Odczytuj faktury dzięki OCR (optyczne odczytywanie dokumentów)
Dowiedz się więcejKontrola rozliczeń
Monitoruj należności kontrahenta i niezapłaconych faktur
Elektroniczne archiwum
Dostęp do dokumentów 24/7 wraz z zaawansowaną wyszukiwarką
Przetestuj za darmo Panel Kontrahenta!
Wypróbuj naszą uproszczoną,
bezpłatną wersję pakietu Moja Firma.
Zgłoś się
CENNIK
Moja Firma
Wersja: on-line
Firma
- Wystawianie faktur (VAT, zaliczek, korekt, proform) – bez limitu
- Pobieranie faktur do JPK_FA
- Odczytywanie do 20 stron/miesiąc
- Archiwum dokumentów do 1 GB (ok. 10 tys. stron)
- Kontrola płatności wystawionych faktur, rachunków
- Dodawanie załączników do faktur
- Dodawanie do archiwum typów dokumentów (umowa, pismo, proforma)
- Szybkie płatności (BlueMedia)
- Generowanie przelewów
- Wyszukiwarka faktur, rachunków, dokumentów
- Lista pracowników
- Archiwum dokumentów kadrowych
- Rozliczenie z bieżącym bilansem zysków i strat
- Wystawianie dokumentów KP, KW
- Generowanie Raportów Kasowych
- Raporty analityczne
- Notyfikacje mailowe i push
- Komunikacja po API
- Mikrorachunek
- Status podatnika VAT
- Aplikacja mobilna
Moja Firma PLUS
Wersja: on-line
Firma i kroporacja
- Odczytywanie do 100 stron/miesiąc
- Archiwum dokumentów do 10 GB (ok. 100 tys. stron)
- Odczytywanie wyciągów bankowych
- Integracja z programem księgowym
- Podgląd faktur w programie księgowym
- Kategoryzacja faktur
- SaldeoPULPIT (automat do przesyłania skanów bezpośrednio do skanera)
- SaldeoAGENT (do pracy terminalowej)
Promocja!
Jeśli posiadasz pakiet Odczytywanie Dokumentów lub Obieg Dokumentów w wersji online, pakiet Moja Firma PLUS otrzymasz z rabatem 30% na stałe.
Znajdź partnera SaldeoSMART w swoim regionie
Sprawdź sieć sprzedażyDo podstawowych funkcji pakietu Moja Firma należą: wystawianie faktur, odczytywanie dokumentów, kontrola rozliczeń oraz prowadzenie elektronicznych teczek dokumentów kadrowych pracowników firmy. Dzięki temu rozwiązaniu możesz również prowadzić firmową kasę oraz wygodne elektroniczne archiwum.
Wszystko zależy od zapotrzebowania Twojej firmy, te dwa pakiety różnią się ilością odczytywanych stron, wielkością e-archiwum. Moja Firma Plus umożliwia dodatkowo odczytywanie wyciągów bankowych, integrację z programem księgowym, kategoryzację faktur oraz korzystanie z SaldeoPULPIT i SaldeoAGENT.
Jeśli w codziennym użytkowaniu napotkasz jakiś problem w obsłudze programu, możesz skorzystać z pomocy opublikowanej w Centrum Pomocy SaldeoSMART. To na bieżąco rozwijana baza wiedzy, zawierająca najczęściej zadawane pytania oraz instrukcje korzystania z systemu.