Pakiety Moja Firma i Panel Kontrahenta
Pakiety Moja Firma i Panel Kontrahenta umożliwiają wystawianie faktur przez firmę oraz odbieranie i archiwizację dokumentów kosztowych
Charakterystyka
Program do wystawiania faktur
Elektroniczne archiwum dokumentów
E-teczki pracownicze
Bieżący bilans zysków i strat
Kontrola rozliczeń z kontrahentami
Eksport faktur do pliku JPK_FA
W SaldeoSMART Firma ma możliwość wystawiania wielu rodzajów faktur VAT i dla nie-vatowców (zaliczek, korekt, faktur cyklicznych) i wysłania ich mailem bezpośrednio do kontrahenta. Można także wysyłać przypomnienia o płatności za faktury i wezwania do zapłaty. Limit wystawianych faktur zależy od Pakietu
Załączanie skanów dokumentów księgowych pozwala stworzyć bazę dokumentów. Wszystkie dokumenty znajdują się w jednym miejscu i są dostępne 24h/ dobę. W ramach e-archiwum dokumentów kosztowych firma ma także dostęp do funkcji odczytywania faktur, zgodnie z limitem Pakietu.
Bezpieczeństwo i poufność danych zapewnia szyfr SSL, co sprawia, że elektroniczne archiwum dokumentów jest najlepszym miejscem dla danych.
W Pakiecie Moja Firma można tworzyć elektroniczne archiwum dokumentów kadrowych wraz z listą pracowników firmy. Dzięki temu dokumenty kadrowe zebrane są w jednym miejscu i sa bezpiecznie archiwizowane.
System, w oparciu o faktury sprzedażowe i kosztowe, na bieżąco prezentuje szacunkowy wynik Twojej firmy w danym miesiącu. Dzięki temu, w każdym momencie miesiąca masz wgląd w zyskowność firmy.
Dzięki liście niezapłaconych faktur od razu wiadomo, który kontrahent jeszcze nie zapłacił faktury. Jest także możliwość kontroli płatności dodawanych do archiwum faktur kosztowych.
Od grudnia 2017 roku Użytkownicy SaldeoSMART mogą pobierać wystawione faktury sprzedaży do formatu pliku JPK_FA (dotyczącego faktur przychodowych).
Od 1 lipca 2018 r. obowiązuje przesyłanie pliku JKP_FA. Plik ten firmy będą musiały przesłać na żądanie organów podatkowych we wskazanym przez nie terminie.
Panel Kontrahenta
Pierwszy bezpłatny Pakiet SaldeoSMART
Panel Kontrahenta w podstawowym zakresie jest bezpłatny (zakres funkcjonalności w tabeli poniżej). Umożliwia odbieranie oraz archiwizowanie faktur z dowolnego źródła, w szczególności także od innych Użytkowników SaldeoSMART. Panel Kontrahenta to Pakiet przeznaczony w szczególności dla mikro i małych firm.
Automatyczne odbieranie faktur od innych Użytkowników SaldeoSMART
Panel Kontrahenta umożliwia automatyczne odbieranie i archiwizowanie faktur wystawionych w SaldeoSMART, przez co staje się dedykowanym, bezpiecznym panelem online do odbioru tych dokumentów.
Utworzenie automatu oznacza, że wszystkie faktury od danego kontrahenta są dodawane bezpośrednio do archiwum dokumentów, bez konieczności klikania w link, pobierania i logowania się do systemu. Jednocześnie przesyłany jest mail z informacją, że w archiwum pojawiła się nowa faktura. W systemie jest także możliwość wygenerowania elektronicznego przelewu, aby móc opłacić otrzymane faktury bez konieczności pobierania ich na dysk komputera.
Załóż bezpłatne konto
Wystawiaj, odbieraj i archiwizuj faktury od różnych firm, generuj płatości, przeglądaj dokumenty 24h/7. Korzystaj z darmowego konta z funkcjami wspierającymi nowoczesne zarządzanie dokumentami w firmie.
Cennik
Cennik Pakietu Moja Firma zależy od liczby Użytkowników. Jego wersją bezpłatną jest Panel Kontrahenta.
Pakiet SaldeoSMART
Panel Kontrahenta
ONLINE (w Data Center BrainSHARE)
bezpłatny
Moja Firma
ONLINE (w Data Center BrainSHARE)
od 199 zł/ rok
liczba Użytkowników w pakiecie
1 U
3 U
zwiększenie liczby Użytkowników w pakiecie
4-10 U - 399 zł/ rok
i dalej wg szczegółowego cennika
dostęp do programu w języku angielskim
program do wystawiania faktur
do 5 faktur/ m-c
brak limitu
funkcjonalna wyszukiwarka faktur / rachunków
pobieranie faktur do JPK_FA
kontrola płatności wystawionych faktur/ rachunków
archiwum dokumentów kosztowych
do 20 dokumentów/ m-c
dostępna pojemność 1GB (ok. 10 000 stron)
odnawialny limit miesięczny odczytu stron faktur (OCR)
do 5 stron/ m-c
do 20 stron/ m-c
generowanie elektronicznych przelewów
automatyczne odbieranie dokumentów między Użytkownikami SaldeoSMART
funkcjonalna wyszukiwarka dokumentów kosztowych
rozliczenie z bieżącym bilansem zysków i strat
wystawianie dokumentów KP, KW
generowanie Raportów Kasowych
tworzenie i przeglądanie listy pracowników Firmy (e-teczki)
dodawanie i przeglądanie dokumentów kadrowych Firmy (e-teczki)
Podane ceny są cenami netto.
Skontaktuj się
Chcesz dowiedzieć się więcej o Pakiecie Moja Firma?
Copyright © 2019 BrainSHARE IT sp. z o.o. All rights reserved