Połącz się ze swoim
bankiem poprzez

23

lat doświadczenia
na rynku

30

krajów

1300

pracowników
na całym świecie

5 mln

przyłączonych
użytkowników

Unifiedpost współpracuje
z bankami PKO BP oraz Santander

Posiada zgodność z regulacjami PSD2 oraz certyfikaty bezpieczeństwa

Połączenie bankowe znajdują
się pod ścisłą kontrolą
Krajowego Nadzoru Finansowego

Certyfikaty i standardy bezpieczeństwa
Firma Unifiedpost posiada wiele certyfikatów międzynarodowych potwierdzających ich zgodność z najwyższymi standardami bezpieczeństwa w obszarze płatności.
Certyfikat PSD2
PSD2, czyli Payment Services Directive 2, to przepisy regulujące sektor usług płatniczych, obowiązujące w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Ich celem jest ulepszenie i zabezpieczenie systemu płatności w UE, promowanie innowacyjnych technologii płatniczych oraz otwarcie na usługi zewnętrzne
Certyfikat PCI DSS
Payment Card Industry Data Security Standard (PCI/DSS) świadczy o przestrzeganiu rygorystycznych środków bezpieczeństwa w celu ochrony danych posiadaczy kart podczas transakcji płatniczych. Zgodność z tym certyfikatem gwarantuje utrzymanie bezpiecznego środowiska do przetwarzania danych finansowych.
Certyfikat ISO 27001
Jako dowód zaangażowania w bezpieczeństwo informacji, Unifiedpost Group posiada certyfikat ISO 27001. Ten uznawany na całym świecie standard określa najlepsze praktyki w zakresie ustanawiania, wdrażania, utrzymywania i ciągłego doskonalenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISMS).
Certyfikat ISO 22301
Certyfikat ISO 22301 jest świadectwem gwarancji nieprzerwanego działanie nawet w obliczu nieprzewidzianych wydarzeń lub zakłóceń. Unifiedpost przestrzegając normy ISO 22301, demonstruje swoje zaangażowanie w utrzymanie najwyższego poziomu usług.
Certyfikat PCI DSS
Rozporządzenie eIDAS (Electronic Identification, Authentication and Trust Services) ustanawia ramy dla bezpiecznych transakcji elektronicznych w całej Unii Europejskiej. Zgodność z eIDAS zapewnia, że rozwiązanie spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa.
Certyfikat L2BA
Jako partner L2BA (Level 2 Business Applications), Unifiedpost Group spełnia rygorystyczne wymagania określone przez władze, aby dostarczać zaufane i niezawodne aplikacje biznesowe. Ten certyfikat potwierdza jego zdolność do dostarczania wysokiej jakości rozwiązań, które spełniają standardy regulacyjne oraz zapewniają bezpieczeństwo i integralność kluczowych procesów biznesowych.
Wszystkie certyfikaty
Jak to działa w aplikacji SaldeoSMART
Dzięki naszemu rozwiązaniu nie musisz już pobierać wyciągów bankowych i importować ich do SaldeoSMART. Wystarczy jedno kliknięcie, a transakcje automatycznie się pobiorą, połączą z odpowiednimi fakturami i rozliczą. Dzięki temu będziesz wiedział, komu wysłać przypomnienie o płatności, należności będą docierać do Ciebie w terminie, a Twoja płynność finansowa się poprawi.

Zautomatyzuj
rozliczenia i rozrachunki

Szybkie i bezpieczne zarządzanie płatnościami
dzięki integracji z Unifiedpost

Zautomatyzuj pobieranie transakcji

Otrzymuj regularnie swoje transakcje, łącząc swoje konto bankowe z SaldeoSMART. Nasz system samodzielnie pobierze twoje transakcje, eliminując potrzebę manualnego pobierania i przeglądania wyciągów bankowych. Sprawdź, jak działa automatyczne pobieranie transakcji w SaldeoSMART i co możesz zyskać w związku z wprowadzoną nową funkcjonalnością

Łączenie transakcji

z dokumentami i fakturami
Krok 1: Uprawnienia

Sprawdź czy firma ma wprowadzony numer rachunku z którego będzie pochodził odczyt wyciągów

Ustal:

  • czy rachunek ma dotyczyć tylko wyciągów,
  • czy dostęp do rachunku ma być dla wybranych osób
  • dodaj dostęp do modułu wyciągi bankowe
Krok 2: Pobierz transakcje z konta

Pobierz transakcje z banku

Automatyczne pobieranie transakcji z rachunku bankowego. Dokonaj integracji w SaldeoSMART ze swoim bankiem.

Krok 3: Automatyczne rozliczenie transakcji

Zaznacz na liście transakcji te, które chcesz rozliczyć.

Uruchom automat “Rozlicz automatycznie” i gotowe!

Dołącz do nas w social mediach

Najczęściej zadawane pytania

Czym jest SaldeoSMART?

Aplikacja SaldeoSMART jest programem, który wspiera pracę księgowych i ogranicza chaos związany z dokumentami. Oszczędza czas i umożliwia całkowicie zdalną pracę. Porządkuje komunikację z klientami, w przypadku biur rachunkowych, lub z pracownikami, w przypadku firm. Jest to wielofunkcyjne i elastyczne narzędzie pracy dla każdego nowoczesnego przedsiębiorstwa.

Wystawianie faktur w SaldeoSMART

SaldeoSMART umożliwia wystawianie faktur. Jeśli jesteś biurem rachunkowym taką opcję będą mieć Twoi klienci, którym udostępnisz naszą aplikację. Jeśli natomiast pracujesz w firmie, jako pracownik będziesz mieć możliwość samodzielnego wystawiania faktur swoim kontrahentom. Wystarczy, że wybierzesz odpowiedni pakiet dla siebie lub skontaktujesz się z naszym doradcą.

SaldeoSMART cena

Nasz cennik znajdziesz w zakładce u góry strony www.saldeosmart.pl. Każdy pakiet zawiera odrębne funkcje oraz swoją cenę. Zapraszamy do kontaktu z naszym doradcą.

 - 
Ukrainian
 - 
uk
Xhosa
 - 
xh
Polish
 - 
pl