Customer Success Manager
Zakres obowiązków:
- prowadzenie i rozwijanie zespołu Customer Succes (zarządzanie prowadzonymi projektami, tworzenie wizji pracy zespołu),
- przygotowywanie szkoleń i materiałów dla klientów w zakresie korzystania z naszego oprogramowania (we współpracy z innymi zespołami),
- proaktywne monitorowanie i analiza potrzeb klientów, identyfikowanie problemów oraz proponowanie skutecznych rozwiązań, współtworzenie narzędzi oraz procesów analizy potrzeb,
- Współpraca z innymi działami firmy w celu ciągłego doskonalenia naszych produktów i usług,
- opracowywanie i aktualizowanie narzędzi edukacyjnych dla klientów, takich jak szkolenia, webinary, centrum wiedzy itp,
- budowanie trwałych relacji z klientami, aby zapewnić ich długoterminowe zaangażowanie i zadowolenie,
- ścisła współpraca z zespołem sprzedaży i marketingu w celu zapewnienia spójności komunikacji i strategii obsługi klienta,
- ciągłe ulepszanie procesów i dążenie do doskonałości operacyjnej poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań (aplikacje wspomagające zarządzanie Customer Success oparte m.in. na AI itp.).
Kompetencje, których szukamy:
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie oferującej oprogramowanie,
- doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu zespołem,
- doświadczenie w prowadzeniu projektów,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne,
- zdolność do analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- znajomość narzędzi CRM i systemów do zarządzania relacjami z klientami,
- samodzielność, proaktywność oraz zdolność do pracy w dynamicznym środowisku,
- znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (współpraca ze spółkami z grupy kapitałowej z całego świata),
Mile widziane:
- znajomość zagadnień z obszaru rachunkowości,
- praktyczna znajomość programów finansowo-księgowych (Symfonia, Enova 365, Comarch Optima),
- znajomość języka angielskiego (na potrzeby czytania dokumentacji technicznej),
- doświadczenie w pracy zadaniowej, gdzie tempo pracy ma duże znaczenie.
To u nas dostaniesz:
- prosty i szybki proces rekrutacyjny,
- stabilne zatrudnienie z nastawieniem na długotrwałą współpracę,
- kartę Multisport oraz opiekę medyczną,
- dofinansowanie posiłków oraz szkoleń,
- zajęcia z języka angielskiego,
- formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji,
- samodzielne stanowisko z dużą decyzyjnością,
- otwartość na Twoje pomysły i wsparcie całego zespołu,
- elastyczne godziny pracy,
- możliwość zdobywania certyfikatów z nowoczesnych technologii,
- dostęp do Visma Learn,
- śniadania i cykliczne wydarzenia „Kuchnie Świata”,
- integracje zespołowe i firmowe z wieloma atrakcjami,
- brak dress code’u, strefa relaksu.
Benefity
Dofinansowanie
posiłków
posiłków
Karta
sportowo-rekreacyjna
sportowo-rekreacyjna
Prywatna
opieka medyczna
opieka medyczna
Stabilne
zatrudnienie UoP/B2B
zatrudnienie UoP/B2B
Możliwość rozwoju
Bezpłatny parking
Śniadania i owoce
Nauka języków obcych
Integracje i wyjazdy
Wydarzenia sportowe
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Każdy z nas przechodził kiedyś przez ten etap.
Nasz proces rekrutacyjny jest prosty i przyjazny dla kandydatów.
Od nas zawsze otrzymasz feedback 🙂
Przesyłasz CV
Nasz ruch!
Skontaktujemy się
z Tobą telefonicznie
Skontaktujemy się
z Tobą telefonicznie
Rozmowa
rekrutacyjna
rekrutacyjna
Dołączasz
do nas!
do nas!
Prześlij CV
Przyjęliśmy Twoją aplikację. Dziękujemy!
Skontaktujemy się z Tobą najszybciej
jak to możliwe.