Customer Success Manager

Kraków
Umowa o pracę / B2B

Zakres obowiązków:

  1. prowadzenie i rozwijanie zespołu Customer Succes (zarządzanie prowadzonymi projektami, tworzenie wizji pracy zespołu),
  2. przygotowywanie szkoleń i materiałów dla klientów w zakresie korzystania z naszego oprogramowania (we współpracy z innymi zespołami),
  3. proaktywne monitorowanie i analiza potrzeb klientów, identyfikowanie problemów oraz proponowanie skutecznych rozwiązań, współtworzenie narzędzi oraz procesów analizy potrzeb,
  4. Współpraca z innymi działami firmy w celu ciągłego doskonalenia naszych produktów i usług,
  5. opracowywanie i aktualizowanie narzędzi edukacyjnych dla klientów, takich jak szkolenia, webinary, centrum wiedzy itp,
  6. budowanie trwałych relacji z klientami, aby zapewnić ich długoterminowe zaangażowanie i zadowolenie,
  7. ścisła współpraca z zespołem sprzedaży i marketingu w celu zapewnienia spójności komunikacji i strategii obsługi klienta,
  8. ciągłe ulepszanie procesów i dążenie do doskonałości operacyjnej poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań (aplikacje wspomagające zarządzanie Customer Success oparte m.in. na AI itp.).

Kompetencje, których szukamy:

  1. minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie oferującej oprogramowanie,
  2. doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu zespołem,
  3. doświadczenie w prowadzeniu projektów,
  4. doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne,
  5. zdolność do analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  6. znajomość narzędzi CRM i systemów do zarządzania relacjami z klientami,
  7. samodzielność, proaktywność oraz zdolność do pracy w dynamicznym środowisku,
  8. znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (współpraca ze spółkami z grupy kapitałowej z całego świata),

Mile widziane:

  1. znajomość zagadnień z obszaru rachunkowości,
  2. praktyczna znajomość programów finansowo-księgowych (Symfonia, Enova 365, Comarch Optima),
  3. znajomość języka angielskiego (na potrzeby czytania dokumentacji technicznej),
  4. doświadczenie w pracy zadaniowej, gdzie tempo pracy ma duże znaczenie.

To u nas dostaniesz:

  • prosty i szybki proces rekrutacyjny,
  • stabilne zatrudnienie z nastawieniem na długotrwałą współpracę,
  • kartę Multisport oraz opiekę medyczną,
  • dofinansowanie posiłków oraz szkoleń,
  • zajęcia z języka angielskiego,
  • formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji,
  • samodzielne stanowisko z dużą decyzyjnością,
  • otwartość na Twoje pomysły i wsparcie całego zespołu,
  • elastyczne godziny pracy,
  • możliwość zdobywania certyfikatów z nowoczesnych technologii,
  • dostęp do Visma Learn,
  • śniadania i cykliczne wydarzenia „Kuchnie Świata”,
  • integracje zespołowe i firmowe z wieloma atrakcjami,
  • brak dress code’u, strefa relaksu.

Benefity

Dofinansowanie
posiłków
Karta
sportowo-rekreacyjna
Prywatna
opieka medyczna
Stabilne
zatrudnienie UoP/B2B
Możliwość rozwoju
Bezpłatny parking
Śniadania i owoce
Nauka języków obcych
Integracje i wyjazdy
Wydarzenia sportowe

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

Każdy z nas przechodził kiedyś przez ten etap.

Nasz proces rekrutacyjny jest prosty i przyjazny dla kandydatów.

Od nas zawsze otrzymasz feedback 🙂

Przesyłasz CV
Nasz ruch!
Skontaktujemy się
z Tobą telefonicznie
Rozmowa
rekrutacyjna
Dołączasz
do nas!

Prześlij CV

    CV*

    Załącznik

    Przyjęliśmy Twoją aplikację. Dziękujemy!

    Skontaktujemy się z Tobą najszybciej
    jak to możliwe.

     - 
    Ukrainian
     - 
    uk
    Xhosa
     - 
    xh
    Polish
     - 
    pl