1st line Support Coordinator

Kraków
Umowa o pracę / B2B

Zakres obowiązków:

  1. przejęcie obowiązków Lidera podczas jego nieobecności,
  2. nadzór nad bieżącą pracą zespołu Customer Support Service, dbanie o jakość i płynność obsługi,
  3. organizacja szkoleń i wsparcie w rozwoju pracowników,
  4. analiza procesów obsługi klienta, proponowanie i wdrażanie usprawnień,
  5. tworzenie i aktualizacja dokumentacji zgodnie z zasadami funkcjonowania zespołu,
  6. przyjmowanie bieżących zgłoszeń i obsługa klientów,
  7. rozwiązywanie problemów i zgłaszanych reklamacji,
  8. utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami,
  9. komunikacja z innymi zespołami, przekazywanie feedbacku od klientów w celach rozwojowych,

Kompetencje, których szukamy:

  1. łatwość w komunikacji z klientami różnymi kanałami ( telefon, mail, czat).
  2. doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta B2B,
  3. szerokie spojrzenie na procesy z obszarów Customer Support i Customer Success,
  4. praktyczne doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, znajomość dobrych praktyk,
  5. samodzielność, odpowiedzialność oraz umiejętność analitycznego myślenia,
  6. umiejętność priorytetyzowania zadań zespołu i własnych,
  7. zaangażowanie we własny rozwój (również w obszarach SaldeoSMART i zagadnieniach związanych z księgowością).

Mile widziane:

  1. znajomość narzędzi Zendesk, Jira, Conflunece, Miro,
  2. wiedza z dziedziny księgowości,
  3. swobodna komunikacja w j.angielskim.

To u nas dostaniesz:

  • prosty i szybki proces rekrutacyjny,
  • stabilne zatrudnienie z nastawieniem na długotrwałą współpracę,
  • kartę Multisport oraz opiekę medyczną,
  • dofinansowanie posiłków oraz szkoleń,
  • zajęcia z języka angielskiego,
  • samodzielne stanowisko,
  • otwartość na Twoje pomysły i wsparcie całego zespołu,
  • elastyczne godziny pracy,
  • możliwość zdobywania certyfikatów z nowoczesnych technologii,
  • dostęp do Visma Learn,
  • śniadania i cykliczne wydarzenia „Kuchnie Świata”,
  • integracje zespołowe i firmowe z wieloma atrakcjami,
  • brak dress code’u, strefa relaksu.

Benefity

Dofinansowanie
posiłków
Karta
sportowo-rekreacyjna
Prywatna
opieka medyczna
Stabilne
zatrudnienie UoP/B2B
Możliwość rozwoju
Bezpłatny parking
Śniadania i owoce
Nauka języków obcych
Integracje i wyjazdy
Wydarzenia sportowe

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

Każdy z nas przechodził kiedyś przez ten etap.

Nasz proces rekrutacyjny jest prosty i przyjazny dla kandydatów.

Od nas zawsze otrzymasz feedback 🙂

Przesyłasz CV
Nasz ruch!
Skontaktujemy się
z Tobą telefonicznie
Rozmowa
rekrutacyjna
Dołączasz
do nas!

Prześlij CV

    CV*

    Załącznik

    Przyjęliśmy Twoją aplikację. Dziękujemy!

    Skontaktujemy się z Tobą najszybciej
    jak to możliwe.

     - 
    Ukrainian
     - 
    uk
    Xhosa
     - 
    xh
    Polish
     - 
    pl