Zmieniamy się – nowe pakiety SaldeoSMART

Celem SaldeoSMART jest dostarczanie swoim użytkownikom jak największej wartości w codziennej pracy. Dlatego chcąc jak najlepiej dostosować naszą ofertę do oczekiwań klientów, zmieniamy nasze pakiety.

1. Dlaczego zmieniamy pakiety SaldeoSMART

Opinie klientów

Otrzymywaliśmy i otrzymujemy wciąż nowe uwagi i feedback od klientów, które bierzemy pod uwagę bardzo poważnie. Dodatkowo prowadziliśmy wiele badań opinii klientów, grupy fokusowe w ostatnich 18 miesiącach. Celem SaldeoSMART jest dostarczanie swoim użytkownikom jak największej wartości w codziennej pracy. Dlatego chcąc jak najlepiej dostosować naszą ofertę do oczekiwań klientów, ulepszamy nasze pakiety. 

Lepsze dopasowanie

Chcemy, aby pakiety lepiej odpowiadały sposobom użycia SaldeoSMART przez różne grupy naszych użytkowników. Analizując dane, rozmowy z klientami i obserwując rynek, stworzyliśmy pakiety, które klient może łatwiej dopasować do swoich potrzeb.

 

 

2. Co się zmienia

Uprościliśmy cennik aby był bardziej transparentny

Ujednoliciliśmy sposoby liczenia cen pomiędzy pakietami, aby były bardziej zrozumiałe dla naszych klientów i wspierały proces wyboru. Cennik SaldeoSMART obejmuje po 4 przejrzyste pakiety dla biur rachunkowych i firm. Pakiety składają się z grup funkcji (modułów), a każdy moduł zawiera określone funkcjonalności szczegółowe.

Pakiety skonstruowane są na zasadzie rozszerzenia, czyli wyższy pakiet zawiera to co niższy, plus dodatkowe funkcje. 

 

  • Mamy do wyboru dwa pakiety startowe dla Biur rachunkowych (Asystent biura i Asystent księgowego) oraz dwa pakiety startowe dla Firm (Twój asystent i Asystent firmy).
  • Wyższe pakiety (Specjalista i Ekspert) zbudowaliśmy na zasadzie rozszerzania funkcjonalności – klient zachowuje dotychczasowe funkcje pakietu i zyskuje dodatkowo nowe, pozwalające na coraz większą automatyzację pracy.
  • Oparliśmy cenę o jeden podstawowy wskaźnik – liczbę firm. Dla Biur rachunkowych oznacza to konto klienta, dla Firmy jeden podmiot w ramach grupy.
  • Rozszerzyliśmy sposób wykorzystania kredytów SaldeoSMART również o pobieranie faktur z KSeF.

Pakiety dla biur rachunkowych

Asystent biura

pakiet dla tych, których celem jest usprawnienie współpracy ze swoim klientem. Dostarcza program do wystawiania faktur i wysyłki ich do KSeF, dostęp do archiwum faktur kosztowych i innych dokumentów firmy, moduł prowadzenia e-teczek pracowniczych, wysyłkę rozliczeń finansowych czy proste narzędzia do zarządzania pracą pracowników biura.

Asystent księgowego

pakiet dla biur chcących maksymalnie zautomatyzować swoją pracę poprzez OCR (odczytywanie) faktur i wyciągów bankowych, pełną integrację z Krajowym Systemem e-Faktur w zakresie wysyłania i pobierania faktur klienta oraz proste narzędzia do zarządzania pracą pracowników biura.

Specjalista

zawiera funkcje pakietu Asystent biura i Asystent księgowego oraz uzupełnia je o automatyzację rozliczania transakcji bankowych z fakturami sprzedaży i zakupu, pełną funkcjonalność zarządzania pracą biura oraz raporty analityczne.

Ekspert

zawiera wszystkie funkcje 3 niższych pakietów oraz dodaje moduł do tworzenia własnych obiegów faktur i dokumentów w systemie. Umożliwia to obsługę najbardziej wymagających klientów biur rachunkowych. Wraz z zaawansowanymi narzędziami do zarządzania pracą pracowników biura i wymianą komunikacji z klientem pozwala na sprawne prowadzenie profesjonalnego biur lub sieci biur rachunkowych.

Wyższe pakiety dla biur rachunkowych działają na zasadzie rozszerzenia. Zawierają wszystkie funkcje niższego pakietu i dodają nowe możliwości.

Pakiety dla firm

Dla firm przygotowaliśmy 2 pakiety startowe do wyboru oraz 2 pakiety zaawansowane:

Twój asystent

pakiet stworzony z myślą o jednoosobowych działalnościach. Pakiet ten jest bezpłatny i umożliwia wystawiania faktur (do 5 / miesiąc), tworzenie elektronicznego archiwum dokumentów (do 20 / miesiąc) i kontrolę rozliczeń z dostawcami i kontrahentami.

Asystent firmy

przeznaczony dla pojedynczej firmy, która szuka prostego i sprawdzonego narzędzia do fakturowania, archiwizacji faktur, dokumentów księgowych oraz kadrowych, zgodnego z wymogami prawnymi i zintegrowanego z KSeF.

Specjalista

zawiera funkcje pakietu Asystent firmy oraz uzupełnia je o dostęp do pełnego narzędzia do odczytywania danych z faktur (OCR) i wyciągów bankowych. Zapewnia też automatyzację rozliczania transakcji bankowych z fakturami sprzedaży i zakupu, pełną funkcjonalność zarządzania firmą oraz raporty analityczne. Do tego pakiet ten pozwala na obsługę więcej niż jednej firmy w ramach grupy kapitałowej oraz integrację z programem księgowym.

Ekspert

zawiera wszystkie funkcje 3 niższych pakietów oraz dodaje moduł do tworzenia własnych elektronicznych obiegów faktur i dokumentów w systemie. To proste i intuicyjne narzędzie zapewni firmie w pełni elektroniczną pracę na dokumentach oraz wyjdzie naprzeciw wymaganiom stawianym przed organizacją w dobie pracy zdalnej. Do tego rozbudowane o narzędzia dla pracowników tj. podgląd własnej teczki kadrowej czy rejestr otrzymanych zaliczek i poniesionych wydatków sprawi, że SaldeoSMART będzie podstawowym narzędziem do zarządzania firmą.

Wyższe pakiety dla firm działają na zasadzie rozszerzenia. Zawierają wszystkie funkcje niższego pakietu i dodają nowe możliwości.

3. Sprzedaż nowych pakietów

Od kiedy?

Klienci, którzy zakupią SaldeoSMART po 05.09.2022 będą już objęci nowymi pakietami. Od 5 września nie ma możliwości zakupu pakietów w starej wersji.

Szczegółowe cenniki:

4. Co z obecnymi klientami?

7 listopada 2022 roku rozpocznie się komunikacja do obecnych klientów o możliwości przejścia na nowy pakiet. Wiemy, że każda zmiana wymaga czasu, dlatego obecni klienci mają możliwość wyboru nowego pakietu do 31.12.2023 roku.

Do czasu zmiany na nowy pakiet klienci zachowują dotychczasowy dostępu do systemu i jego funkcjonalności. Nie zmienia się również opłata za dostęp do SaldeoSMART. Program będzie aktualizowany o funkcje wymagane zmianami prawnymi, nie będzie natomiast aktualizacji obejmujących nowe funkcjonalności i usprawnienia .

Jeśli do 31.12.2023 klient sam nie podejmie decyzji o przejściu na nowy pakiet, zostanie przeniesiony automatycznie na pakiet tak, aby nie utracić żadnej posiadanej obecnie funkcjonalności.

5. Przydatne materiały (informacyjne, szkoleniowe i handlowe)

Do Waszej dyspozycji oddajemy szereg materiałów, które ułatwią sprzedaż pakietów SaldeoSMART w nowej odsłonie.

 

Nowe materiały graficzne

Ikony pakietów, funkcji czy grup funkcji ułatwią komunikację z klientami. Będą idealną bazą do tworzenia skutecznych komunikatów reklamowych.

link do materiałów

Nowe materiały PDF

Przygotowaliśmy rozszerzone opisy pakietów. Stanowią skondensowaną dawkę wiedzy i pomogą w pracy z klientami.

link do materiałów

Baza wiedzy & kursy – bądź na bieżąco

Przygotowujemy dedykowane kursy i szkolenia w nowym centrum e-learningowym. Skorzystaj z wygodnego narzędzia.

Zaloguj się

Grupa na Facebooku

Szybki dostęp do ważnych informacji? Jeśli korzystasz na co dzień z portalu Facebook, koniecznie dołącz do naszej grupy: Marketing dla Partnerów SaldeoSMART

dołącz do grupy

Masz pytania? Zgłoś się do swojego opiekuna handlowego: