CZAT SaldeoSMART

Sprawdź z czym możesz się do nas zgłaszać na czacie

Kwestie, które rozwiązujemy bezpośrednio na czacie
  • problemy z logowaniem do aplikacji u Klientów biura rachunkowego (np. jak odzyskać hasło, gdy token wygasł)
  • weryfikacja liczby dostępnych kredytów na koncie użytkownika
  • informacje dotyczące cennika
  • przedstawienie procesu migracji kont
  • kwestie dotyczące korzystania z Centrum Pomocy
  • dodawanie nowego użytkownika/firmy
  • pytania o instrukcje obsługowe
  • zmiana języka do obsługi aplikacji SaldeoSMART
VS.
Tematy, które należy kierować na obsluga@saldeosmart.pl?
  • administracyjne (np. zmiana abonamentu, blokada konta, wypowiedzenie umowy, zmiana partnera, zmiana loginu)
  • pytania dotyczące integracji z programami księgowymi
  • kwestie związane z obiegiem dokumentów
  • błędy jakie pojawiają się w pracy z SaldeoSMART (np. dotyczące synchronizacji, SaldeoPulpit, SaldeoAgent)

Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź odpowiedzi

Kiedy czat jest aktywny

Czat obsługujemy od poniedziałku do piątku
w godz. 9:00 do 16:00.

Jeśli w tym czasie czat jest nieaktywny, oznacza to, że jesteśmy na szkoleniu i rozwijamy się, aby jeszcze lepiej służyć Ci pomocą 🙂

Wtedy zapraszamy Cię do wysłania zgłoszenia na adres: obsluga@saldeosmart.pl

„Poznaj bliżej SaldeoSMART” – zobacz serię naszych poradników