Aplikacja SaldeoSMART (www) – wersja 20.2.1-20.3.12

Udostępnij:
WWW

Prześledź zmiany w wersjach 20.2.1 do 20.3.12 SaldeoSMART

W nowym widoku faktur dla obu typów kont (biur oraz klient/firma) wprowadzamy na bieżąco usprawnienia z zakresu wyglądu i UX.

Na liście transakcji po stronie konta typu klient/firma dodaliśmy przycisk „Edytuj”, który daje możliwość zbiorczych zmian dla:

  • Kontrahenta
  • Typu transakcji

W ten sposób przyśpieszysz edycję danych i zyskasz adekwatne dane do rozrachunków.

Zwiększyliśmy bezpieczeństwo podczas dodawania wyciągów dla kont typu biuro. Gdy wskażemy z bazy kontrahenta, który nie ma wpisanego rachunku, odczytanego z transakcji to ostrzegamy, że rachunek nie widnieje w bazie kontrahenta.

W filtrowaniu po wymiarach dodaliśmy możliwość wyszukiwania po wymiarach, które zawierają znaki specjalne jak np. „/”. Teraz możesz bez przeszkód filtrować swoje dokumenty.

Po stronie konta typu biuro zmieniliśmy nazwy niektórych ustawień w detalach firmy.

W „Konfiguracji”, w sekcji „Uruchomione moduły”, zmieniamy :

  • „Odczytywanie dokumentów” na „Odczyt dokumentów i transakcji bankowych”
  • „Dokumenty” na „Limity i kredyty”

W ramach sekcji „Limity i kredyty” zmieniamy:

  • „Odczytu stron” na „Kredytów do wykorzystania”
  • „Faktur/rachunków” na „Wystawionych faktur”
  • „Pozostałych dokumentów:” na „Dodanych dokumentów”

Wprowadziliśmy informacje dla klientów biura rachunkowego korzystających z programu SMARTduet o kończących się kredytach w następujących miejscach:

  • na liście wyciągów przy dodawaniu nowego wyciągu do odczytu,
  • na liście transakcji, gdy łączy się dokumenty z fakturami,
  • w ustawieniach integracji z bankiem podczas łączenia z rachunkiem bankowym,
  • na liście dokumentów podczas odczytywania dokumentów za pomocą OCR,
  • na liście dokumentów podczas pobierania faktur z KSeF.

Zmieniliśmy system przypisywania osoby odpowiedzialnej do dokumentu. Od teraz istnieje taka możliwość również dla dokumentu, który jest w buforze.