Prześledź zmiany w wersjach 20.2.1 do 20.3.12 SaldeoSMART
W nowym widoku faktur dla obu typów kont (biur oraz klient/firma) wprowadzamy na bieżąco usprawnienia z zakresu wyglądu i UX.
Zwiększyliśmy bezpieczeństwo podczas dodawania faktur. Za każdym razem nasz system sprawdzi czy rachunek bankowy kontrahenta jest taki sam jak poprzednio. Jeśli tak nie jest, to poinformujemy Cię tym.
Na liście transakcji po stronie konta typu klient/firma dodaliśmy przycisk „Edytuj”, który daje możliwość zbiorczych zmian dla:
- Kontrahenta
- Typu transakcji
W ten sposób przyśpieszysz edycję danych i zyskasz adekwatne dane do rozrachunków.
W filtrowaniu po wymiarach dodaliśmy możliwość wyszukiwania po wymiarach, które zawierają znaki specjalne jak np. „/”. Teraz możesz bez przeszkód filtrować swoje dokumenty.
Po stronie konta typu biuro zmieniliśmy nazwy niektórych ustawień w detalach firmy.
W „Konfiguracji”, w sekcji „Uruchomione moduły”, zmieniamy :
- „Odczytywanie dokumentów” na „Odczyt dokumentów i transakcji bankowych”
- „Dokumenty” na „Limity i kredyty”
W ramach sekcji „Limity i kredyty” zmieniamy:
- „Odczytu stron” na „Kredytów do wykorzystania”
- „Faktur/rachunków” na „Wystawionych faktur”
- „Pozostałych dokumentów:” na „Dodanych dokumentów”
Wprowadziliśmy informacje dla klientów biura rachunkowego korzystających z programu SMARTduet o kończących się kredytach w następujących miejscach:
- na liście wyciągów przy dodawaniu nowego wyciągu do odczytu,
- na liście transakcji, gdy łączy się dokumenty z fakturami,
- w ustawieniach integracji z bankiem podczas łączenia z rachunkiem bankowym,
- na liście dokumentów podczas odczytywania dokumentów za pomocą OCR,
- na liście dokumentów podczas pobierania faktur z KSeF.
Zmieniliśmy system przypisywania osoby odpowiedzialnej do dokumentu. Od teraz istnieje taka możliwość również dla dokumentu, który jest w buforze.