Aplikacja SaldeoSMART (www) została zaktualizowana od wersji 32.0.1 do 32.3.0.
Eksport informacji podatkowych z Enova do SaldeoSMART z wykorzystaniem integratora
Funkcjonalność umożliwia wysłanie z enova365 do SaldeoSMART następujących informacji:
- VAT7 – kwoty do zapłaty, zwrotu, przeniesienia na następny okres
- PIT5/PIT5L – zaliczki na podatek dochodowy osób fizycznych
- PPE (ryczałt) kwota zapłaty
- PIT4 – kwota zapłaty
- PIT8A – kwota zapłaty
- CIT8 – kwota zapłaty (kwota do zwrotu – dla rozliczenia rocznego)
- ZUS kwoty do zapłaty w rozbiciu na społeczne, zdrowotne, FP i FGŚP, FEP
- Informacje z KPIR
Eksportując informacje podatkowe do SaldeoSMART użytkownik wskazuje miesiąc, za który
informacje mają zostać wysłane oraz zaznacza, jakie informacje mają zostać wysłane.
Chcesz wiedzieć więcej?
Odwiedź nasze Centrum Pomocy.
Filmiki instruktażowe w SaldeoSMART
Aby ułatwić naszym klientom korzystanie z aplikacji SaldeoSMART oraz usprawnić proces wystawiania faktur i ich wysyłki do KSeF, dodaliśmy przycisk z instrukcją wideo w zakładce „Dodaj fakturę VAT”.
Dodany został również przycisk z instrukcją dotyczącą pobierania faktur z KSeF i mini obiegu po stronie Biura Rachunkowego. Przycisk ten umieszczony został na liście dokumentów.
Poprawa komunikatu przy wysyłce faktury do kontrahenta bez adresu e-mail
Dotychczas po próbie wysyłki faktury do kontrahenta bez podanego adresu e-mail pojawiał się błędny komunikat sugerujący wysyłkę.
Teraz system wyświetli czytelny komunikat o błędzie informujący, że wysyłka jest niemożliwa, ponieważ kontrahent nie posiada adresu e-mail
Nowość w ustawieniach fakturowania
W module Faktury → Ustawienia fakturowania dodaliśmy nową opcję – przy dodawaniu i edycji faktury domyślnie ustaw opcję „Wyślij fakturę mailem do kontrahenta” oraz oznaczenie (TAK/NIE).
Dzięki temu klient może samodzielnie zdecydować, czy funkcja wysyłki faktury ma być domyślnie włączona (TAK/NIE) przy wystawianiu dokumentów.
Nowy widok dodawania oraz edycji faktury zaliczki
Dodawanie i edycja faktury zaliczki zyskały nowy, odświeżony widok. Jest on teraz bardziej intuicyjny, czytelny i w pełni spójny z pozostałymi ekranami wystawiania faktur. Uporządkowano układ elementów, poprawiono szerokości kolumn, a cały interfejs stał się wygodniejszy w pracy.
Zmiana widoku edycji faktury korekty
Edycja faktury korekty również zyskała nowy widok, taki sam jak podczas jej dodawania. Teraz ekran jest bardziej przejrzysty, estetyczny i spójny z pozostałymi widokami faktur. Zmiana zapewnia jednolitość obsługi i lepsze doświadczenie użytkownika, a praca z korektami staje się prostsza i przyjemniejsza.
Poprawa działania uprawnień w zakresie edycji danych kontrahentów
Gdy użytkownik nie ma uprawnień do edycji kontrahentów, nie zobaczy już opcji edycji żadnej informacji kontrahenta w swoim panelu.
Poprawa odczytu wyciągów bankowych Pekao SA
Naprawiliśmy problem z wyciągami, które zawierały dwa konta – główne i lokatę.
System teraz pomija transakcje dotyczące lokaty i odczytuje wyłącznie operacje z konta właściwego, dzięki czemu dane z wyciągów są importowane prawidłowo.
Poprawa wyświetlania list przy wprowadzaniu pozycji faktury
Rozwiązano problem, w którym lista podpowiedzi była wyświetlana zbyt daleko od pola, gdy nazwa towaru/usługi była długa i zajmowała kilka wierszy.
Teraz lista podpowiedzi zawsze pojawia się tuż przy polu, dzięki czemu wprowadzanie danych jest wygodniejsze.
Aktualizacja kolumny „Termin płatności” na liście faktur
Kolumna „Termin Zapłaty” zmieniła nazwę na „Termin płatności”.
Dodatkowo, po najechaniu kursorem pojawia się podpowiedź: „Termin płatności minął”, która informuje o przeterminowanych fakturach.