SMARTduet w aplikacji mobilnej
Aktualizacja 1.38 aplikacji mobilnej SaldeoSMART wprowadza dostęp do panelu klienta biura rachunkowego bezpośrednio z poziomu telefonu.
Jakie warunki należy spełnić, aby odblokować dostęp do nowego panelu?
Aby odblokować dostęp do nowego panelu klienta programu SMARTduet w aplikacji mobilnej, biuro rachunkowe musi zalogować się do systemu i przystąpić do programu. Tylko po wykonaniu tych kroków klient biura rachunkowego uzyska możliwość korzystania z panelu w aplikacji.
Jakie korzyści niesie ze sobą aktualizacja?
Klienci biur rachunkowych, które przystąpiły do programu SMARTduet, mogą szybko i wygodnie zakupić kredyty bezpośrednio z poziomu aplikacji.
Po aktualizacji mobilnej wersji SaldeoSMART możliwe jest również sprawdzenie liczby zużytych kredytów oraz zakup nowego pakietu przez klientów należących do programu.
Gdzie możesz dowiedzieć się więcej lub uzyskać pomoc?
- Link do artykułu blogowego przedstawiającego funkcję znajduje się tutaj.
- Sprawdź również artykuł dotyczący programu SMARTduet w naszym Centrum Pomocy.
- Jeśli preferujesz treści w formie video, sprawdź playlistę dostępną na kanale SaldeoSMART na YouTube.
Więcej informacji na programu znajdziesz tutaj.