Zmiany w SaldeoSMART? Zawsze na lepsze! Aktualizacje 2.59, 2.60, 2.61 w aplikacji

Udostępnij:
0
(0)

Nasz zespół nieustannie pracuje nad poprawą funkcjonowania aplikacji SaldeoSMART.
W odpowiedzi na pytania użytkowników i zgłaszane przez nich potrzeby zmian, wprowadziliśmy szereg aktualizacji, aby korzystanie z SaldeoSMART było jeszcze łatwiejsze oraz bardziej intuicyjne. Sprawdź wprowadzone usprawnienia w wersji 2.59, 2.60 oraz 2.61 aplikacji.

Zmiany dla Odczytu i Obiegu Dokumentów (wersja 2.59)

Na nowej liście dokumentów dodaliśmy kolejny skrót klawiszowy, który usprawni pracę Użytkownikowi. Przejście na widok “Moje dokumenty wg firm” następuje po wciśnięciu równocześnie Ctrl+Alt+J. 

Wprowadziliśmy również możliwość filtrowania dokumentów po dodatkowych polach: data wystawiania, data dostawy, data wpływu dokumentów i termin płatności.

Dla Pakietu Obieg Dokumentów stworzyliśmy możliwość kopiowania konfiguracji obiegu dla administratora Biura Księgowego. W tym celu należy skopiować graf wraz z ustawieniami grup oraz przejściami pomiędzy poszczególnymi etapami. Ta opcja jest dostępna tylko w zakresie jednego konta Biura Rachunkowego.

W obszarze parametrów możliwe jest od teraz ustawienie na koncie użytkownika logowania dwuskładnikowego. Użytkownik może wskazać czy dodatkowy kod będzie wysyłany na e-mail, czy też do aplikacji mobilnej. Funkcja logowania dwuskładnikowego dostępna jest dla wszystkich użytkowników SaldeoSMART.

Przeczytaj także: Uwierzytelnianie dwuskładnikowe. Dlaczego to takie ważne?

Integracje z programami księgowymi (wersja 2.60, 2.61)

Udoskonaliliśmy  integracje z następującymi grupami programów: Symfonia (FK, 50C, ERP),  Reset R2 (Księga, KH) oraz Comarch XL i Comarch MSSQL.

Dla Symfonii umożliwiamy import elementów słownika do wymiarów SaldeoSMART poprzez wyeksportowany wczesniej przezeń plik XML. Od teraz, przy eksporcie dokumentów z SaldeoSMART, gdy na pozycjach dokumentu użytkownik użyje różnych kont VAT, zostanie to uwzględnione przy tworzeniu pliku importu  dla programu księgowego.

W kwestii integracji z grupą programów Reset R2 rozbudowaliśmy i udoskonaliliśmy sposób przekazywania danych kontrahenta do programu oraz importu danych kontrahentów do SaldeoSMART.

Sprawdź możliwości SaldeoSMART Poznaj więcej możliwości SaldeoSMART, które ułatwią Ci pracę w Biurze Rachunkowym jaki w Firmie Skontaktuj się z nami. Nasz doradca odpowie na wszystkie Twoje pytania i przedstawi rozwiązania dostosowane do Twoich potrzeb.

Dla profilu księgowego w Comarch XL Vaterii wprowadziliśmy eksport znacznika SplitPayment MPP dla dokumentów, co sprawia, że użytkownik nie będzie już musiał oznaczać dokumentu ręcznie. Z kolei dla profilu Comarch MSSQL (Optima, XL) istnieje od teraz możliwość wskazania na detalach dokumentu znacznika MK (metody kasowej) oraz kodu kraju NIP. Docelowo użytkownik nie będzie musiał wpisywać tych parametrów ręcznie.

Co nowego w Liście Dokumentów?

Widok Listy Dokumentów zyskał w ramach aktualizacji nowe funkcjonalności:

  • możliwość weryfikacji przez Biuro Księgowe ilości posiadanych kredytów,
  • włączenie opcji zbiorczego oznaczania MPP na dokumentach,
    a dla Biur Rachunkowych:
  • pokazanie zastosowanych filtrów na liście dokumentów i w zakładce „Moje dokumenty wszystkie”,
  • zapamiętywanie zaznaczeń pomiędzy trybami: podstawowym i eksportu na liście dokumentów. W nowej wersji zaznaczenie jest zapamiętywane między trybami, co oznacza, że użytkownik może najpierw zaznaczyć dokumenty, a następnie przejść w tryb eksportu, nie tracąc zaznaczeń.

Nowe opcje dla Listy Firm oraz zmiany w parametrach (wersja 2.61)

Zadbaliśmy również o usprawnienia w obszarze Listy Firm. Użytkownik może teraz korzystać z następujących udogodnień:

  • opcja pobrania raportu o dokumentach przesłanych drogą mailową przez administratora biura,
  • nowy widok na liście firm opiekunów: kadrowego i księgowego (z poziomu biura rachunkowego),
  • możliwość filtrowania po opiekunie księgowym i kadrowym (na liście firm).

Przypomnienia o wygaśnięciu konta demo zostaną wysłane do użytkownika posiadającego moduł testowy oraz do jego partnera dwukrotnie: na 7 dni i na 1 dzień przed wygaśnięciem konta. 

Podczas dodawania kontrahenta o tym samym numerze NIP pojawia się ostrzeżenie. Użytkownik będzie od teraz otrzymywał informację o tym, że wprowadzany po numerze NIP kontrahent istnieje już w bazie. Jeśli mimo tego będzie chciał dodać go ponownie, system mu to umożliwi.

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Poprzedni
Jak funkcjonują urlopy ojcowski i tacierzyński?
Następny
Miejsca w firmie, w których warto poprawić obsługę dokumentów

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *