Co znajdziesz we wpisie:
Na rynku pojawia się wiele rozwiązań związanych z obsługą Krajowego Systemu e-Faktur. Bezpośrednie korzystanie z platformy ministerstwa jest dość uciążliwe, dlatego konieczne jest zewnętrzne oprogramowanie. Sprawdź dlaczego to SaldeoSMART jest najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie.
Główne założenia KSeF w SaldeoSMART
Oprócz wielu użytecznych funkcji dla biur rachunkowego czy firmy SaldeoSMART wyróżnia się podejściem do KSeF. Stawiamy przede wszystkim na elastyczność oraz ułatwieniami związanymi z obsługą nowego wymogu Ministerstwa Finansów.
Głównym założeniem jest sprawienie, by nasz użytkownik zapomniał, że istnieje KSeF. W związku z tym zaprojektowaliśmy nową funkcję tak, by była ona naturalnym elementem pracy z dokumentami, który nie wpływa na dotychczasową pracę.
Jednym słowem chcemy, aby zapomnieć, że istnieje KSeF 😉
5 powodów dla których wybierzesz SaldeoSMART
✅WYSYŁANIE FAKTUR DO KSeF: nie płacisz za wysłanie faktur do Krajowego Systemu e-Faktur. Tak ❗ nie pobieramy za to kredytów ani żadnych dodatkowych opłat ❌
✅ POBIERANIE FAKTUR Z KSeF: 1 faktura pobrana z KSeF= 1 kredyt. Nie płacisz osobno za każdą stronę pobranego dokumentu, ale za cały, jeden dokument, niezależnie ile ma stron 😉
✅AKCEPTACJA FAKTUR POBRANYCH Z KSeF: dzięki funkcji #miniobiegKSeF pracownik firmy może zaznaczyć, które faktury podlegają księgowaniu, a które nie. Księgowość zyskuje dzięki temu jasne informacje i zabezpieczenie 🔒 dokonywanych działań
✅KONTO DLA KLIENTA BIURA RACHUNKOWEGO: bezpłatnie zyskujesz możliwość tworzenia kont 💻 dla swoich klientów a w jego ramach fakturowania i wysyłania dokumentów do KSeF
✅SZYBKI PRZEPŁYW INFROMACJI: dzięki komentarzom na dokumencie, możliwości zadania pytania księgowemu czy też firmie, nie ma problemu z wymianą informacji i duża ilością emalii 📧oraz telefonów 📞