logo podsumowanie konferencji partnerskiej SaldeoSMART

V Konferencja Sieci Partnerskiej SaldeoSMART za nami

Udostępnij:

Ostatni raz on-line? Tego sobie życzymy! V Konferencja Sieci Partnerskiej SaldeoSMART przeszła do historii. Spotkanie w trybie zdalnym było okazją do przedstawienia nowości funkcjonalnych systemu, wymiany doświadczeń, pomysłów i wiedzy.

Podsumowanie roku 2020 i plany na rok 2022 – koncentracja na Kliencie

Choć rok 2020 upłynął pod znakiem wyzwań, pokazał że biznes coraz bardziej otwiera się na technologię. Praca zdalna i hybrydowa stała się nową normalnością przez co  Użytkownicy SaldeoSMART zaczęli doceniać nasze funkcjonalności jeszcze bardziej. Dowodzi o tym chociażby fakt, iż rok 2020 był rekordowy pod względem liczby dodanych do SaldeoSMART dokumentów, było ich ponad 21 milionów.

Zmiana trybu pracy nie przeszkodziła nam w ciągłym udoskonalaniu naszego produktu, wdrożyliśmy wiele nowych funkcjonalności, aby doświadczenia końcowego użytkownika SaldeoSMART były coraz lepsze.

Jakie zmiany wprowadziliśmy między innymi na przestrzeni roku? 

  • logowanie dwuskładnikowe,
  • powiadomienia w aplikacji,
  • nowa lista dokumentów,
  • uniwersalny profil księgowy,
  • nowe funkcje w Obiegu Dokumentów i Zarządzaniu Biurem.

Kierunkiem naszego rozwoju niezmiennie są innowacje w księgowości – zarówno dla Biur Rachunkowych, jak i Firm. W planach na rok 2022 mamy między innymi  dostosowanie do Centralnego Rejestru Faktur, automatyzacja procesów księgowania, a także dalsze rozwijanie naszych pakietów.

SaldeoSMART od kuchni

Transparentność w działaniach jest dla nas bardzo ważna, dlatego na tegorocznej konferencji poświęciliśmy sporo czasu żeby opowiedzieć Partnerom o naszych doświadczeniach z ostatniego roku:

  • Jak odbyło się przejście w tryb pracy zdalnej?
  • Jak w takim trybie dotrzeć do Klienta?
  • Dlaczego warto łączyć siły marketingu i sprzedaży?

Pokazaliśmy jak w SaldeoSMART wygląda cykl produkcyjny wdrażania ulepszeń produktu. Szczegółowo przedstawiliśmy wprowadzone w ostatnim czasie nowe funkcjonalności SaldeoSMART oraz możliwości aplikacji mobilnej, która ułatwia codzienną pracę – zwłaszcza w sytuacji pracy w terenie czy delegacji, kiedy podczas spotkań użytkownik ma utrudniony dostęp do komputera. 

Podczas Konferencji przedstawiliśmy także możliwości Centrum Pomocy, platformy zawierającej bazę wiedzy: informacje, cenne rady i szkolenia, która jest wsparciem zarówno dla Klientów jak i Partnerów.

Najlepsi w sieci

Tradycyjnie punktem kulminacyjnym Konferencji było podsumowanie wyników sprzedażowych i wręczenie nagród dla najlepszych Partnerów.

Statuetki oraz nagrody trafiły do:

  1. Make It Mine Sp. z o.o. Sp. K.
  2. Best-IT Sp. z o.o.
  3. CI-COMPUTER Instal Sp. z o.o.
  4. AURA Technologies Sp. z o.o.
  5. Aidem Art Sp. z o.o.

Sponsorami nagród dla najlepszych Partnerów byli EPSON oraz Kodak Alaris.

Konferencję zakończył panel Q&A, który był okazją do interakcji i odpowiedzi na ważne pytania Partnerów. 

Podsumowując: 

  • spotkaliśmy się w gronie ponad 130 osób, 
  • w trybie zdalnym połączyliśmy się z Partnerami z całej Polski, 
  • studio SaldeoSMART nadawało z trzech różnych lokalizacji – Kraków, Gdańsk i Wałbrzych. 

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim uczestnikom Konferencji, do zobaczenia za rok!

 

Poprzedni
Podatek VAT: ustawa, stawki, zmiany
Następny
Aktualizacja 2.63 – poznaj kolejne usprawnienia i integracje SaldeoSMART

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *