Teczki pracownicze w aplikacji mobilnej – wersja 1.24

Udostępnij:

Wraz z nową wersją aplikacji mobilnej 1.24 mamy przyjemność oddać nową funkcję dostępną „od ręki”. Jest to widok teczki pracowniczej i dostęp do związanych z nią dokumentów kadrowych. Dodatkowo zautomatyzowaliśmy przypisywanie kodów grup towarowych dla faktur z mechanizmem podzielonej płatności.

Teczki pracownicze

Przez ostatnie tygodnie nasi developerzy pracowali nad udostępnieniem teczki pracowniczej w wersji mobilnej SaldeoSMART. Dzięki temu w każdej chwili masz dostęp do dokumentów kadrowych. Możesz sprawdzić pasek wypłaty, badania okresowe, umowy z pracodawcą czy inne dokumenty. Pojawiła się w związku z tym nowa zakładka w menu:

Będzie ona widoczna zarówno dla pracowników biura rachunkowego jak i pracowników firmy. Warunkiem jest przypisanie odpowiedniej teczki użytkownikowi.

Dzięki zaprojektowanej wyszukiwarce możesz wybrać odpowiedni rok i miesiąc.

W przypadku biura rachunkowego, jeśli użytkownik ma przypisane teczki z różnych firm, to pojawi się okienko wyboru obsługiwanej firmy oraz pracownika:

PRZYPOMINAMY: teczkę pracowniczą można przypisać tylko jednemu użytkownikowi. Podgląd teczki pracowniczej jest dostępny w każdym pakiecie dla biura rachunkowego oraz firmy jako dodatek lub w standardzie w pakiecie Ekspert.

Automatyczne dodawanie grupy towarowej

Więcej czasu i łatwiejsze wystawianie faktur dzięki aplikacji mobilnej. Zautomatyzowaliśmy dodawanie grupy towarowej MPP podczas wystawiania faktury lub proformy z mechanizmem podzielonej płatności.

Sprawdź już teraz, jak sprawnie działa wystawianie faktury w aplikacji mobilnej SaldeoSMART.

Product Marketing Manager SaldeoSMART. Zajmuje się dopasowaniem produktu do oczekiwań rynku i klientów. Lubi poznawać nowe technologie i aplikacje. Nie straszny jej ironiczny humor.
Poprzedni
Płaca minimalna 2023 i stawka godzinowa netto
Następny
Co dalej po finansach? Jak zawalczyć o dobry start w branży księgowej?

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *