budowanie marki przez program lojalnościowy

Programy lojalnościowe: co możesz zyskać i dlaczego warto z nich korzystać?

Udostępnij:
0
(0)

Program lojalnościowy pomaga zamienić klienta w fana marki, produktu lub usługi. Jest też metodą na wyróżnienie się na zatłoczonym, konkurencyjnym rynku. Czy warto korzystać z takiej promocji i czy jest ona zarezerwowana tylko dla dyskontów, drogerii i stacji benzynowych?


Program lojalnościowy to jedno z bardziej skutecznych narzędzi w arsenale nowoczesnego marketingu. Przyjrzyjmy się, jakie korzyści płyną z jego wykorzystania.

Dlaczego warto postawić na program lojalnościowy


Jak zdobyć wiernych klientów, którzy wrócą po Twoje towary lub regularnie skorzystają z usług, a nawet polecą je swoim znajomym? Odpowiedź dają programy lojalnościowe.

 

Czym jest program lojalnościowy i jak działa?


Program lojalnościowy to akcja promocyjna, która służy, mówiąc w największym skrócie, do nagrodzenia wiernych klientów. Pomaga zamienić osobę, która kupiła produkt/usługę w fana marki. Jest też metodą na wyróżnienie się na szalenie konkurencyjnym rynku. Z programów lojalnościowych chętnie korzystają firmy, które chcą skutecznie przebić się ze swoją ofertą do potencjalnych klientów, zwiększyć sprzedaż czy też zbudować świadomość marki.

Siłę programów lojalnościowych znają i doceniają międzynarodowe koncerny oraz większe i mniejsze krajowe firmy. Trudno się dziwić: programy lojalnościowe są skuteczne. Korzysta z nich 65 proc. Polaków (raport ARC Rynek i Opinia z 2021 roku). Na tym nie koniec. Ok. 40 proc. pytanych zapowiada, że chętnie zapisze się do kolejnych programów (o ile będą dla nich interesujące).

opinie użytkowników SaldeoSMART

Jak działają systemy lojalnościowe? Są wypracowane i przetestowane metody, wiele zależy też od kreatywności marketingowców. To może być np. voucher do wykorzystania podczas zakupów lub karta lojalnościowa, na którą zbiera się punkty za zakupy/skorzystanie z usług lub polecenie produktu innej osobie. Coraz bardziej rośnie znaczenie aplikacji mobilnych. Smartfony są wygodnym narzędziem, które większość osób ma cały czas w zasięgu ręki, a pamiętanie o tradycyjnej, fizycznej karcie lojalnościowej, bywa kłopotliwe.

Dla klientów systemów lojalnościowych liczą się przede wszystkim atrakcyjne rabaty i zniżki. W cenie są dodatkowe korzyści płynące z udziału w programach lojalnościowych. Dotyczy to również kwestii niewymiernych, np. wspierania wybranych celów charytatywnych.

Co dają programy lojalnościowe? Dlaczego warto z nich korzystać?


Jakie korzyści płyną dla firmy z programu lojalnościowego? Do największych atutów należy:

  • zwiększenie sprzedaży,
  • zdobycie nowych klientów,
  • zmotywowanie pracowników lub partnerów biznesowych,
  • zbudowanie świadomość marki,
  • ocieplenie wizerunku firmy.

Korzystając z programu lojalnościowego możesz zwiększyć przywiązanie i zaangażowanie swoich konsumentów. W dobrze zaprojektowanym systemie lojalnościowym to gra “win – win”. Obie strony wygrywają: firma zyskuje wiernych klientów i większą sprzedaż, a klient wartościowy produkt oraz dodatkowe korzyści np. voucher ze zniżką lub na zakupy.

Program lojalnościowy SaldeoSMART – polecaj i zyskuj!


Programy lojalnościowe używane są w niemal wszystkich branżach. Karty lojalnościowe znajdziesz na stacjach benzynowych, w sieciach dyskontowych, drogeriach i sklepach z ubraniami. Taką formę budowy relacji można coraz częściej spotkać w nowoczesnych firmach oferujących produkty dla specjalistów.

Dobrym przykładem jest program lojalnościowy SaldeoSMART.

SaldeoSMART to wielofunkcyjna platforma dla biur rachunkowych oraz firm. Aplikacja znakomicie usprawnia codzienną pracę księgowych, m.in. usprawniając przekazywanie danych do programów do księgowości, zarządzanie pracą w biurze (w tym przepływ informacji) oraz komunikację z zewnętrznymi klientami. SaldeoSMART pomaga utrzymać rękę na pulsie, np. przygotowane jest na zmianę w systemie fakturowania czyli wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Dba również o wygodę użytkowników – z aplikacji można korzystać w wersji mobilnej, a to oznacza dostęp do biura i księgowości 24/7 przez 365 dni w roku.

Aplikacja SaldeoSMART cieszy się zaufaniem księgowych i dlatego proponuje program lojalnościowy.

Zasada działania programu jest prosta: jeżeli jesteś zadowolony/zadowolona z SaldeoSMART, to zarekomenduj aplikację innej osobie lub firmie. W ramach programu lojalnościowego otrzymasz do wyboru:

  • voucher wart 150 zł, który zrealizujesz w SaldeoSMART,
  • voucher o wartości 100 zł, który wykorzystasz na Allegro.

Bonus czeka również na osobę/firmę, która dzięki Twojej rekomendacji skorzysta z aplikacji SaldeoSMART. Nowy klient z polecenia ma zagwarantowane 30 proc. zniżki na pierwsze 3 miesiące abonamentu za wybrany pakiet SaldeoSMART.

Wszystkie szczegóły programu lojalnościowego znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://www.saldeosmart.pl/program-polecen-saldeosmart. Tam też znajdziesz prosty formularz, po wypełnieniu którego otrzymasz kod poleceń (możesz również wysłać e-mail na adres: marketing@saldeosmart.pl).

Co dalej? Wystarczy, że wyślesz kod do firm, które chcesz zachęcić do skorzystania z aplikacji SaldeoSMART. Firma przystępująca do programu lojalnościowego musi otrzymany kod użyć podczas składania zamówienia na dowolny pakiet w wersji online. Jeśli to zrobi, do polecającego trafi promocyjny voucher lub zniżka.

Oto najważniejsze zasady i warunki, które musisz spełnić, żeby uczestniczyć w programie lojalnościowym SaldeoSmart i polecić aplikację:

  • opłacasz abonament dowolnej usługi SaldeoSMART,
  • możesz wykorzystać 1 voucher w miesiącu,
  • voucherów nie można wymienić na gotówkę.

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Specjalistka ds. Marketingu Internetowego, od lat związana z branżą IT i oprogramowaniem biznesowym. Zafascynowana ludźmi, którzy stoją za technologiami. W SaldeoSMART odpowiada m.in. za content marketingi i SEO, konferencje oraz rozwój współpracy z siecią partnerską. Słucha użytkowników i rynku, buduje relacje. Prywatnie wielka fanka muzyki na żywo i orkiestr dętych.
Poprzedni
Ulga na start – czy warto skorzystać?
Następny
Dzień Doceniania Pracownika

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *