Podsumowanie 2021 – co się zmieniło w SaldeoSMART?

Udostępnij:
0
(0)

Podsumowanie 2021 – co się zmieniło w SaldeoSMART?

Grudzień dobiega końca, dlatego pora na podsumowanie. W SaldeoSMART wiemy, że w biznesie bardzo ważne są liczby, uzupełniliśmy je też o funkcje i najważniejsze zmiany. Zobaczcie jak nam minął rok 2021!

SaldeoSMART w liczbach i funkcjonalnie

Rok 2021 to w każdym miesiącu:

  • 3,7 mln odczytywanych stron, 
  • 152 tys. wystawionych faktur, 
  • 630 pobrań aplikacji mobilnej.

A do tego 45 tys. użytkowników logujących się do systemu i 200 partnerów handlowych!

infografika SaldeoSMART - podsumowanie 2021

Rok 2021 potwierdził, że SaldeoSMART jest liderem wśród marek specjalizujących się w odczycie dokumentów na rynku masowych usług księgowych. Co więcej, nasze portfolio to kompleksowe narzędzia online o szerokim wachlarzu modułów. Jesteśmy dostawcą największej ilości zaawansowanych rozwiązań integracyjnych z programami księgowymi i ERP. Propagujemy automatyzację procesów księgowych i jesteśmy najszybciej wdrażanym systemem do obiegu dokumentów.

Jakie nowości w tym roku wprowadziliśmy do naszej platformy? Wytężona praca ekspertów SaldeoSMART, zaowocowała wieloma nowymi funkcjonalnościami. Dość wspomnieć o kilku najważniejszych: 

  • dwuskładnikowe logowanie,
  • nowa lista dokumentów,
  • uniwersalny profil księgowy,
  • rozwój obiegu dokumentów – widoczność typu dokumentów, akceptacje równoległe,
  • nowa lista generowania przelewów,
  • kategoryzacja i wymiarowanie odczytanych pozycji towarowych,
  • analizator JPK_V7 (K i M),
  • raport dostarczanych maili (dla administratora),
  • rozbudowa modułu faktury,
  • rozbudowa integracji z systemami księgowymi,
  • aktualizacje aplikacji mobilnej.

Jeśli chcesz poznać dokładne opisy zmian zapraszamy do zakładki nowości w programie: szczegółowo opisujemy aktualizacje w oddzielnych artykułach.

Rok oczami Biura Obsługi Klienta (BOK)

Mijający rok to 14 396 zgłoszeń do Działu Obsługi Klienta, z których ponad 62% było rozwiązane podczas pierwszego kontaktu! Szczególnie nas cieszy wskaźnik satysfakcji z rozwiązanych spraw, który w 2021 roku wyniósł 93,4% (dane za okres 01.01 – 12.12.2021).

Jak wynika z analizy zgłoszeń, preferowaną formą kontaktu przez klientów SaldeoSMART, jest korzystanie z informacji zawartych w Centrum Pomocy, które w 2021 roku odwiedziło  ponad 59 tys. użytkowników. Jakie informacje w nim znajdziecie?

Ponad 700 artykułów, które zawierają pytania i odpowiedzi, instrukcje integracji, nagrania webinarów i konferencji.

Przejdź do Centrum Pomocy dla użytkowników SaldeoSMART

Biuro Obsługi Klienta wyliczyło, że najczęściej wyszukiwane informacje to:

  1. Gdzie znaleźć ID dokumentu? 
  2. Planowane funkcje w SaldeoSMART 
  3. Wygasł token do ustawienia hasła

Co nowego w komunikacji i marketingu?

Druga połowa roku stała się dla nas czasem dużych zmian w komunikacji. Uruchomiliśmy nową stronę SaldeoSMART, która zwiera bardziej przejrzysty układ, wygodną wyszukiwarkę oraz najważniejsze informacje na temat produktów, które oferujemy. 

Idąc za ciosem, postanowiliśmy odświeżyć także firmowego bloga – który został dopasowany do nowej witryny i lepiej ustrukturyzowany. Znajdziecie na nim informacje na temat funkcjonalności SaldeoSMART, najważniejsze aspekty związane ze zmianami w księgowości. Publikujemy także treści poradnikowe, które podpowiadają jak usprawnić biznes i zawierają inspiracje do nowych aktywności.

Najbardziej poczytne artykułu w 2021 roku to:

  1. Jaki jest wizerunek księgowego
  2. Księgowy zarobki 2021. Jak zmieni się wynagrodzenie księgowych?
  3. Nowa lista dokumentów – nowe możliwości

W 2021 rozpoczęliśmy ewolucję formy kontaktu z klientami – zmieniając szatę graficzną mailingów czy formaty publikowanych treści, chcemy precyzyjnie docierać do rynku z najważniejszymi tematami!

Rozwijamy nasze kanały w social media – jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, koniecznie zajrzyjcie na nasze profile. Tam również komunikujemy o nowych i ważnych dla użytkowników SaldeoSMART kwestiach, a dodatkowo przeprowadzamy akcje specjalne!

newsletter ksefPodążaj z nami za zmianami, eksperci SaldeoSMART trzymają rękę na pulsie, zapisz się na specjalny newsletter KSeF!

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Poprzedni
Kto może liczyć na umorzenie subwencji z tarczy PFR 2.0?
Następny
SaldeoSMART – plany 2022

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *