Co znajdziesz we wpisie:
Pierwszy bezpłatny Pakiet SaldeoSMART – Panel Kontrahenta umożliwia odbieranie oraz archiwizowanie faktur z dowolnego źródła. Panel Kontrahenta to Pakiet przeznaczony w szczególności dla mikro i małych firm. Jest nowoczesnym rozwiązaniem do zarządzania dokumentami.
Funkcje Panelu Kontrahenta – jak działa pierwszy bezpłatny Pakiet SaldeoSMART
Głównym założeniem Panelu Kontrahenta SaldeoSMART jest to, aby firmy mogły w jednym miejscu, nowocześnie i bezpiecznie odbierać oraz archiwizować swoje faktury kosztowe.
To wygodny mechanizm zarządzania fakturami, które gromadzone w formie elektronicznej na dedykowanym Koncie są bardziej zabezpieczone przed prawdopodobieństwem podmiany danych na fakturze przez wirusy. Dodatkowo daje możliwość zarządzania płatnościami poprzez generowanie elektronicznych przelewów i bieżącą kontrolę stanu rozrachunków.
Panel Kontrahenta to rozwiązanie dostępne online (przez przeglądarkę internetową), 24h na dobę, z każdego miejsca na świecie. Logowanie się do Panelu Kontrahenta SaldeoSMART jest szyfrowane, a każdy Użytkownik ma unikalny login i hasło dostępowe do swojego konta.
Pakiet Panel Kontrahenta pozwala dołączyć do społeczności SaldeoSMART co oznacza, że jeśli otrzymamy fakturę od innego Użytkownika SaldeoSMART, zostanie ona automatycznie zarchiwizowana na koncie. Dzięki temu oszczędzamy czas oraz możemy ją szybko i prosto zapłacić.
Użytkownik Panelu Kontrahenta w ramach bezpłatnego dostępu będzie mógł:
- dodawać do 20 dokumentów miesięcznie,
- odczytywać dane (OCR) do 5 stron faktur / m-c,
- korzystać z funkcji elektronicznego archiwum dokumentów (przeglądanie i pobieranie dokumentów do PDF/ ZIP/ Excel),
- generować elektroniczne przelewy za faktury,
- wystawiać miesięcznie do 5 faktur sprzedażowych,
- przeglądać rozliczenie bieżące generowane na podstawie wystawionych faktur i załączonych dokumentów.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie rejestracji do Panelu Kontrahenta [link].
Jak utworzyć konto w Panelu Kontrahenta
Rejestracja w Panelu Kontrahenta jest bardzo prosta i szybka. Wystarczy wypełnić formularz założenia konta dostępny:
- w momencie kliknięcia w przycisk Załóż konto na stronie z otrzymaną fakturą od innego użytkownika systemu SaldeoSMART,
- bezpośrednio na stronie internetowej – link do formularza rejestracji.
Po utworzeniu konta na podany adres e-mail wyślemy wiadomość z loginem i hasłem.
Po otrzymaniu danych wystarczy zalogować się na stronie logowania i można korzystać z funkcjonalności Pakietu.
Jak automatycznie dodawać do swojego Panelu Kontrahenta faktury od innych użytkowników SaldeoSMART
Po utworzeniu Panelu Kontrahenta w edycji Użytkownika w sekcji Dokumenty należy zaznaczyć parametr „Ustawienia automatycznego odbioru dokumentów”, który pozwala na tworzenie automatów do odbioru faktur wystawionych w SaldeoSMART.
Po włączeniu tej opcji, gdy otrzymamy fakturę wystawioną przez innego Użytkownika SaldeoSMART, podczas pierwszego dodania dokumentu możemy zaznaczyć parametr „Dodawaj automatycznie dokumenty od tego kontrahenta”. Spowoduje to, że wszystkie następne faktury od tego kontrahenta będą dodawane bezpośrednio do archiwum dokumentów, bez konieczności klikania w link i logowania się do systemu. Jednocześnie otrzymają Państwo informację email, że nowa faktura pojawiła się w systemie. Niezależnie od tego, za każdym razem, gdy Użytkownik Firmy zaloguje się na swoje konto lub sprawdzi je w aplikacji mobilnej, będzie widział wszystkie swoje dokumenty.
Poznaj więcej możliwości SaldeoSMART, które ułatwią Ci pracę w Biurze Rachunkowym jaki w Firmie Skontaktuj się z nami. Nasz doradca odpowie na wszystkie Twoje pytania i przedstawi rozwiązania dostosowane do Twoich potrzeb. |