Co znajdziesz we wpisie:
Komunikacja z Klientem, czyli dawniej Saldeo, to pierwszy Pakiet SaldeoSMART. Użytkownicy pracują na nim już od 2011 roku, choć wtedy miał znacznie mniej funkcji niż obecnie. Jednak idea działania nie zmieniła się – to platforma do komunikacji i wymiany dokumentów miedzy biurem rachunkowym oraz jego klientami, wzbogacona o mechanizm przesyłania rozliczeń księgowych czy prowadzenia firmowej Kasy. Jakie jeszcze funkcje znajdziemy w tym Pakiecie? Ich porównanie znajduje się na infografice.
Wystawiaj swoje faktury z SaldeoSMART!
Pierwszą funkcją, którą bierzemy na tapetę jest wystawianie faktur. Jest najstarsza i właściwie ona była podstawą stworzenia programu. Biuro rachunkowe, które korzysta z Pakietu Komunikacja z Klientem zyskuje narzędzie, umożliwiające udostępnianie jego klientom programu do wystawiania faktur. Jakie są tego korzyści? Przede wszystkim funkcja importu wystawionych faktur do programu księgowego biura, czyli już nie trzeba wprowadzać ich ręcznie. Wartością dodaną jest szansa dotarcia do wymagających klientów oraz dodatkowe usługi dla klientów, którzy nie muszą w ten sposób szukać programu do fakturowania we własnym zakresie.
Zobacz obok jakie faktury wystawisz w SaldeoSMART |
Rozliczenia księgowe dostępne 24/7
Czy klienci Twojego biura często pytają o swoje dane księgowe? Dla nich to ważne informacje – ile podatku zapłacić lub jaki jest przychód/dochód bądź koszty firmy. Potrzebne nie tylko wyłącznie w godzinach pracy biura rachunkowego. Dlatego też drugą funkcją, jaką stworzyliśmy były rozliczenia księgowe. W tym module księgowy wprowadza swojemu klientowi wszystkie niezbędne informacje. A klient biura może do nich sięgać zawsze wtedy, kiedy tylko tego potrzebuje. Co więcej, wiadomość o dodaniu rozliczenia księgowego może być wysyłana także mailem, a program przypomina przedsiębiorcy o terminach płatności ZUS i podatków. Wybór tej formy informowania klientów biura o rozliczeniu księgowym ułatwia pracę w biurze rachunkowym. Jest efektywny i dobrze organizuje przekazywanie informacji, co minimalizuje ryzyko pomyłek.
Sprawdź na grafice jakie zalety mają rozliczenia księgowe online |
Archiwum dokumentów dla księgowego i przedsiębiorcy
Elektroniczne archiwum dokumentów to funkcja, która jest bardziej rozwinięta w Pakiecie Odczytywanie Dokumentów. Jednak użytkownicy Komunikacji także mają dostęp do opcji archiwizowania skanów dokumentów. W ten sposób pracownicy biura rachunkowego widzą dokumenty kosztowe swoich klientów zanim zostaną one dostarczone do biura. Dla przedsiębiorcy to wygodny sposób przekazywania dokumentów księgowym. Dodatkowo ma do nich dostęp nawet wtedy, gdy księgowość te dokumenty u siebie zarchiwizuje.
Zobacz na grafice, co warto wiedzieć o archiwum dokumentów w Pakiecie Komunikacja z Klientem |
Dokumenty kadrowe oraz informacje o pracownikach dla pracodawcy i księgowego
Moduł Kadry ma funkcjonalność dokładnie taką samą po stronie panelu księgowego, jak i panelu firmy. Co daje? Przede wszystkim pozwala tworzyć online teczki z dokumentami kadrowymi – bardzo wygodne, zwłaszcza jeśli firma ma strukturę rozproszoną lub jej pracownicy nie zawsze szybko mogą zajrzeć do archiwum z papierowymi dokumentami. Druga funkcja to lista pracowników – i tu mamy do czynienia z bardzo przydatną funkcją. Są to przypomnienia o terminach ważności badania lekarskiego, szkolenia BHP i umowy z pracownikiem. Zdarzyło Ci się o tym zapomnieć? Dzięki SaldeoSMART już nigdy tak nie stanie ponownie.
Warto przy okazji nadmienić, że bazy danych SaldeoSMART były zgłoszone do GIODO, a obecnie trwają prace nad dostosowaniem procedur do RODO. Tak, aby Klienci pracujący z SaldeoSMART mogli czuć się bezpiecznie.
Sprawdź, jakie funkcje znajdują się w module Kadry |
Firmowa kasa
Wystawianie KP, KW online? To możliwe z SaldeoSMART – najmłodszy moduł Pakietu Komunikacja z Klientem umożliwia prowadzenie firmowej kasy w dowolnych walutach. W zależności od modelu współpracy, może to robić firma samodzielnie lub może ją prowadzić w imieniu swojego klienta biuro rachunkowe, a klient będzie miał wgląd w informacje na bieżąco. Na podstawie wystawionych dokumentów KP i KW generuje się Raport Kasowy. Szybko, wygodnie i bez pomyłek – tak wygląda teraz prowadzenie Kasy w firmie z SaldeoSMART.
Zobacz obok jakie zastosowanie ma moduł KASA |
Zobacz także:
O Pakiecie Komunikacja z Klientem można przeczytać także na stronie internetowej SaldeoSMART |
Infografika o Komunikacji z Klientem jest także dostępna tu.
Nigdzie nie widzę informacji na temat – jak założyć saldo początkowe w module kasa. Firma TaxSafe, która obsługuje moją firmę od trzech miesięcy również nie znalazła na to pytanie odpowiedzi. Czy mogłabym prosić o pomoc?
Kamila Mosińska
Homesofa Sp z o.o.
Dziękujemy za pytanie – informacje o module kasa znajdzie Pani w Centrum Pomocy, przesyłamy bezpośredni link: https://pomoc.saldeosmart.pl/hc/pl/articles/4406102532753-Modu%C5%82-KASA-instrukcja