Co znajdziesz we wpisie:
Od teraz SaldeoSMART możesz mieć zawsze pod ręką – w swoim telefonie! Dla firm korzystających z SaldeoSMART przygotowaliśmy nowość – aplikację mobilną SaldeoSMART na telefony z systemami Android oraz iOS. Aplikacja mobilna przede wszystkim ułatwi dodawanie dokumentów do elektronicznego archiwum. Dzięki temu pracownicy firm obsługiwanych w SaldeoSMART będą mogli błyskawicznie przekazywać nowe faktury do swoich księgowych.
Dla kogo stworzyliśmy aplikację mobilną SaldeoSMART?
Aplikacja mobilna SaldeoSMART jest przeznaczona dla firm, korzystających z programu SaldeoSMART w ramach współpracy z biurem rachunkowym lub posiadających wybrany Pakiet SaldeoSMART bezpośrednio w swojej firmie oraz dla użytkowników Panelu Księgowego. Jest dostępna dla systemów Android oraz iOS.
Głównym powodem utworzenia aplikacji było ułatwienie dodawania dokumentów i tym samym zachęcenie firm, aby przekazywały w ten sposób dokumenty do swoich księgowych. Dzięki aplikacji mobilnej pracownicy firm, którzy często są w delegacjach lub pracują zdalnie, będą mogli dodawać faktury kosztowe już w momencie ich otrzymania, jeszcze zanim dotrą do biura. To przyspieszy przekazywanie dokumentów do księgowości lub do administracji firmy.
Aplikacja mobilna – dostępne funkcje
Aplikacja mobilna SaldeoSMART zapewnia szybki mobilny dostęp do najważniejszych funkcjonalności programu:
- wygodne i szybkie dodawanie dokumentów do archiwum dokumentów kosztowych,
- dostęp do pełnego archiwum faktur sprzedażowych i kosztowych,
- prosta w obsłudze wyszukiwarka dokumentów,
- błyskawiczny podgląd wyniku finansowego firmy z bieżącego roku.
Uwaga! Zakres dostępnych funkcjonalności zależy od posiadanego pakietu oraz uprawnień użytkownika w SaldeoSMART. Dbamy o bezpieczeństwo i dostęp do danych. W aplikacji mobilnej Użytkownik ma wyłącznie takie funkcje, jakie są włączone po stronie programu. Jeśli Użytkownik nie posiada dostępu do żadnej z tych funkcji (moduł Dokumenty, Faktury, Rozliczenie księgowe) to nie będzie mógł zalogować się do aplikacji.
W kolejnych wersjach planujemy rozbudowę dostępnych funkcji.
Dodawanie dokumentów przez aplikację mobilną
Przy pomocy aplikacji mobilnej można dodawać pliki w formacie PDF. Są dostępne trzy sposoby dodawania dokumentów:
- z plików zapisanych w telefonie (+Dodaj plik) – w tym z plików zapisanych także na Dysku Google (dla telefonów z systemem Android) oraz w iCloud (dla telefonów z systemem iOS), wybierając podczas przeglądania odpowiednią lokalizację pliku,
- bezpośrednio z załącznika PDF w mailu (Kopiuj do SaldeoSMART),
- przy pomocy aplikacji do robienia skanów (zintegrowane aplikacje to: Genius Scan, Can Scanner, Turbo Scan, Office Lens).
Szczegółowy opis dodawania dokumentów znajduje się w naszej instrukcji.
Zapoznaj się z instrukcją pierwszego uruchomienia aplikacji mobilnej SaldeoSMART – przewodnikiem po korzystaniu z aplikacji |
Jak uruchomić aplikację mobilną?
- Z aplikacji mogą korzystać Użytkownicy SaldeoSMART w wersji online (na serwerach BrainSHARE IT). Aby uruchomić aplikację, należy najpierw pobrać ją ze sklepu Google Play (dla Androida) lub App Store (dla iOS’a).
- Aplikacja mobilna jest już także dostępna instalacji lokalnych – zgodnie z tokiem aktualizacji (Użytkowników instalacji lokalnych informujemy indywidualnie o dostępnie do tej funkcji).
Użytkownik loguje się za pomocą nazwy Użytkownika, czyli swojego loginu i kodu. Kod jest możliwy do ustawienia w Ustawieniach Konta, ostatnia sekcja na dole strony – Wersja mobilna i powinien składać się z min. 6 cyfr.
Informacje o aplikacji mobilnej SaldeoSMART znajdziesz także na naszej stronie internetowej aplikacji mobilnej |
Stan na dzień 16.07.2019