Co znajdziesz we wpisie:
W tym roku jednym z ważniejszych projektów było uruchomienie Centrum Pomocy SaldeoSMART. To baza wiedzy, w której użytkownicy programu mogą wyszukiwać informacje dotyczące działania i obsługi SaldeoSMART. Znajduje się tu także historia przesyłanych zgłoszeń oraz FAQ, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Użytkowników pytania.
Dostęp do Centrum Pomocy znajduje się w programie – wystarczy kliknąć w ikonę pytajnika w prawym górnym roku, obok loginu i funkcji „Zgłoś zapytanie”.
Można także wejść bezpośrednio na stronę pomoc.saldeosmart.pl.
Centrum Pomocy jest dostępne dla Użytkowników programu przez cały czas. Warto je odwiedzić przed wysłaniem zapytania do Biura Obsługi Klientów, aby sprawdzić, czy odpowiedzi nie znajdziemy w jednym z dostępnych artykułów. Systematycznie dodajemy kolejne wpisy z informacjami, które przygotowujemy właśnie na podstawie przesyłanych do nas zapytań oraz zgłoszeń. Tak powstaje sekcja FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.
Jakie informacje znajdziesz w Centrum Pomocy?
W bazie wiedzy jest opublikowane na tę chwilę blisko 400 artykułów i cały czas pracujemy nad kolejnymi. Obejmują one zakres informacji związany z tematami dotyczącymi:
- kwestii administracyjnych,
- obsługi programu,
- integracji z programami księgowymi i systemami ERP.
Dodatkowo w Centrum Pomocy znajduje się historia przesyłanych zapytań. Wszystkie zgłoszenia danego Użytkownika są zebrane w jednym miejscu. Aby je zobaczyć wystarczy kliknąć w nazwę użytkownika i wybrać z rozwiniętego menu „Moje działania”. Z panelu można także wysyłać nowe zapytania – służy temu opcja „Wyślij zlecenie” obok nazwy użytkownika.
W ten sposób CP SaldeoSMART to nie tylko baza wiedzy, w której są dostępne instrukcje obsługi czy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, ale także miejsce, w którym każdy Użytkownik ma dostęp do swoich zgłoszeń.
Jak założyć konto w Centrum Pomocy SaldeoSMART?
Dla Użytkowników, którzy kontaktowali się z BOK SaldeoSMART
Jeśli wysyłałeś zapytanie do Biura Obsługi Klientów SaldeoSMART to nie musisz się rejestrować – wystarczy uzyskać hasło. Na stronie startowej Centrum Pomocy kliknij w link „Uzyskaj hasło”, znajdujący się poniżej okna logowania, a następnie wpisz adres mailowy, którym kontaktowałeś się z BOK SaldeoSMART i kliknij „wyślij”.
Na maila dostaniesz wiadomość z linkiem, dzięki któremu będziesz mógł ustawić hasło do swojego konta w CP SaldeoSMART.
Dla Użytkowników, którzy nigdy nie kontaktowali się z BOK SaldeoSMART
W takim przypadku musisz się zarejestrować. Masz dostępnie dwie drogi – podczas rejestracji w Centrum Pomocy możesz skorzystać z kont społecznościowych (Facebook, Google, Microsoft) lub kliknąć link „Zarejestruj się” i ręcznie utworzyć konto. Na podany adres mailowy wyślemy maila z instrukcją jak utworzyć hasło do utworzonego konta.
Widoczność materiałów po zalogowaniu zależy od typu konta (Księgowy, Klient Biura, Partner Handlowy). Jeśli konto założył Użytkownik, który nie kontaktował się wcześniej z BOK SaldeoSMART, to warto przesłać zgłoszenie z prośbą o ustawienie odpowiedniej widoczności materiałów. Najlepiej zrobić to po zalogowaniu do CP, korzystając z funkcji „Wyślij zlecenie”.
Dzień dobry, czy jest możliwość wystawienia korekty do faktury zaliczkowej?
Jeśli tak to proszę o podpowiedź jak to zrobić.
Pani Marto, obecnie nie mamy takiej funkcjonalności. Ale planujemy, została wpisana na listę rozwojową.
witam.
czy jest możliwość odzyskania usuniętych dokumentów z saldeo ?
w jaki sposób?
Pani Justyno, po informacje związane ze szczegółowymi funkcjami SaldeoSMART zapraszam do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta: obsluga@saldeosmart.pl lub telefonicznie: +48 12 350 66 88.