Co znajdziesz we wpisie:
Zarządzanie dostępem użytkowników to kluczowy element bezpieczeństwa w każdej organizacji. Jest to szczególnie istotne w pracy z danymi wrażliwymi, dlatego księgowi przywiązują dużą wagę do kontroli nad uprawnieniami. Aby wesprzeć administratorów SaldeoSMART w lepszym nadzorowaniu dostępów, w ramach najnowszej aktualizacji wprowadziliśmy nową funkcję – generowanie raportu uprawnień do pliku Excel. Sprawdź, jakie korzyści i usprawnienia przynosi to rozwiązanie oraz jakie inne nowości pojawiły się w wersji 21.2.0 SaldeoSMART.
Kontrola uprawnień w SaldeoSMART
Dotychczas administratorzy SaldeoSMART zarządzali uprawnieniami użytkowników, przechodząc przez ustawienia każdego konta indywidualnie. Przy większej liczbie użytkowników mogło to być czasochłonne. Właśnie dlatego, aby usprawnić zarządzanie dostępem i zapewnić administratorom pełny obraz uprawnień w organizacji, wprowadziliśmy nową, kompleksową funkcję raportu uprawnień do Excela.
Nowa funkcja – raport uprawnień do Excela
W odpowiedzi na potrzeby administratorów SaldeoSMART wprowadziliśmy możliwość pobierania raportu uprawnień, który automatycznie gromadzi wszystkie informacje w jednym pliku Excel. Dzięki temu rozwiązaniu, jako admin konta typu biuro rachunkowe możesz w kilka sekund wygenerować pełną siatkę uprawnień. Aby następnie przeanalizować ją z perspektywy całej organizacji. Raport ten jest przygotowany według precyzyjnych wzorców. Zależą one od rodzaju konta, a jego strukturę zbudowaliśmy tak, by administrator mógł łatwo analizować dane. Raport dostępny jest dla kont posiadających pakiet Ekspert.
Korzyści płynące z raportu uprawnień w SaldeoSMART
Pobieranie raportu uprawnień w SaldeoSMART to realne usprawnienie procesu zarządzania dostępem i bezpieczeństwem danych. Raport daje całościowy obraz uprawnień użytkowników, umożliwiając szybką analizę, która obejmuje całą organizację. Dzięki czemu administrator zyskuje łatwy dostęp do informacji, które umożliwiają dopasowanie uprawnień do wewnętrznych zasad oraz wymogów bezpieczeństwa.
Automatyczny przekazywanie wyciągu do odczytu już w SaldeoSMART
Automatyzowanie żmudnych czynności to jeden z najważniejszych aspektów naszego programu. Tym razem nasza uwaga skupiona została na sekcji „Wyciągi”. Aby usprawnić pracę użytkowników kont typu klient biura rachunkowego, dodany został przycisk, którego celem jest automatyczne uruchomienie (za zgodą użytkownika) odczytu wyciągu. Dzięki temu zyskuje on czas, który poświęcić musiałby na przekiwanie między zakładkami.
Chcesz wiedzieć więcej na temat zmian, które zeszyły wraz z wejściem w życie nowej wersji SaldeoSMART? Odwiedź sekcję „Zmiany w programie” na naszym blogu.