Co znajdziesz we wpisie:
W nowej wersji aplikacji dodaliśmy wiele funkcji zgłaszanych i oczekiwanych przez naszych klientów. Poznaje je wszystkie!
Zobacz nowości w wersji 2.70:
FAKTURY
Numer faktur w tytule pliku
Wraz z nową wersją pojawiło się udogodnienie dla wszystkich korzystających z SaldeoSMART: biur rachunkowych, firm i użytkowników. Od teraz w nazwie pliku pojawi się numer faktury zgodny z numerem faktury w systemie.
Możliwość wydruku faktur w różnych wersjach językowych
Możliwość wydrukowania faktury w pdf w różnych wersjach językowych (PL, DE, EN) istnieje na detalach faktury po stronie klienta biura/użytkownika już od jakiegoś czasu. Od wersji 2.70 taka opcja pojawiła się również dla biura rachunkowego.
Automatycznie ustawianie wystawcy dokumentu
Udostępniliśmy dla Państwa dyspozycji udogodnienie w polu „Wystawca dokumentu” na formatce dodawania faktury. Pole to zawiera listę wartości do wyboru. Podczas wystawiania faktury użytkownik może wybrać z listy dostępną wartość, wpisać nową lub pozostawić pole puste.
W sytuacji, gdy użytkownik wybrał na fakturze jakąś wartość (pole nie zostało puste) to na kolejnych formatkach ta wartość będzie podpowiadana. W sytuacji, gdy użytkownik pozostawił to pole puste to na kolejnej formatce pole również pozostanie puste.
OBIEG DOKUMENTÓW
Automatyczne przypisanie osoby odpowiedzialnej przy przejściu do kolejnego etapu
Zmiana ma na celu przyspieszenie pracy w obiegu dokumentów. W sytuacji, gdy na liście osób możliwych do wskazania znajduje się tylko jedna osoba, okienko jest automatycznie uzupełnione. W ten sposób użytkownik nie musi wybierać osoby z listy, na której znajduje się tylko jeden wybór. W sytuacji, gdy nie ma obowiązku przypisania osoby do dokumentu okienko pozostaje puste.
Jeżeli osoba przekazująca dokument jest przypisana do tego dokumentu oraz przekazuje go do kolejnego etapu, w którym również jest osobą możliwą do wskazania jako odpowiedzialna, wtedy okienko jest automatycznie uzupełnione.
Jeżeli na kolejnym etapie jest możliwe do wskazania kilka osób i nie ma wśród niej osoby przypisanej aktualnie do dokumentu wtedy okienko z osobą jest puste i użytkownik sam musi wskazać, komu chce dokument przypisać.
LISTA DOKUMENTÓW
Oznaczenie MPP
Excel z listą dokumentów od dziś będzie mieć oznaczenie MPP (metoda podzielonej płatności) po stronie klienta i biura rachunkowego.
KASA
Uzupełnienie raportu kasowego o nazwę firmy której dotyczy
Od teraz na raporcie znajdują się dodatkowe informacje, nazwa oraz NIP, którego podmiotu dotyczy raport.
ODCZYT DOKUMENTÓW
Zabezpieczenie przed zbiorczym usunięciem kategorii
W celu zwiększenie bezpieczeństwa pracy z SaldeoSMART wprowadziliśmy dodatkowy komunikat podczas zbiorczego usuwania kategorii w zakładce parametry.
INTEGRACJE Z PROGRAMAMI KSIĘGOWYMI
Ramzez – umożliwiono podział tego samego dokumentu na wiele różnych rodzai stawek ryczałtowych.
Mała Księgowość Rzeczpospolitej – umożliwiono wskazanie, dzielenie i eksport dokumentu na wiele ewidencji do programu księgowego.
Fakt – umożliwiono księgowanie dokumentów ze wskazaniem jako transakcji “import usług spoza UE”.
Przywrócono eksport Faktur liczonych od brutto z modułu komunikacja do programów księgowych:
– Wapro Fafkir
– Fakt