Dobra zmiana tylko w SaldeoSMART

Udostępnij:
0
(0)

Koniecznie sprawdź nową wersję aplikacji mobilnej! Znajdziesz w niej przejrzysty widok faktur, wyczekiwane funkcje przez klientów i nasze nowe logo.

Nowy widok detali faktur

Ekscytującą zmianą jest nowy widok faktur VAT, walutowych, zaliczkowych, korekt i proform. W łatwy sposób sprawdzisz kursy walut, powiązanie faktury z zaliczkami czy korektami. Wszystko pojawi się na jednym zestawieniu w przejrzystym widoku.

Dodatkowo poprawiliśmy przyciski akcji, aby były szybciej dostępne i zawierały wszelkie działania niezbędne do operacji na fakturach.

Zamknięcie miesiąca

Wprowadziliśmy funkcję o którą wielokrotnie prosili zarówno księgowi jak i firmy. Chodzi o zamkniecie miesiąca przez księgowego lub oznaczenie kompletu dokumentów przez firmę. W każdej chwili możesz odznaczyć tę opcję na liście dokumentów i wrócić do edycji miesiąca.

Łatwa nawigacja na liście dokumentów

Ujednolicamy widoki dla list – w tym wypadku wprowadziliśmy, podobnie jak na liście faktur, możliwość nawigacji pomiędzy miesiąca z poziomu listy. Zobacz jak prosto i szybko możesz sprawdzić dokumenty z poszczególnych miesięcy bez używania wyszukiwarki.

Wprowadziliśmy także w wyszukiwarce filtr „Dodano do: miesiąc/rok”, aby poszerzyć możliwości kontekstowego wyszukiwania, kiedy tego potrzebujesz.

Przejrzysta lista zadań

Lista zadań została delikatnie zmieniona i poprawiona jej widoczność. Mamy nadzieję, że wpłynie to nie tylko na wygodę użytkowania, ale na szybkość realizacji przypisanych zdań.

Nowe logo

Nowe logo jest widoczne w najnowszej wersji aplikacji mobilnej. To dopiero początek zmian w wyglądzie naszego systemu. Rebranding to długi proces, ale od czegoś trzeba zacząć naszą transformację wizualną.

nowe logo SaldeoSMART w kompozycji z laptopemWidziałeś już nowe logo SaldeoSMART?

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

W SaldeoSmart dbam o to, żeby nasze produkty mówiły językiem klientów – jasno, przekonująco i z odrobiną marketingowej magii. Tworzę strategie, materiały i kampanie odnośnie funkcji, aby pomóc firmom lepiej zarządzać finansami a biurom współpracować z klientami. Po godzinach zgłębiam tajniki efektywności (również w życiu codziennym) i testuję, ile kawy to już za dużo.
Poprzedni
Dofinansowania dla firm. Z czego warto skorzystać?
Następny
Obieg dokumentów w branży budowlanej – jak sprawić, żeby był wygodniejszy?

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *