Co znajdziesz we wpisie:
Twoja firma ma pracowników pracujących zdalnie, którym wypłacasz zaliczki? To mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie. Już niedługo w SaldeoSMART będzie dostępny nowy moduł Zaliczki umożliwiający rozliczanie zaliczek pracowniczych. Skąd taki pomysł – jak wiele innych – od naszych Klientów.
Moduł Zaliczki – zastosowanie w praktyce
Ten moduł jest przeznaczony przede wszystkim dla firm, które mają wielu pracowników pobierających zaliczki lub których pracownicy pracują zdalnie. Jego zasadniczą funkcją jest możliwość dokładnej kontroli stanu wykorzystania zaliczek wydanych pracownikom. Z jednej strony Zaliczki ułatwią kontrolowanie wydawanych pracownikom kwot, czyli szybki dostęp do informacji, który z pracowników otrzymał zaliczkę, na jaką wartość i kiedy. Druga funkcja to przypisywanie poszczególnych wydatków przez pracowników do ich zaliczek. W ten sposób zarządzający firmą czy księgowy ma szybki wgląd w informację, na jakie wydatki została przeznaczona zaliczka. W każdym momencie można również wygenerować szybkie podsumowanie z rozliczeniem wszystkich zaliczek i wydatków dla każdego pracownika.
Dostępność modułu Zaliczki dla Użytkowników SaldeoSMART
Kto będzie mógł wykorzystać w pracy nowy moduł aplikacji? Zaliczki przygotowane zostały przede wszystkim z myślą o użytkownikach, którzy pracują na Obiegu Dokumentów SaldeoSMART. Jednak na podstawie zgłoszeń od naszych Klientów wiemy, że ta funkcja będzie przydatna w każdym przedsiębiorstwie. W związku z tym moduł ten został opracowany jako samodzielny, możliwy do uruchomienia odrębnie lub z dowolnym pakietem SaldeoSMART. Szczegóły już wkrótce.