Co znajdziesz we wpisie:
Wiosenna aktualizacja to przede wszystkim zmiany dotyczące listy faktur oraz wystawiania faktur w Pakiecie Komunikacja z Klientem. Została utworzona zbiorcza lista faktur a także zmieniono mechanizm, który odpowiada za wyświetlanie faktur. Zmiany są związane z optymalizacją wyświetlania listy i pozostałych operacji w tej części oprogramowania. Pozostałe zmiany w treści.
Odczytywanie Dokumentów
Odczytywanie wyciągów bankowych
Nowym bankiem, dla którego ta funkcja jest dostępna jest Idea Bank.
Numer ID dokumentu na detalach
Po wejściu na detale wybranego dokumentu obok nazwy pliku pojawiła się informacja o ID dokumentu. Jest to unikalny numer dokumentu w bazie danych SaldeoSMART. Informacja ta została zaprezentowana, aby umożliwić sprawniejszą obsługę Państwa zgłoszeń przez Biuro Obsługi Klienta, które może poprosić o podanie numeru ID podczas rejestracji zgłoszenia.
Komunikacja z Klientem
Zbiorcza Lista faktur
W menu Faktury jako pierwsza opcja pojawiła się Zbiorcza lista faktur. Jest to lista, na której są widoczne wszystkie wystawione przez firmę faktury (VAT, zaliczki, korekty) w wybranym okresie. Domyślnie lista nie zawiera faktur proform. Jest natomiast możliwość dodania ich do listy poprzez skorzystanie z filtra z Typem faktur.
Zachowana została również funkcjonalność list dla poszczególnych typów faktur, która jest dostępna w pozostałych opcjach menu: Faktury.
Dodatkowo został zmieniony mechanizm wyświetlania listy wystawionych faktur (po stronie klienta oraz księgowego) i związanych z tym funkcji. Z punktu widzenia Użytkowników nic się nie zmieniło. Zmiany były techniczne, wszystkie procesy dotyczące tej części zostały zoptymalizowane pod kątem wyświetlania w przeglądarkach.
Wystawianie korekty do korekty
Funkcja wystawiania faktur korygujących została poszerzona o wystawianie korekt do wystawionej już wcześniej korekty. Umożliwia to wystawianie korekt do faktury w dowolnej ilości.
Faktury w języku angielskim
Teraz PDF z fakturą w EN można pobierać oraz wysyłać także dla faktur zaliczkowych, korygujących oraz proform. Obie funkcje są dostępne z poziomu detali faktury.
Nazwa banku i numeru SWIFT/BIC na fakturach
Dane firmy dotyczące kont bankowych zostały rozbudowane o nawę banku oraz SWIFT/ BIC, które można dla firmy uzupełnić po stronie firmy lub księgowego. Podane informacja można uzupełnić samodzielnie lub pobrać ze specjalnie przygotowanej listy banków (dot. placówek polskich). Po wybraniu danego numeru rachunku bankowego, podczas wystawiania faktury sprzedaży, dane z nazwą banku i numerem SWIFT/BIC zostaną nadrukowane na fakturę.
Zmiany w integracjach z programami księgowymi
Symfonia FK – księgowanie równoległe kwoty VAT
Fakt – rozszerzenie pola Typ o wartość „nie wysyłaj do księgi”, data księgowania oraz obsługa faktur WDT
Zobacz także, co zostało dodane w poprzedniej aktualizacji SaldeoSMART |
Wszystko jest pięknie wytłumaczone. Podoba mi się ten wpis