Co znajdziesz we wpisie:
Tę aktualizację prezentujemy pod znakiem nowości, którą jest eZNACZEK. To innowacyjne rozwiązanie podnoszące bezpieczeństwo w komunikacji elektronicznej w SaldeoSMART. Dodaliśmy także logowanie czasu pracy w Zarządzaniu Biurem oraz obsługę mikrorachunku podatkowego.
eZNACZEK (aktualizacja 20.0.0: funkcja wyłączona)
Ważna aktualizacja! Ze względu na małe zainteresowanie funkcją e-znaczek wraz z wersją 20.0.0. funkcja ta została wyłączona.
eZNACZEK to innowacyjne rozwiązanie podnoszące bezpieczeństwo komunikacji elektronicznej w SaldeoSMART. Umożliwi rozpoznawanie, że dane maile pochodzą z programu.
eZNACZEK można ustawić na poziomie konta administratora Biura Rachunkowego lub Firmy oraz konta Klienta Biura rachunkowego. Pierwszy eZNACZEK będzie wygenerowany automatycznie – Administrator Konta powinien go zmienić na dowolny i unikalny (taki, który nie jest wykorzystywany jako np. hasło w innym programie) ciąg liter i/lub cyfr i/lub znaków specjalnych. Email wygenerowany w SaldeoSMART i trafiający do użytkownika programu będzie oznaczony eZNACZKIEM w temacie wiadomości.
Odczytywanie Dokumentów
Archiwum w Buforze
Utworzyliśmy w Buforze dokumentów archiwum, w którym będą dostępne pliki starsze niż 3 miesiące. Dotyczy to tych plików, które wcześniej nie były przez Użytkowników ukryte i wyświetlały się na liście w Buforze. Pracowaliśmy także nad optymalizacją strony startowej.
Mechanizm podzielonej płatności
Odczytywanie z dokumentów informacji, o Metodzie Podzielonej Płatności oraz możliwość wyszukania dokumentów po parametrze MPP w polu Forma płatności
Zarządzanie Biurem
Logowanie czasy pracy
Do Zadań dodaliśmy funkcję logowania czasu pracy nad danym zadaniem. Każdy z Użytkowników będzie widział swój czas pracy na Zadaniu w sekcji Mój czas pracy, dodatkowo będzie także sumowany czas pracy wszystkich Użytkowników w ramach danego zadania w zakładce Czas pracy dostępnej na detalach.
Zestawienie Zadań
W Panelu Administratora Konta Biura rachunkowego dodaliśmy Raport podsumowujący obecny stan. Znajduje się w nim liczbowe zestawienie otwartych zadań z podziałem na terminy realizacji (upłynął, upłynie do 7 dni), wg etapu, priorytetu lub typu zadania. Jest tu także statystyka zadań wg firmy oraz wg Użytkowników. Pod raportem zbiorczym są linki do zakończonych oraz anulowanych zadań.
Kliknięcie w dowolny wiersz w zestawieniu wyświetli listę zadań spełniającą dane kryterium, np. listę zadań z terminem realizacji, który już upłynął.
Komunikacja z Klientem
Mikrorachunek podatkowy
Użytkownik Panelu Księgowego lub Administrator Panelu Firmy mogą w detalach Firmy wskazać mikrorachunek do rozliczeń podatkowych. Mikrorachunek będzie widoczny na podsumowaniu księgowym oraz na rozliczeniu księgowym wysyłanym mailowo – w tabelce z podatkami do zapłaty.
Integracje z programami księgowymi
- Dodanie obsługi oznaczania korekt na dokumentach oraz dzielenia na pozycje podsumowania VAT dla programu YUMA Feliks.
Zobacz opis poprzedniej aktualizacji – Biała lista w Panelu Firmy oraz mechanizm podzielonej płatności na fakturach |