Aktualizacja 2.36 i 2.37 – eZNACZEK, czyli innowacyjne zabezpieczenie wiadomości mailowych

Aktualizacja – logowanie czasu pracy oraz obsługa mikrorachunku podatkowego

Udostępnij:
0
(0)

Tę aktualizację prezentujemy pod znakiem nowości, którą jest eZNACZEK. To innowacyjne rozwiązanie podnoszące bezpieczeństwo w komunikacji elektronicznej w SaldeoSMART. Dodaliśmy także logowanie czasu pracy w Zarządzaniu Biurem oraz obsługę mikrorachunku podatkowego.

eZNACZEK (aktualizacja 20.0.0: funkcja wyłączona)

Ważna aktualizacja! Ze względu na małe zainteresowanie funkcją e-znaczek wraz z wersją 20.0.0. funkcja ta została wyłączona.

eZNACZEK to innowacyjne rozwiązanie podnoszące bezpieczeństwo komunikacji elektronicznej w SaldeoSMART. Umożliwi rozpoznawanie, że dane maile pochodzą z programu.

eZNACZEK można ustawić na poziomie konta administratora Biura Rachunkowego lub Firmy oraz konta Klienta Biura rachunkowego. Pierwszy eZNACZEK będzie wygenerowany automatycznie – Administrator Konta powinien go zmienić na dowolny i unikalny (taki, który nie jest wykorzystywany jako np. hasło w innym programie) ciąg liter i/lub cyfr i/lub znaków specjalnych. Email wygenerowany w SaldeoSMART i trafiający do użytkownika programu będzie oznaczony eZNACZKIEM w temacie wiadomości.

Odczytywanie Dokumentów

Archiwum w Buforze

Utworzyliśmy w Buforze dokumentów archiwum, w którym będą dostępne pliki starsze niż 3 miesiące. Dotyczy to tych plików, które wcześniej nie były przez Użytkowników ukryte i wyświetlały się na liście w Buforze. Pracowaliśmy także nad optymalizacją strony startowej.

Mechanizm podzielonej płatności

Odczytywanie z dokumentów informacji, o Metodzie Podzielonej Płatności oraz możliwość wyszukania dokumentów po parametrze MPP w polu Forma płatności

Zarządzanie Biurem

Logowanie czasy pracy

Do Zadań dodaliśmy funkcję logowania czasu pracy nad danym zadaniem. Każdy z Użytkowników będzie widział swój czas pracy na Zadaniu w sekcji Mój czas pracy, dodatkowo będzie także sumowany czas pracy wszystkich Użytkowników w ramach danego zadania w zakładce Czas pracy dostępnej na detalach.

Zestawienie Zadań

W Panelu Administratora Konta Biura rachunkowego dodaliśmy Raport podsumowujący obecny stan. Znajduje się w nim liczbowe zestawienie otwartych zadań z podziałem na terminy realizacji (upłynął, upłynie do 7 dni), wg etapu, priorytetu lub typu zadania. Jest tu także statystyka zadań wg firmy oraz wg Użytkowników. Pod raportem zbiorczym są linki do zakończonych oraz anulowanych zadań.

Kliknięcie w dowolny wiersz w zestawieniu wyświetli listę zadań spełniającą dane kryterium, np. listę zadań z terminem realizacji, który już upłynął.

Komunikacja z Klientem

Mikrorachunek podatkowy

Użytkownik Panelu Księgowego lub Administrator Panelu Firmy mogą w detalach Firmy wskazać mikrorachunek do rozliczeń podatkowych. Mikrorachunek będzie widoczny na podsumowaniu księgowym oraz na rozliczeniu księgowym wysyłanym mailowo – w tabelce z podatkami do zapłaty.

Integracje z programami księgowymi

  • Dodanie obsługi oznaczania korekt na dokumentach oraz dzielenia na pozycje podsumowania VAT dla programu YUMA Feliks.
Aktualizacja 2.34 – Biała lista oraz mechanizm podzielonej płatności na fakturach Zobacz opis poprzedniej aktualizacji – Biała lista w Panelu Firmy oraz mechanizm podzielonej płatności na fakturach

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Poprzedni
Wybór formy opodatkowania działalności gospodarczej – pytania pomocnicze
Następny
Kariera w księgowości

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *