Co znajdziesz we wpisie:
Poznaj zmiany jakie wprowadza nowa wersja programu SaldeoSMART. Większa przejrzystość w przypadku usuniętych faktur i nowe możliwości w API.
Faktury usunięte – dla biura rachunkowego oraz administratora firmy
Widok faktur w zakładce „Usunięte” został uzupełniony o dwie nowe kolumny:
- Data usunięcia – zawierająca informację o dacie i godzinie w której usunięto fakturę
- Usunięte przez – prezentującą login osoby, która usunęła fakturę
Szybszy dostęp do wsparcia – dla biura rachunkowego oraz administratora firmy
Po prawej stronie dodaliśmy nową zakładkę „Kontakt i wsparcie”. Pojawi się ona po najechaniu na ikonkę koła ratunkowego. W ten sposób sprawnie odnajdziesz wszelkie informacje związane z pomocą, obsługą klienta oraz ciekawe informacje dotyczące programu.
Instrukcja do integracji kosztów – dla biura rachunkowego oraz administratora firmy
Zmieniliśmy miejsce w którym znajdują się instrukcje związane z integracją kosztów. Teraz po kliknięciu w znak zapytania zostaniesz przekierowany do naszego Centrum Pomocy.
PAMIĘTAJ: jeśli nie masz jeszcze konta w Centrum Pomocy napisz na adres obsluga@saldeosmart.pl
Aktualizacja API do wersji 2.12
W funkcji pobierania dokumentów (document.list) dodaliśmy nowe elementy, które przekazują:
- źródło dodania dokumentu
- CREATE_SOURCE – źródło dodania dokumentu
- ADDED_BY_USER_ID – id usera dodającego dokument
- ADDED_BY_USER – login usera dodającego dokument.