Nowa wersja SaldeoSMART z numerem 2.65

Co nowego w wersji 2.65 SaldeoSMART?

Udostępnij:
0
(0)

Wersja 2.65 wprowadziła w SaldeoSMART duże zmiany w widoku listy dokumentów dla klientów Biur Rachunkowych oraz pracowników firm. Dodatkowo pojawiły się narzędzia ułatwiające kontrolę obiegu dokumentów w organizacji. Sprawdź, co przygotowaliśmy dla naszych klientów w najnowszej wersji aplikacji. 

Nowa wersja aplikacji to przede wszystkim zmiany dla klientów biur rachunkowych. Pojawi się nowa lista dokumentów, która szerzej opisana jest we wpisie: Nowa lista dokumentów dla klientów biur

DLA BIUR RACHUNKOWYCH ORAZ FIRM

Obieg dokumentów

W pakiecie obieg dokumentów dodaliśmy możliwość kontroli przepływu dokumentów oraz pracy osób odpowiedzialnych za dany dokument. Nowa funkcja pozwoli na identyfikację wąskich gardeł i usprawnienia działania. Dostępna jest dla użytkowników, którzy zakupili  obieg dokumentów SaldeoSMART dla siebie.

W zakładce “Dokumenty” powstał nowy element: “Zaległe pracowników”

W tym widoku widzimy wszystkich pracowników nam podległych oraz pracowników firm, których przełożonym jesteśmy. Ustawienia odnośnie danego pracownika i jego przełożonego są dostępne w edycji użytkowników:

Po kliknięciu w edycję możemy skonfigurować przełożonych dla poszczególnych pracowników:

Na liście możemy ustawić liczbę dni do eskalacji liczoną od momentu przypisania dokumentów danemu pracownikowi.

Dodatkowo możemy wybrać według jakiej firmy, naszego klienta, chcemy widzieć listę zalegających dokumentów.

Po kliknięciu w ilość dokumentów przy danym pracowniku pojawia się ich lista, ale pełna – bez kontekstu firmy.

UWAGA: lista zaległych dokumentów dotyczy dokumentów nie starszych niż pół roku.

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Poprzedni
Nowa lista dokumentów dla klientów biur
Następny
Nowy Ład a księgowość w polskich firmach. Jak to dobrze zorganizować?

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *