Łatwe w analizie i przejrzyste zestawienia w Excelu

Łatwe w analizie i przejrzyste zestawienia w Excelu

Udostępnij:
0
(0)

Wszystkim znany, choć czasem niedoceniany, Excel jest bardzo pomocny w codziennej pracy. To proste i dostępne dla wszystkich narzędzie przydatne do robienia analiz i raportów. Zainspirowani zgłoszeniami naszych Klientów rozwinęliśmy tę funkcję, tak aby jak najlepiej wspierała prowadzenie działalności polskiej firmy.

Jak pobrać zestawienia w Excelu z dokumentami lub fakturami

Zestawienia w Excelu w Saldeo i SaldeoSMART są dostępne zarówno dla listy dokumentów, jak i faktur oraz w wyszukiwarce. Funkcja jest dostępna jako jedna z opcji przycisku „Pobierz”. Oprócz pliku Excel można pobrać także PDF lub ZIP z wybranymi dokumentami czy fakturami. Warto wspomnieć, że większość Użytkowników aplikacji wybiera właśnie plik Excel, stąd nasze działania, aby był jak najlepiej dostosowany do ich potrzeb.

Jakie informacje niesie zestawienie faktur wystawionych w Saldeo

Jednym z najczęstszych powodów pobierania pliku Excel jest dodatkowa archiwizacja listy wystawionych faktur lub tworzenie zestawienia sprzedaży. Warto jednak pójść o krok dalej i skorzystać z innych możliwości jakie daje nam generowany przez Saldeo plik. Przykładowo, jeśli firma prowadzi sprzedaż na różnych stawkach VAT dzięki takiemu zestawieniu można sprawdzić dla której stawki VAT suma netto sprzedaży była najwyższa. Żeby ułatwi monitorowanie płatności można pobrać plik z fakturami niezapłaconymi i posortować go wg terminu płatności. Przydatne informacje daje także pogrupowanie wystawionych faktur wg kontrahentów i sprawdzenie, który z nich jest naszym najlepszym odbiorcą.

Analiza dokumentów kosztowych – czego nie wiesz o swojej firmie

Archiwum dokumentów Saldeo ma wiele funkcji, których dostępność zależy od księgowości. W tym przypadku plik Excel zawiera znacznie więcej informacji, których analiza niesie wiele korzyści. Dokumenty kosztowe bardzo często są szczegółowo kategoryzowane przez księgowość, więc na podstawie otrzymanego z Saldeo pliku można łatwo sprawdzić jakiego typu koszty pojawiają się najczęściej, który dział generuje ich najwięcej lub jakiego rodzaju wydatki pojawiły się w danym dziale. To przydatne informacje, które dają obraz rozwoju firmy i często pomagają w robieniu planów na przyszłość czy przygotowywaniu raportów. Zachęcamy, aby przy najbliższej okazji pobrać z Saldeo zestawienia w Excelu dla faktur lub dokumentów i sprawdzić ile mogą się Państwo dowiedzieć o swojej firmie.

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Poprzedni
W 2016 roku dużych podatników rozliczy jeden urząd skarbowy
Następny
Odbiór dokumentów przez biuro rachunkowe online

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *