Standardy obsługi biznesu, obsługa klienta

Nowe standardy obsługi biznesu – sprawdź, czego oczekuje od Ciebie Twój klient!

Udostępnij:
0
(0)

Szybka, wygodna i bezpieczna – taka powinna być obsługa klienta 3.0. W dobie rosnącej na rynku konkurencji oraz dynamicznych zmian w prawie to właśnie praktyczność oferowanych rozwiązań jest tym, na co zwraca uwagę współczesny klient. Zabiegany, zestresowany i spóźniony nie będzie usatysfakcjonowany standardowymi rozwiązaniami, jakie oferowały do tej pory biura rachunkowe.

Nowoczesny klient potrzebuje przede wszystkim szerokiego dostępu do narzędzi, dzięki którym zaoszczędzi cenny czas i z powodzeniem załatwi wszystkie formalności.  Preferuje kontakt elektroniczny i nie chce zaprzątać sobie głowy papierowymi fakturami, które już dawno zostały wyparte przez swoich elektronicznych następców.

Pakiet Komunikacja z Klientem dostępny w ramach oferty programu SaldeoSMART to nowoczesna platforma do komunikacji biura rachunkowego i jego klientów. W jej obrębie użytkownicy mają dostęp do wielu funkcjonalności umożliwiających bieżący wgląd online w przesłane dokumenty czy historię rozliczeń księgowych.

Obsługa klienta 3.0 – wszystko w jednym miejscu

Choć zabrzmi banalnie, to prawdą jest, że żaden przedsiębiorca nie lubi „rozmieniać się na drobne” i preferuje wszechstronne rozwiązania, dzięki którym nie musi martwić się o kompleksową obsługę księgową swojej firmy.

W Pakiecie Komunikacja z Klientem klient ma możliwość nie tylko wystawiania faktur, zaliczek, korekt i innych dokumentów, ale przede wszystkim w każdej chwili może dokonać wglądu w przesłane dokumenty dzięki całodobowemu, elektronicznemu archiwum ze skanami. W systemie prowadzona jest także baza dokumentów kadrowych, gdzie umieszczane są wszystkie umowy, aktualne zaświadczenia, wnioski czy badania. SaldeoSMART ma także funkcję prowadzenia firmowej Kasy, czyli wystawiania online dokumentów KP, KW oraz generowania Raportów Kasowych.

Przeczytaj więcej na temat modułu KASA w SaldeoSMART i jego funkcji

Online = oszczędność czasu

Mimo że żadna technologia nie zastąpi rzeczywistego kontaktu „twarzą w twarz”, to w dobie pędzącego na złamanie karku biznesu i braku czasu na dodatkowe zobowiązania, inne formy załatwiania formalności są dla klientów na wagę złota.

Biznes korzysta z Internetu już od dawna, traktując je jako pierwsze, wygodne medium służące do prowadzenia interesów niezależnie od miejsca i czasu przebywania przedsiębiorcy. W SaldeoSMART wszystkie dokumenty przesyłane są między stronami za pomocą aplikacji, bez konieczności wychodzenia z domu czy zmiany harmonogramu spotkań. Co istotne, taki rodzaj wysyłki jest o wiele bezpieczniejszy niż klasyczna korespondencja mailowa.

Kontrola płatności

Przedsiębiorca terminowo regulujący wszystkie zobowiązania to przedsiębiorca spokojny. Niestety nie zawsze klienci pamiętają o płatnościach podatków i składek ZUS, co może skutkować nie tylko karami finansowymi, ale przede wszystkim spadkiem zadowolenia z usług biura rachunkowego. Aby ustrzec zapominalskich klientów przed dotkliwymi sankcjami i zadbać o wysoki komfort ich obsługi, warto przypominać im o zbliżającym się terminie spłaty należności.

Co ważne, w Pakiecie Komunikacja z Klientem nasi przedsiębiorcy otrzymują także comiesięczne rozliczenie księgowe wraz z historią wyników firmy, zapłaconych podatków czy składek ZUS. Wszystko to dodatkowo przedstawione na ułatwiających analizę wykresach graficznych. System prezentuje również bieżące zestawienie wysokości sprzedaży vs. koszty, dzięki czemu przedsiębiorca ma informacje na temat zysku/ straty w danym miesiącu i może optymalizować koszty, np. decydując się lub nie na jakiś zakup.

Lista niezapłaconych podatków i ZUS w SaldeoSMART. Przedsiębiorco, wykorzystaj dostępne informacje!

Nowoczesna obsługa klienta to wyzwanie dla wszystkich biur rachunkowych, które chcą świadczyć usługi na najwyższym poziomie i iść ramię w ramię z dynamicznym postępem technologicznym. Dla wielu zwolenników tradycyjnych metod prowadzenia księgowości takie rozwiązanie może wydawać się skomplikowane. W rzeczywistości systemy oparte na nowoczesnych technologiach są przede wszystkim niezwykle intuicyjne i proste w obsłudze. Dlatego też zamiast zastanawiać się, jak wyjść naprzeciw nowemu pokoleniu zabieganych klientów, warto już teraz zainwestować w kompleksowe rozwiązania i tym samym zadbać o dobry wizerunek swojego nowoczesnego biura w oczach przyszłych kontrahentów.

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Poprzedni
Remanent – sprawdź, czy musisz go robić
Następny
Aktualizacja SaldeoSMART – optymalizacja działania i rozwój wybranych funkcji

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *