Co znajdziesz we wpisie:
Jeśli zarządzasz firmą lub odpowiadasz za księgowość, wiesz, jak ogromne wyzwanie stanowi utrzymanie porządku w dokumentach. Zwłaszcza gdy pojawiają się problemy takie jak zagubione faktury i dokumenty, błędy w ręcznym przepisywaniu danych, czasochłonne wyszukiwanie dokumentów, bałagan w segregatorach i papierowych archiwach oraz trudności z dostępem do danych poza biurem. SaldeoSMART to nowoczesne narzędzie, które daje Ci Moc Absolutnego Porządku – cyfryzując, automatyzując i zabezpieczając Twoje dokumenty, pozwala na ich łatwe zarządzanie i dostęp z każdego miejsca, również przez aplikację mobilną.
Jak osiągnąć absolutny porządek w księgowości?
Digitalizacja dokumentów – pożegnaj sterty papierów
Papierowe dokumenty to nie tylko problem organizacyjny, ale też ryzyko ich utraty lub uszkodzenia. Digitalizacja to kluczowy krok do większej efektywności i oszczędności czasu. Dzięki digitalizacji możesz przechowywać wszystkie dokumenty w jednym miejscu, eliminując problem zagubionych faktur. Jak to działa w SaldeoSMART?
🔵 Automatyczny odczyt faktur – system sam rozpoznaje i zapisuje dane z dokumentów.
🔵 Wszystkie dokumenty w jednym miejscu – koniec z zagubionymi fakturami i segregatorami.
🔵 Dostęp z dowolnego miejsca – wystarczy komputer lub aplikacja mobilna.
Automatyczna kategoryzacja – mniej błędów, więcej porządku
Ręczne wprowadzanie i sortowanie dokumentów często prowadzi do pomyłek. SaldeoSMART usprawnia ten proces poprzez inteligentne kategoryzowanie faktur i umów, automatyczne filtrowanie oraz szybkie wyszukiwanie plików. Możliwość dodawania notatek i wymiarów ułatwia analizę danych, co pozwala lepiej zarządzać księgowością i zaoszczędzić czas na powtarzalnych czynnościach.
Mobilna księgowość – zarządzaj dokumentami z aplikacji
Księgowość nie musi ograniczać Cię do biura. Z SaldeoSMART masz pełną kontrolę nad dokumentami, gdziekolwiek jesteś.
🔵 Dodawaj faktury i dokumenty – przesyłaj zdjęcia faktur (jpg, png) bezpośrednio z telefonu.
🔵 Wystawiaj faktury sprzedażowe – szybkie fakturowanie bez komputera.
🔵 Przeglądaj dokumenty i monitoruj finanse – kontroluj podatki, ZUS i wyniki finansowe.
🔵 Twórz zadania i współpracuj z zespołem – delegowanie obowiązków bezpośrednio w aplikacji.
Poznaj aplikację → SaldeoSMART Aplikacja Mobilna
Bezpieczeństwo danych – Twoje dokumenty pod ochroną
Elektroniczna księgowość wymaga najwyższych standardów ochrony, dlatego SaldeoSMART zapewnia pełną kontrolę dostępu, pozwalając Ci decydować, kto może przeglądać dokumenty. Dwuetapowe uwierzytelnianie dodatkowo zabezpiecza dane przed nieautoryzowanym dostępem, a bezpieczne przechowywanie w wersji cyfrowej eliminuje ryzyko utraty ważnych dokumentów.
Jak firmy usprawniły księgowość i zyskały porządek?
Firmy, które zdecydowały się na SaldeoSMART, zauważyły znaczną poprawę w organizacji księgowości. Poznaj opinię niektórych z nich:
„Dzięki SaldeoSMART zyskuje mój kręgosłup, bo nie muszę nosić siat z segregatorami. Zużywam mniej papieru, więc super eko. Mogę skupić się na pracy z raportami, bo odpada tzw. przyklepywanie i szukanie dokumentów.”CPS-IEP sp. z o.o.
„Nie odczuwamy obciążenia pracą na koniec miesiąca, kiedy spływają dokumenty od klientów. Sprawniej możemy także dotrzeć do poszukiwanej faktury i zobaczyć jej zawartość w samym programie księgowym.”
CZWARNO s.c. Biuro Rachunkowe
Poznaj opinie klientów SaldeoSMART
Podsumowanie – Twoja Moc Absolutnego Porządku
SaldeoSMART to klucz do efektywnego zarządzania dokumentami. Dzięki niemu masz zawsze porządek w dokumentach, które są dostępne online i w aplikacji mobilnej, automatyzacja redukuje liczbę błędów i zwiększa efektywność pracy, a system zabezpieczeń chroni Twoje dane przed utratą lub zniszczeniem. Przekonaj się, jak SaldeoSMART może uprościć księgowość w Twojej firmie – umów się na prezentację SaldeoSMART