mObywatel dla firm - nowy moduł już dostępny

Firma w aplikacji mObywatel. Jak działa nowa usługa?

Udostępnij:
3.7
(3)

Od 27 maja 2024 roku aplikacja mObywatel zyskała nową funkcjonalność – to moduł Firma, dedykowany wszystkim jednoosobowym przedsiębiorcom. To prawdziwa rewolucja w sposobie załatwiania formalności urzędowych i zarządzania firmą. Poznaj działanie modułu Firma w aplikacji mObywatel, jego zalety i korzyści. Krok po kroku przeprowadzimy Cię przez proces jego aktywacji.

mObywatel dla firm. Co to jest i jak działa moduł Firma?

Moduł Firma to kompleksowe narzędzie, które ułatwia prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej. Dzięki niemu możesz w wygodny sposób i z pozycji np. urządzenia mobilnego:

  • Sprawdzić status swojej działalności – zyskujesz dostęp do aktualnych informacji o firmie, takich jak data rejestracji, adres, NIP, REGON, status prawny.
  • Pobrać zaświadczenie o wpisie do CEIDG.
  • Zarządzać danymi firmy – zaktualizować swoje dane firmowe, takie jak adres, telefon, e-mail, strona internetowa.
  • Przekazać dane do faktury – prześlesz dane firmy do faktury kontrahentowi za pomocą SMS-a, maila lub komunikatora.
  • Otrzymać powiadomienia, np. o zbliżającym się terminie opłacenia składek ZUS.

Dlaczego warto skorzystać z nowego modułu dla firm w mObywatel?

Korzystanie z modułu Firma w aplikacji mObywatel niesie ze sobą wiele korzyści. Po pierwsze, oszczędza czas i pieniądze, ponieważ pozwala na załatwianie formalności urzędowych bez potrzeby wychodzenia z domu. Nie musisz stać w kolejkach i przechodzić przez skomplikowane procedury urzędowe.

Nowa opcja mObywatel dla firm zapewnia wygodę i dostępność. Oferuje dostęp do danych firmowych i usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca na świecie. Dodatkowo moduł Firma jest intuicyjny i łatwy w użyciu nawet dla osób mniej zaznajomionych z technologiami.

Jak aktywować moduł Firma w aplikacji mObywatel? Krok po kroku

Aktywacja modułu Firma jest prosta i szybka:

  1. Pobierz i zaktualizuj aplikację mObywatel – upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję aplikacji.
  2. Zaloguj się do aplikacji mObywatel – użyj swojego profilu zaufanego lub loginu i hasła.
  3. Przejdź do zakładki „Usługi” – znajdziesz ją na dole ekranu.
  4. Wybierz „Firma” – kliknij ikonę „Firma”, aby uruchomić moduł.
  5. Postępuj zgodnie z instrukcjami – aplikacja poprosi Cię o potwierdzenie tożsamości i podanie kilku dodatkowych informacji.

Po ukończeniu aktywacji modułu Firma będziesz mieć pełny dostęp do wszystkich funkcji i korzyści aplikacji mObywatel dla firm.

Moduł Firma w mObywatel – przyszłość obsługi przedsiębiorcy?

Moduł Firma w aplikacji mObywatel to dopiero początek cyfryzacji usług i zmian, które czekają przedsiębiorców w 2024. W planach jest dalszy rozwój funkcjonalności modułu, m.in. możliwość składania wniosków o dotacje i dofinansowania dla firm, rejestracji działalności gospodarczej online czy też rozliczania podatków. Wykorzystanie aplikacji mObywatel w firmie to prawdziwa rewolucja, która ułatwi życie wszystkim przedsiębiorcom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą i z pewnością stanie się standardem w obsłudze firm w Polsce.

Co jeszcze warto wiedzieć o aplikacji mObywatel dla firmy?

Aplikacja mObywatel, w której dostępny jest moduł Firma, jest bezpłatna i dostępna dla każdego obywatela RP. Co ważne, moduł Firma jest dedykowany jednoosobowym przedsiębiorcom i nie wymaga posiadania e-dowodu osobistego, co czyni go jeszcze bardziej dostępnym. Dodatkowo aplikacja mObywatel działa w dwóch językach: polskim i angielskim, co sprawia, że mogą korzystać z niej również obcokrajowcy mieszkający w Polsce.

Pamiętaj, że cyfryzacja to przyszłość, a mObywatel dla firmy to sposób na łatwiejsze prowadzenie działalności.

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 3.7 / 5. Liczba głosów: 3

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Ukończyła studia magisterskie na kierunku Ekonomia Międzynarodowa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Obecnie pełniąc rolę Marketing Managera w BrainSHARE IT (producenta SaldeoSMART) z pasją podchodzi do analizy danych i automatyzacji marketingu. W swojej karierze, zdobyła bogate doświadczenie w różnych aspektach marketingu, aktualnie zarządza strategią marketingową SaldeoSMART.
Poprzedni
Nowa, pełna lista faktur dla kont typu biuro już w SaldeoSMART
Następny
Czerwiec – miesiąc doceniania księgowych i kadrowych

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *