Co znajdziesz we wpisie:
Zastanawiasz się, jak zoptymalizować pracę w Twojej firmie? Wciąż szukasz sposobu na uporządkowanie i zmniejszenie liczby dokumentów znajdujących się w Twoim biurze? Chcesz w końcu zyskać więcej czasu na zajęcie się prowadzeniem własnej działalności? Poznaj 4 powody, dla których warto „zatrudnić” w firmie SaldeoSMART.
Bezpieczne elektroniczne archiwum dokumentów
Dostęp do firmowych dokumentów 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, szybkie wyszukiwanie bez konieczności wertowania segregatorów, koniec czasochłonnego opisywania i klasyfikowania dokumentów? Z SaldeoSMART to możliwe! Dzięki bezpiecznemu, elektronicznemu archiwum możesz mieć dostęp do firmowych dokumentów, kiedy tylko zechcesz. Ponadto cała dokumentacja, zarówno faktury, umowy, jak i wyciągi, znajduje się w jednym miejscu, a dzięki wyszukiwarce możemy bez trudu odnaleźć interesującą nas pozycję. Aby dokument trafił do e-archiwum, wystarczy go jedynie zeskanować. Następnie podlega on automatycznej kategoryzacji i trafia do „chmury”. Co istotne, z dokumentów znajdujących się w archiwum elektronicznym może korzystać kilka osób naraz, dzięki czemu możemy znacznie usprawnić pracę w naszej firmie.
Obieg dokumentów
Płynność, sprawność i przejrzystość obiegu firmowych dokumentów zdaje się być w przedsiębiorstwie rzeczą priorytetową. Obieg Dokumentów SaldeoSMART to aplikacja, która pomoże uporządkować pracę w każdej firmie. Dzięki niej nie tylko usprawnisz funkcjonowanie swojego przedsiębiorstwa, ale także zaoszczędzisz czas, pieniądze oraz koszty osobowe. SaldeoSMART pomoże Ci zoptymalizować przepływ dokumentów wewnątrz firmy i zniwelować ryzyko ich zgubienia. Co więcej, daje ono możliwość stworzenia wspólnego obiegu dokumentów między firmą a biurem rachunkowym. Za pomocą platformy komunikacyjnej wszystkie faktury wystawiane w firmie są przekazywane do biura zajmującego się prowadzeniem naszej księgowości. Dzięki temu możemy w pełni skupić się na prowadzeniu działalności, a sprawami księgowymi zajmie się za nas SaldeoSMART.
Kontrola terminów płatności
Dzięki automatycznemu przypomnieniu przychodzącemu na skrzynkę e-mailową SaldeoSMART pomaga kontrolować terminy płatności podatków oraz składek ZUS. Co więcej, z SaldeoSMART zyskasz także łatwość kontroli stanu rozliczeń z kontrahentami, mogąc bez trudu sprawdzić, kto jeszcze nie opłacił Twojej faktury. Ponadto, w oparciu o faktury sprzedażowe i kosztowe, SaldeoSMART wygeneruje dla Ciebie bieżący stosunek przychodów i kosztów, dzięki czemu w każdej chwili możesz mieć wgląd w informacje, jak kształtują się finanse przedsiębiorstwa.
Oszczędność czasu i pieniędzy
„Zatrudniając” w swojej firmie SaldeoSMART, zyskujesz zarówno czas, jak i pieniądze. Łatwość wystawiania faktur online, uporządkowane elektroniczne archiwum dokumentów oraz ich usprawniony obieg, zarówno wewnątrz przedsiębiorstwa, jak i z biurem księgowym, sprawiają, że wdrożenie w firmie SaldeoSMART niesie ze sobą same korzyści. A co najważniejsze, jest ono wyjątkowo proste w obsłudze i nie wymaga specjalistycznych umiejętności z zakresu obsługi programów informatycznych.