Bezpieczne dane – nowe rozwiązanie w księgowości

Udostępnij:
0
(0)

Na jakie rozwiązanie się zdecydować? Własne serwery to z reguły spore koszty i konieczność zatrudniania administratora. Dane przechowywane w chmurze są wygodne, ale wiele firm oraz klientów biur księgowych obawia się o ich bezpieczeństwo. Czy jest jakieś inne rozwiązanie dla księgowości? A gdyby tak połączyć zalety przechowywania dokumentów „w chmurze” z bezpieczeństwem własnego rozwiązania serwerowego przy jednoczesnej redukcji kosztów? Taką opcję zapewnia wersja pudełkowa SaldeoSMART z gotowym do pracy podręcznym serwerem.

Jak to działa?

Przede wszystkim w niezwykle prosty sposób. Niewielkich rozmiarów podręczny serwer wyposażony jest w oprogramowanie SaldeoSMART, które umożliwia odczytywanie elektronicznych dokumentów księgowych, ich archiwizację i prowadzenie elektronicznego obiegu danych. Serwer wystarczy podłączyć do zasilania oraz firmowej sieci internetowej i od razu można zacząć wygodną pracę w systemie. Bez instalowania dodatkowego oprogramowania, bez konieczności tworzenia infrastruktury sieciowej w firmie. Serwer można położyć w dowolnym miejscu i zacząć pracę w kilka minut od jego uruchomienia.
Dzięki przechowywaniu wszystkich plików na własnym serwerze dane są całkowicie bezpieczne i biuro księgowe może mieć pewność, że żadne poufne dane klientów nie dostaną się w niepowołane ręce. Przechowywane są one lokalnie i dostępne 24 godziny na dobę zarówno dla pracowników księgowości, jak i osób, które zostaną upoważnione do dostępu do elektronicznego archiwum. Wersja pudełkowa SaldeoSMART zapewnia zatem wygodę przechowywania plików „w chmurze” z pełnym zabezpieczeniem danych dzięki przechowywaniu ich lokalnie wewnątrz firmy.

Co ułatwia wersja pudełkowa SaldeoSMART?

To nowoczesne rozwiązanie zapewnia wygodę szybkiego przetwarzania i archiwizacji dokumentów księgowych oraz tworzenie podręcznego archiwum z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa przechowywanych w nim danych. Automatyczne odczytywanie faktur i innych dokumentów księgowych oraz integracja systemu z programem księgowym, z którego korzysta firma, pozwala zaoszczędzić nawet do 50% czasu koniecznego do wprowadzania i archiwizacji danych. Możliwość przesyłania skanów bezpośrednio ze skanera (dzięki SaldeoPULPIT) oraz podgląd faktury w programach księgowych usprawnia i przyspiesza pracę. Nie bez znaczenia jest również redukcja kosztów – są one niższe niż w przypadku dedykowanych rozwiązań serwerowych, a jednocześnie dzięki lokalnemu miniserwerowi księgowość nie musi martwić się ilością przechowywanych czy skanowanych dokumentów.

Rozwiązanie dedykowane jest zarówno biurom rachunkowych obsługującym księgowość dla ich klientów, jak i firmom prowadzącym wewnętrzną księgowość. Dzięki niezależnej infrastrukturze obieg dokumentów oraz ich archiwum może być w pełni kontrolowane i bezpieczne zarówno w zakresie zewnętrznego, jak i wewnętrznego dostępu do niego. Korzystanie z takiego rozwiązania zapewnia zatem pełne bezpieczeństwo danych.

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Poprzedni
System OCR – czyli skąd SaldeoSMART wie, co widnieje na fakturze?
Następny
Alternatywa dla „chmury” w księgowości

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *