Co znajdziesz we wpisie:
Ostatni raz on-line? Tego sobie życzymy! V Konferencja Sieci Partnerskiej SaldeoSMART przeszła do historii. Spotkanie w trybie zdalnym było okazją do przedstawienia nowości funkcjonalnych systemu, wymiany doświadczeń, pomysłów i wiedzy.
Podsumowanie roku 2020 i plany na rok 2022 – koncentracja na Kliencie
Choć rok 2020 upłynął pod znakiem wyzwań, pokazał że biznes coraz bardziej otwiera się na technologię. Praca zdalna i hybrydowa stała się nową normalnością przez co Użytkownicy SaldeoSMART zaczęli doceniać nasze funkcjonalności jeszcze bardziej. Dowodzi o tym chociażby fakt, iż rok 2020 był rekordowy pod względem liczby dodanych do SaldeoSMART dokumentów, było ich ponad 21 milionów.
Zmiana trybu pracy nie przeszkodziła nam w ciągłym udoskonalaniu naszego produktu, wdrożyliśmy wiele nowych funkcjonalności, aby doświadczenia końcowego użytkownika SaldeoSMART były coraz lepsze.
Jakie zmiany wprowadziliśmy między innymi na przestrzeni roku?
- logowanie dwuskładnikowe,
- powiadomienia w aplikacji,
- nowa lista dokumentów,
- uniwersalny profil księgowy,
- nowe funkcje w Obiegu Dokumentów i Zarządzaniu Biurem.
Kierunkiem naszego rozwoju niezmiennie są innowacje w księgowości – zarówno dla Biur Rachunkowych, jak i Firm. W planach na rok 2022 mamy między innymi dostosowanie do Centralnego Rejestru Faktur, automatyzacja procesów księgowania, a także dalsze rozwijanie naszych pakietów.
SaldeoSMART od kuchni
Transparentność w działaniach jest dla nas bardzo ważna, dlatego na tegorocznej konferencji poświęciliśmy sporo czasu żeby opowiedzieć Partnerom o naszych doświadczeniach z ostatniego roku:
- Jak odbyło się przejście w tryb pracy zdalnej?
- Jak w takim trybie dotrzeć do Klienta?
- Dlaczego warto łączyć siły marketingu i sprzedaży?
Pokazaliśmy jak w SaldeoSMART wygląda cykl produkcyjny wdrażania ulepszeń produktu. Szczegółowo przedstawiliśmy wprowadzone w ostatnim czasie nowe funkcjonalności SaldeoSMART oraz możliwości aplikacji mobilnej, która ułatwia codzienną pracę – zwłaszcza w sytuacji pracy w terenie czy delegacji, kiedy podczas spotkań użytkownik ma utrudniony dostęp do komputera.
Podczas Konferencji przedstawiliśmy także możliwości Centrum Pomocy, platformy zawierającej bazę wiedzy: informacje, cenne rady i szkolenia, która jest wsparciem zarówno dla Klientów jak i Partnerów.
Najlepsi w sieci
Tradycyjnie punktem kulminacyjnym Konferencji było podsumowanie wyników sprzedażowych i wręczenie nagród dla najlepszych Partnerów.
Statuetki oraz nagrody trafiły do:
- Make It Mine Sp. z o.o. Sp. K.
- Best-IT Sp. z o.o.
- CI-COMPUTER Instal Sp. z o.o.
- AURA Technologies Sp. z o.o.
- Aidem Art Sp. z o.o.
Sponsorami nagród dla najlepszych Partnerów byli EPSON oraz Kodak Alaris.
Konferencję zakończył panel Q&A, który był okazją do interakcji i odpowiedzi na ważne pytania Partnerów.
Podsumowując:
- spotkaliśmy się w gronie ponad 130 osób,
- w trybie zdalnym połączyliśmy się z Partnerami z całej Polski,
- studio SaldeoSMART nadawało z trzech różnych lokalizacji – Kraków, Gdańsk i Wałbrzych.
Jeszcze raz dziękujemy wszystkim uczestnikom Konferencji, do zobaczenia za rok!