Co znajdziesz we wpisie:
Podsumowanie 2021 – co się zmieniło w SaldeoSMART?
Grudzień dobiega końca, dlatego pora na podsumowanie. W SaldeoSMART wiemy, że w biznesie bardzo ważne są liczby, uzupełniliśmy je też o funkcje i najważniejsze zmiany. Zobaczcie jak nam minął rok 2021!
SaldeoSMART w liczbach i funkcjonalnie
Rok 2021 to w każdym miesiącu:
- 3,7 mln odczytywanych stron,
- 152 tys. wystawionych faktur,
- 630 pobrań aplikacji mobilnej.
A do tego 45 tys. użytkowników logujących się do systemu i 200 partnerów handlowych!
Rok 2021 potwierdził, że SaldeoSMART jest liderem wśród marek specjalizujących się w odczycie dokumentów na rynku masowych usług księgowych. Co więcej, nasze portfolio to kompleksowe narzędzia online o szerokim wachlarzu modułów. Jesteśmy dostawcą największej ilości zaawansowanych rozwiązań integracyjnych z programami księgowymi i ERP. Propagujemy automatyzację procesów księgowych i jesteśmy najszybciej wdrażanym systemem do obiegu dokumentów.
Jakie nowości w tym roku wprowadziliśmy do naszej platformy? Wytężona praca ekspertów SaldeoSMART, zaowocowała wieloma nowymi funkcjonalnościami. Dość wspomnieć o kilku najważniejszych:
- dwuskładnikowe logowanie,
- nowa lista dokumentów,
- uniwersalny profil księgowy,
- rozwój obiegu dokumentów – widoczność typu dokumentów, akceptacje równoległe,
- nowa lista generowania przelewów,
- kategoryzacja i wymiarowanie odczytanych pozycji towarowych,
- analizator JPK_V7 (K i M),
- raport dostarczanych maili (dla administratora),
- rozbudowa modułu faktury,
- rozbudowa integracji z systemami księgowymi,
- aktualizacje aplikacji mobilnej.
Jeśli chcesz poznać dokładne opisy zmian zapraszamy do zakładki nowości w programie: szczegółowo opisujemy aktualizacje w oddzielnych artykułach.
Rok oczami Biura Obsługi Klienta (BOK)
Mijający rok to 14 396 zgłoszeń do Działu Obsługi Klienta, z których ponad 62% było rozwiązane podczas pierwszego kontaktu! Szczególnie nas cieszy wskaźnik satysfakcji z rozwiązanych spraw, który w 2021 roku wyniósł 93,4% (dane za okres 01.01 – 12.12.2021).
Jak wynika z analizy zgłoszeń, preferowaną formą kontaktu przez klientów SaldeoSMART, jest korzystanie z informacji zawartych w Centrum Pomocy, które w 2021 roku odwiedziło ponad 59 tys. użytkowników. Jakie informacje w nim znajdziecie?
Ponad 700 artykułów, które zawierają pytania i odpowiedzi, instrukcje integracji, nagrania webinarów i konferencji.
Przejdź do Centrum Pomocy dla użytkowników SaldeoSMART |
Biuro Obsługi Klienta wyliczyło, że najczęściej wyszukiwane informacje to:
- Gdzie znaleźć ID dokumentu?
- Planowane funkcje w SaldeoSMART
- Wygasł token do ustawienia hasła
Co nowego w komunikacji i marketingu?
Druga połowa roku stała się dla nas czasem dużych zmian w komunikacji. Uruchomiliśmy nową stronę SaldeoSMART, która zwiera bardziej przejrzysty układ, wygodną wyszukiwarkę oraz najważniejsze informacje na temat produktów, które oferujemy.
Idąc za ciosem, postanowiliśmy odświeżyć także firmowego bloga – który został dopasowany do nowej witryny i lepiej ustrukturyzowany. Znajdziecie na nim informacje na temat funkcjonalności SaldeoSMART, najważniejsze aspekty związane ze zmianami w księgowości. Publikujemy także treści poradnikowe, które podpowiadają jak usprawnić biznes i zawierają inspiracje do nowych aktywności.
Najbardziej poczytne artykułu w 2021 roku to:
- Jaki jest wizerunek księgowego
- Księgowy zarobki 2021. Jak zmieni się wynagrodzenie księgowych?
- Nowa lista dokumentów – nowe możliwości
W 2021 rozpoczęliśmy ewolucję formy kontaktu z klientami – zmieniając szatę graficzną mailingów czy formaty publikowanych treści, chcemy precyzyjnie docierać do rynku z najważniejszymi tematami!
Rozwijamy nasze kanały w social media – jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, koniecznie zajrzyjcie na nasze profile. Tam również komunikujemy o nowych i ważnych dla użytkowników SaldeoSMART kwestiach, a dodatkowo przeprowadzamy akcje specjalne!
Podążaj z nami za zmianami, eksperci SaldeoSMART trzymają rękę na pulsie, zapisz się na specjalny newsletter KSeF! |