Co znajdziesz we wpisie:
Już od kilku lat początek grudnia to w SaldeoSMART czas spotkań i rozmów z naszymi klientami. Również w tym roku zaplanowaliśmy dla biur rachunkowych oraz firm korzystających z SaldeoSMART wydarzenie on-line, które pozwoliło nam na prezentację nowych rozwiązań w systemie, wymianę doświadczeń oraz poznanie opinii na temat naszych aktualnych działań. Szczegóły tego dnia przedstawiamy w poniższym artykule.
Po 11 latach czas na duże zmiany
Rok 2022 to w SaldeoSMART czas wyznaczania nowych kierunków. Ewolucja w stronę nowoczesności i technologii już się dokonała, dlatego towarzyszące nam od 11 lat hasło “ewolucja w księgowości” zastąpiło nowe, będące jednocześnie myślą przewodnią dla 6 Konferencji dla Klientów.
“SaldeoSMART – zaufany partner w księgowości”, ponieważ mocno i nieprzerwanie wspieramy naszych klientów jako partner w biznesie i ekspert w branży.
Konferencja w liczbach
1 grudnia to idealny czas na podsumowania mijającego roku, ale także świetny moment na to, aby zaznajomić uczestników wydarzenia z kolejnymi krokami w naszych działaniach, które podejmujemy pozostając w stałym kontakcie z użytkownikami SaldeoSMART.
Gospodarzem spotkania był dobrze znany uczestnikom naszych wydarzeń online – Patryk Oleszczuk – Koordynator Sieci Partnerskiej SaldeoSMART. Specjalnie z myślą o osobach korzystających na co dzień z aplikacji, opracowaliśmy serię wykładów w ramach 7 bloków tematycznych.
6 Konferencja SaldeoSMART dla Klientów to w skrócie:
- 3 godziny merytorycznych wykładów
- 10 specjalistów SaldeoSMART dzielących się z Wami swoją wiedzą
- 3 partnerów merytorycznych
- blisko 100 pytań
- 3 lokalizacje – Kraków, Gdańsk i Toruń
- ponad 400 uczestników z całej Polski!
Na uwagę zasługuje rosnąca z roku na rok liczba uczestników wydarzenia, która w przypadku tegorocznej edycji przekroczyła 420 oglądających co stanowi o 73% więcej osób biorących udział w konferencji w stosunku do edycji 2021. Dziękujemy za Waszą obecność!
Z czym mierzycie się z swoim biznesie
Po raz pierwszy w programie wydarzenia zaplanowaliśmy dyskusję z ekspertami – reprezentantami trzech partnerów merytorycznych wydarzenia – firmy: BARG Serwis Sp. z o.o., ASB Poland oraz Ardil Gładysz i Wspólnicy Sp. z o.o . Inspiracją dla tematu rozmowy były zgłoszone przez naszych klientów problemy, które w przeważającej mierze dotyczyły braków kadrowych oraz trudności w zapanowaniu nad organizacją pracy.
Debatę poprowadził Adam Niewiedzioł, a o swoich doświadczeniach w temacie technologii i jej wpływu na organizację pracy rozmawiali: – Anida Wargacka – Dyrektor Biura Zarządu BARG S. A. Członek Zarządu BARG Serwis Sp. z o.o., Joanna Polońska – Project Manager ASB Poland oraz Michał Gładysz – Prezes Zarządu Ardil Gładysz i Wspólnicy Sp. z o.o.
Zapraszamy do obejrzenia całej dyskusji:
Konferencja w opiniach użytkowników SaldeoSMART
Uczestnicy wydarzenia chętnie dzielili się z nami opiniami dotyczącymi zarówno organizacji samego wydarzenia, doboru tematów prelekcji jak i w kwestii naszych działań na rzecz klientów. Na ich podstawie utwierdzamy się w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku i skutecznie wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom użytkowników aplikacji SaldeoSMART.
Dziękujemy Wam za wszystkie głosy, które stanowią dla nas cenne źródło wiedzy i pomagają kształtować plany dalszej pracy Zespołu SaldeoSMART.
Sprawdź NOWOŚĆ dla społeczności SaldeoSMART!
Nie mogłeś/aś być obecny/a na wydarzeniu?
A może chcesz obejrzeć jeszcze raz nagrania z wybranej prelekcji?
Jesteśmy na etapie opracowywania materiałów pokonferencyjnych, które już niebawem zostaną umieszczone w Centrum Pomocy SaldeoSMART.
Zapraszamy!